Sjoerd's UD2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    zozo, je gaat wel erg hard vooruit qua kracht. elke week zie ik wel 1 rep of 2.5 kilo meer. zolang dat het geval is, en je lichaamsgewicht zakt, dan doe je het goed.

als ik dit zo lees, krijg ik steeds meer zin om ook zo snel mogelijk te beginnen met ud2 (ook al ga ik bulk variant doen).
    Jaa, ik sta echt verbaasd over de resultaten. Dit betekent toch gewoon dat mijn VVM toeneemt, terwijl mn gewicht zakt. Kan niet beter al zou ik het zeggen. Ben benieuwd hoe de volgende power workout gaat!

Haha, snap ik. Het is een goed dieet, als jij me niet geholpen had, had ik de resultaten ook nooit behaald. Dus een heel groot bedankje is wel op zijn plaats!

Ik denk dat mijn vetpercentage nu rond de 12-13 procent zit. Vooral nog vet rond mn heupen wat weg moet en wat buikvet, voor de rest zit ik aardig strak in het velletje, volgens mij.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

netjes hoor. Motiverend om je goede resultaten te zien.
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Jaa, ik sta echt verbaasd over de resultaten. Dit betekent toch gewoon dat mijn VVM toeneemt, terwijl mn gewicht zakt. Kan niet beter al zou ik het zeggen. Ben benieuwd hoe de volgende power workout gaat!

Haha, snap ik. Het is een goed dieet, als jij me niet geholpen had, had ik de resultaten ook nooit behaald. Dus een heel groot bedankje is wel op zijn plaats!

Ik denk dat mijn vetpercentage nu rond de 12-13 procent zit. Vooral nog vet rond mn heupen wat weg moet en wat buikvet, voor de rest zit ik aardig strak in het velletje, volgens mij.
        hmm ja ziet eruit alsof je net als mij erg goed reageert op ud2. eigenlijk reageert iedereen die voldoet aan de criteria om het dieet te volgen goed op ud2.

De reden waarom veel mensen falen op ud2, is omdat ze het boek niet precies volgen. ze denken toch dat ze meer of minder sets moeten doen bij een bepaalde workout, of willen toch andere oefeningen toevoegen omdat die spieren achterlopen of gaan meer cardio doen dan aangeraden. want ze denken dat ze anders zijn.

Of ze gaan toch hoger qua eiwitten als aangeraden. of ze gaan toch hun eigen ideeen volgen qua pre of post workout voeding (de 40g carbs die ze dan mogen op een dag nemen ze in 1x post workout middels dextrose ofzo, waardoor ze geen groenten eten de rest van de dag).

Of ze moeten eigenlijk 1200g carbs laden in 36 uur. maar ze zijn carb o phobe geworden door de trends van de laatste tijd, en ze nemen maar een 600-800g carbs, of erger nog, ze skippen een voledige carb load. en dan achteraf zeggen dat ud2 niet werkt, en dat je spiermassa verliest, en dat je zwaar overtraind raakt, etc etc.

nee gewoon zo goed mogelijk houden aan de richtlijnen. en niet zelf denken dat je het beter weet, en aan het programma gaan knutselen. gewoon volgen, en dan komt het goed.
        --------------------

anyways, ik had al lang geleden beloofd je te helpen zodra je ud2 een keer wou proberen, en aan die belofte heb ik me dus ook gehouden.

vindt het ook leuk om te laten zien, dat het bij anderen net zo goed werkt, mits je opzet qua dieet en training en alle andere aspecten van ud2 maar goed zit.

ik denk dat je in de laatste 2 weekjes nog zeker een anderhalf tot twee% eraf moet kunnen krijgen. dus dan eindig je op 10-11%. laag genoeg. dan proberen clean te bulken. en voor de zomer afhankelijk van je vet% 4-6 weken vantevoren opnieuw ud2 doen. ikzelf zou zeker 6 weken pakken. dan kun je zeker de 8% deze zomer halen.

en geloof me. 10% is leuk, maar 8% is echt heerlijk.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ben benieuwd wat deze week brengt! Ik hou me inderdaad gewoon 100% procent aan wat jij me gezegd hebt. Alleen gebruik ik ipv dextrose aquarius zoals jij als ook gezegd hebt. Dat kan misschien de resultaten ietsjes drukken, maar met 0,8kg per week ga ik denk ik aardig goed. Ben benieuwd hoeveel ik deze week kan verliezen. Morgen weer depleten, nog twee keer, ben wel blij als ik dat niet meer hoef te doen zeg.

Als ik op 10-11% kan eindingen ben ik zeker tevreden!

Comment

Okee, het nieuwe gewicht is 82,3kg. Dit betekent dat ik deze week 600g ben kwijtgeraakt. Iets minder dan de normale 800gram die ik kwijtraak. Heb nu nog ruim 1 week te gaan. Dus hopelijk raak ik in de laatste week nog een kleine kilo kwijt!

Comment

Gaat lekker kerel! Mooie resultaten.

Ik ga over ongeveer 3 weekjes ook weer beginnen! Ik kan echt niet wachten.

Succes met de laatste keer depleten.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Gaat lekker kerel! Mooie resultaten.

Ik ga over ongeveer 3 weekjes ook weer beginnen! Ik kan echt niet wachten.

Succes met de laatste keer depleten.
                Nice nice! Snap ik, het voelt echt goed om dat gewicht te zien dalen en jezelf te realiseren dat t alleen vet is! Hopelijk kan ik in de laatste week nog een flink resultaat boeken. Dan denk ik dat ik wel tevreden mag zijn!

Comment

Net power workout gehad. Had beetje last van mijn knie ,dat was toch wel vervelend, maar kon toch nog aardig knallen. Hopelijk is het wel weg volgende week, wil toch de laatste power workout nog even alles geven! Daarna week rust, moet dan verhuizen ben net thuis van Spanje. Dus even niet trainen, dus dan kan ik even volledig herstellen.

De training:
                  Squat:
                  8x40
                  5x60
                  3x75
                  5x82,5
                  6x82,5
                  7x82,5 --> Volgende keer vehogen, het ging best lekker. Alleen mijn knie was vervelend en ik was mijn concentratie kwijt in de laatste set omdat dat rubberen ding om de barbell scheurde en dus alles een beetje verschoof.

DL:
                  5x45
                  5x65
                  5x85
                  5x87,5
                  4x95 --> Kapot, ik weet niet waarom ik nu in 1x zoveel kon. Het ging wel lekker. Weet nog steeds niet of de techniek hier 100% is.

BP:
                  5x50
                  5x75
                  5x75
                  7x77,5 --> Had een spotter maar hij begon bij de 5de rep al te helpen terwijl ik het nog wel zelf aankon. Echt vervelend.

Seated row:
                  6x76,5
                  6x80,5
                  6x85,5

Incline BP:
                  6x55
                  6x55
                  5x57,5 --> Kapot

Chins: 3x5. Ging iets minder dan de vorige keer naar mijn idee, Misschien omdat ik de vorige keer meteen ging chinnen en nu eerst nog een setje incline BP had gedaan, I dunno.

Shoulder press: 6x49,5 6x54,5 --> Ging lekker!

Face pulls: 2x6x58,5 --> Blijft een crap oefening

Close grip BP: 2x6x50kg --> Volgende keer verhogen

Biceps machine curl: 2x6x49,5 --> Kapot!! Het kwam uit mijn tenen.

Al met al dus wel een aardige workout. De volgende keer de laatste power workout en dan zit alles erop. De gains vallen me niet tegen. Ik ga op alles wel een beetje vooruit en op de squat en deadlift best wel flink. Als ik thuis ben in Nederland wil ik 3x per week een ander schema gaan draaien. Dyno, jij had mij een UB LB en fullbody aangeraden, denk je dat dit ideaal is om te groeien straks? Mijn doel is gewoon zo min mogelijk vet aanzetten en toch wat groeien. Ik wil overall mijn vetpercentage zo laag mogelijk laten. Dan voel ik mijzelf ook het fijnst. En kwa voeding. Gewoon 30% vetten? 250-270g eiwit en rest KHs? Met een onderhoud van zon 3250-3300 rekenen? Wat denk je? En moet ik nog iets van creatine of dextro naast whey slikken of is dit niet nodig?

Comment

Waarom doe je eerst BP dan seated row dan incline BP?
                    Ik zou seated row na je dl doen en dan BP/incline BP.

edit: of is dit gewoon in een random volgorde opgeschreven?
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• BP en seated row superset ik met 2 minuten rust tussen de test door net zoals de chins en de incline BPs. Dit is het schema van UD2. Ik volg het alleen maar gewoon

Comment

• @Gleke:

Op deze manier kun je 2 spiergroepen in supersetvorm trainen en heb je toch ongeveer 5 minuten rust per spiergroep.

Bijvoorbeeld:

bench 2min rust
                        barbel row 2min rust

weer bench 2min rust
                        weer barbel row 2min rust

Omdat je zo laag in de reps zit en maximaal gewicht wilt hanteren is 5 minuten rust toch wel belangrijk.

Als je ze 1 voor 1 zou doen zou je dik 2 uur aan het trainen zijn.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Vandaag laatste depletion training.. Yeee!!!!

Comment

• komen er vooraf en achteraf fotos?
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                              komen er vooraf en achteraf fotos?
                              Vooraf fotos is de enige foto die ik heb die foto die ik jou toen gestuurd had per mail. Achteraf fotos. Sure, dan vraag ik mn huisgenoot even om er een paar te maken op maandag en dan post ik ze maandag alsik dan nog internet heb in mijn appartement en anders in de loop van de week thuis! Komt voor de bakker.

Ik had nog even een vraagje over het schema wat iks traks ga doen. Denk jij dat LB UB en fullbody 3x in de week het beste is om te draaien om massa maar voornamelijk kracht te pakken? En hoeveel rust tussen de sets en hoe moet ik de reps indelen op de compounds???

Comment

• Okee, dit is de foto van voor dat ik begon. Deze had ik naar Rene gestuurd om hem een idee te geven van hoe ik ervoor stond. Dit is voor de spiegel, even snel geklikt, aangespannen en met gunstige lichtinval. Dus..Dit is helaas de enige foto die ik van before heb. De after foto's komen volgende week!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X