waar zat je bij begin op dan? Niet superhoog toch lijkt me. 10 misschien 11% ofzo?
Sjoerd's UD2
Collapse
X
-
Originally posted by sf01 View Postwaar zat je bij begin op dan? Niet superhoog toch lijkt me. 10 misschien 11% ofzo?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postserieus? Ik dacht altijd dat abs pas beetje zichtbaar worden bij 12% En die zie je toch al wel een beetje.
Fuck als dat 16% is... then I'm screwed :SBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostOkee, net de powerworkout gehad. Ging naar mijn idee wel aardig. Al denk ik dat de techniek van de deadlift nog steeds niet 100 procent is. Ik voel de DL iig niet in mijn hamstrings, moet dat wel? Tuurlijk span ik ze aan, maar branden doen ze niet.
Squat: 8x40, 5x60, 3x75, 5x80, 5x80, 5x80
DL: 5x45, 5x60, 5x82,5, 5x85, 3x87,5
BP: 5x50, 5x75, 5x75, 4,77,5
Seated row: 6x78,5, 6x83,5, 5x83,5. Is een seated row machine, iets anders hebben we niet, de seated row die normaal in het multistation zit bijvoorbeeld.
Incline BP in smith (want losee barbell hebben we alleen voor flat BP): 4x60, 5x55, 5x55 gewicht is totalen die ik eraan geladen heb. Heb geen losse stang meetegeld.
Chins, 3x5 Bodyweight. Heb wel gesprongen een klein beetje omdat ik anders gestrekt hing en t me niet lukte in de tweede set. Eeerste set van 5 wel 3 of 4 zonder springen daarna een sprongetje en trekken. Langzaam naar beneden laten zakken, dat wel.
Shoulder press: 6x40,5, 6x45,5 --> Volgende keer pak ik 49,5.
Face Pulls: 6x58,5, 6x58,5. Deze oefening is nog steeds crap, maar het alternatief hebben we niet als apparaat dus moet deze oefening er wel in houden
Close grip bench press: 6x45, 6x50.
Biceps curl Machine: 5x 54,5, 3x54,5. De volgende keer misschien iets minder hard van stapel lopen?
Mijn gewicht was 85,1 met boxer aan. Dit is dus wel een toenamen vergeleken met het gewicht voor de tension workout maar heb natuurlijk wel een carb load achter de rug. Ik weet dat het niks zegt, maar ik kijk er toch af en toe even naar.
En ik kan dan ook wel zeggen dat ik TEVREDEN ben over de resulaten van UD2 en het aan anderen kan aanraden. Afgevallen, kracht omhoog en VVM dus wss ook omhoog. Zie hier de resultaten van de power workout:
SQ:
8x40
5x60
3x75
5x85
5x85
6x85 ---> Lekker!
DL:
5x45
5x65
5x87,5
5x90
3x100-----> -.- Nice, ik dacht ik probeer het gewoon, ik dacht zal ik nog een vierde eruit persen, maar dat leek me niet meer mogelijk
BP:
5x50
5x75
5x75
6x77,5 --> Geen spotter, dus best nice!
Seated row:
6x76,5
6x80,5
6x85,5--> Lekker zwaar
Incline BP:
6x55
6x55
5x57,5--> Kapot!
Chins: 3x5 --> Eerste 2 sets geen sprongetjes niks, erna wel bij de laatste reps. Gaat steeds beter!
Shoulder press:
6x54,5
6x54,5 --> Kapot
Face pulls:
6x58,5
8x58,5--> Blijft een vervelende oefening
Close Grip BP:
2x6x52,5 --> Lekker!
Machine curls:
2x6x49,5 --> Voelde al beter aan dan de vorige power workout!
The end.....Alle workouts in mijn UD plan gehad. Vandaag en morgen nog voeding namens UD2 daarna tijd voor een paar weken onderhoud en komen de kerstdagen eraan en oudjaar! Bedankt Rene! Zonder jouw begeleiding was dit niet zo goed gelukt. Ik was gemotiveerd en ben gemotiveerd. Dit was als het ware mijn project en ik ben tevreden met de resultaten!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostOkee ter vergelijking, hier de eerste tweede van de 6 power workouts, dus hier had ik de oefeningen op orde en de gewichten. En nu komt de laatste power workout, de verschillen vind ik indrukwekkend.
En ik kan dan ook wel zeggen dat ik TEVREDEN ben over de resulaten van UD2 en het aan anderen kan aanraden. Afgevallen, kracht omhoog en VVM dus wss ook omhoog. Zie hier de resultaten van de power workout:
SQ:
8x40
5x60
3x75
5x85
5x85
6x85 ---> Lekker!
DL:
5x45
5x65
5x87,5
5x90
3x100-----> -.- Nice, ik dacht ik probeer het gewoon, ik dacht zal ik nog een vierde eruit persen, maar dat leek me niet meer mogelijk
BP:
5x50
5x75
5x75
6x77,5 --> Geen spotter, dus best nice!
Seated row:
6x76,5
6x80,5
6x85,5--> Lekker zwaar
Incline BP:
6x55
6x55
5x57,5--> Kapot!
Chins: 3x5 --> Eerste 2 sets geen sprongetjes niks, erna wel bij de laatste reps. Gaat steeds beter!
Shoulder press:
6x54,5
6x54,5 --> Kapot
Face pulls:
6x58,5
8x58,5--> Blijft een vervelende oefening
Close Grip BP:
2x6x52,5 --> Lekker!
Machine curls:
2x6x49,5 --> Voelde al beter aan dan de vorige power workout!
The end.....Alle workouts in mijn UD plan gehad. Vandaag en morgen nog voeding namens UD2 daarna tijd voor een paar weken onderhoud en komen de kerstdagen eraan en oudjaar! Bedankt Rene! Zonder jouw begeleiding was dit niet zo goed gelukt. Ik was gemotiveerd en ben gemotiveerd. Dit was als het ware mijn project en ik ben tevreden met de resultaten!
komen er ook nog pics?Last edited by dynobet; 19-12-2010, 19:39.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Heel goed bro. Knap dat je het vol hebt gehouden.
Ik wil eigenlijk ook wel pics zien.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Bij deze de fotootjes. Ben over het algemeen tevreden met het resultaat. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik denk dat het ook deels komt omdat ik nog niet super veel massa had. Dus nu eerst door middel van normaal bulken en cutten meer massa pakken en vervolgens voor de zomer nog een cycle UD2 er tegen aan gooien.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Zeer nette resultaten kerel,
and yet again is UD2 superior.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
wow wat een verschil in 5 weken. heb even de foto vooraf en achteraf voor je geupload in Ă©Ă©n post. het verschil is echt heel erg goed zichtbaar.
als je het wilt weten: ik gok vooraf 15%. Nu 10% ofzo. persoonlijk had ik nog twee a drie weken extra gedaan aan het begin van het nieuwe jaar. lekker helemaal ripped worden.
van de andere kant mis je nog veel massa, en als je te droog wordt, blijft er weinig van je over en zie je er te skinny uit. er mogen nog wel een aantal kilos massa erbij, voor je nog een paar% lager probeert te gaan.Last edited by dynobet; 29-12-2010, 17:03.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postwow wat een verschil in 5 weken. heb even de foto vooraf en achteraf voor je geupload in Ă©Ă©n post. het verschil is echt heel erg goed zichtbaar.
als je het wilt weten: ik gok vooraf 15%. Nu 10% ofzo. persoonlijk had ik nog twee a drie weken extra gedaan aan het begin van het nieuwe jaar. lekker helemaal ripped worden.
van de andere kant mis je nog veel massa, en als je te droog wordt, blijft er weinig van je over en zie je er te skinny uit. er mogen nog wel een aantal kilos massa erbij, voor je nog een paar% lager probeert te gaan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment