Na 3 weken als een zwijn te hebben geleefd ga ik weer proberen om te boel bij te houden in een log. En als een zwijn leven houd dus in ontbijten met stokbroodjes, hamburgers friet en kippepoten. S'avonds natuurlijk thais gegeten.....fucking lekker maar wel heet. En de nodige liters bier naar binnen gewerkt. 14 dagen niks anders gedaan als gezeten in een stoel en lekker gevist. Ben dus helemaal uitgerust.
De vorige keer heb ik heb opgegeven met mijn log omdat ik het eigenlijk best wel saai vind. Eens kijken of ik het deze keer langer volhoudt.
Wat ik wil doen is 2 maanden bulken en dan 2 maanden cutten, sta ik er wel strak bij als ik weer naar Thailand ga(en die grappen over sextoerisme worden eentonig). Reden waarom ik dus in thailand er weer strak bij wil lopen is omdat het daar elke dag 35 graden is en een speklaag maakt het er niet koeler op.
Vandaag mijn eerste training achter de rug.
Ik had nox-pomp genomen en een simpele upper body workout gedaan om mijn spieren weer te laten wennen.
Ik doe dit nog 2 keer alvorens een split te beginnen. Hoe dat splitschema gaat worden laat ik later wel weten.
Ik moet zo weg dus hier even kort mijn training. Merkte wel dat alles heel makkelijk ging dus ik moest mij inhouden om niet te zwaar te gaan.
Gewichten zal ik erbij gaan zetten zodra ik met mijn splitschema begin.
Benchpress met barbell 4 sets
incline met dumbell 4sets
pushpress 4 sets
rope pulldown 4 sets
skullcrushers 3 sets
lpd 4 sets
tbar 4sete
bor 3 sets
biceps op apparaat 4 sets
biceps op kabelsation 4 sets
hanginh legg raises 4 sets
Ging heel erg soepel allemaal.
Lekkere work out en toen ik klaar had ik echt het gevoel alsof ik drugs oid had genomen, prikkels in mijn hoofd, haast euforisch....lekker hoor
Voeding en supps post ik later ook wel.
Wat ik wel wil doen is in de 2 maand van mijn bulk een hulpmiddel te gaan gebruiken in de vorm van een supplement. Laat ik later ook wel weten.
Nu mijn eerste gezonde maaltijd na 3 weken, rijst, kip en sperziebonen.
Laters.
Oh ja, ik zal in dit log ook de resultaten van mijn priksessie,s posten.
De vorige keer heb ik heb opgegeven met mijn log omdat ik het eigenlijk best wel saai vind. Eens kijken of ik het deze keer langer volhoudt.
Wat ik wil doen is 2 maanden bulken en dan 2 maanden cutten, sta ik er wel strak bij als ik weer naar Thailand ga(en die grappen over sextoerisme worden eentonig). Reden waarom ik dus in thailand er weer strak bij wil lopen is omdat het daar elke dag 35 graden is en een speklaag maakt het er niet koeler op.
Vandaag mijn eerste training achter de rug.
Ik had nox-pomp genomen en een simpele upper body workout gedaan om mijn spieren weer te laten wennen.
Ik doe dit nog 2 keer alvorens een split te beginnen. Hoe dat splitschema gaat worden laat ik later wel weten.
Ik moet zo weg dus hier even kort mijn training. Merkte wel dat alles heel makkelijk ging dus ik moest mij inhouden om niet te zwaar te gaan.
Gewichten zal ik erbij gaan zetten zodra ik met mijn splitschema begin.
Benchpress met barbell 4 sets
incline met dumbell 4sets
pushpress 4 sets
rope pulldown 4 sets
skullcrushers 3 sets
lpd 4 sets
tbar 4sete
bor 3 sets
biceps op apparaat 4 sets
biceps op kabelsation 4 sets
hanginh legg raises 4 sets
Ging heel erg soepel allemaal.
Lekkere work out en toen ik klaar had ik echt het gevoel alsof ik drugs oid had genomen, prikkels in mijn hoofd, haast euforisch....lekker hoor
Voeding en supps post ik later ook wel.
Wat ik wel wil doen is in de 2 maand van mijn bulk een hulpmiddel te gaan gebruiken in de vorm van een supplement. Laat ik later ook wel weten.
Nu mijn eerste gezonde maaltijd na 3 weken, rijst, kip en sperziebonen.
Laters.
Oh ja, ik zal in dit log ook de resultaten van mijn priksessie,s posten.
Comment