GM trainingslogje op naar de 70-75kg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Wat the fuck 40 kg dumbel press? Maar incline is veel minder. Explain zijn die gewichten van jullie nep ofso?

ik dacht ook al: doe ik iets verkeerds ofzo?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

ik dacht ook al: doe ik iets verkeerds ofzo?
      Haha, was het maar zo dat ik 40kg dumbbells pakte Maar helaas ik stick verlopig nog wel even op de helft...
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

M'n pre-wo shake pakken en dalijk keihard knallen zodat ik met knikkende knieen de gym verlaat

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Baal altijd een beetje na de benen training omdat ik er pas 2 maandjes mee bezig ben en ik nog niet zo sterk ben met squatten, maar goed ik heb ze wel flink afgepeigerd zoals het hoort!

Squat
          10x warm up
          8x40kg
          5x60kg + 4x50kg
          8x50kg

Leg curl machine
          8x36,5kg
          8x41kg
          8x45,5kg

Leg extension machine (dodelijk na squatten)
          8x59kg
          8x63,5kg
          8x68kg

Calf raises (machine)

Ik persoonlijk vind benen het minst leuk om te trainen, maar daar zullen velen het wel mee eens zijn denk ik Kijk altijd uit naar het training van m'n schouders op deze dag

Standing military press (barbell)
          10x warm up
          8x20kg
          8x22,5kg
          8x25kg

Bent over raises (posterior deltoid), deze was voor mij de eerste met losse gewichten, beetje geklungel maar toch wel oke.
          10x5kg
          8x8kg
          8x10kg

Lateral raises
          8x8kg
          8x10kg
          8x12kg

Pull ups, niet aan de horizontale bar maar die twee andere waar je handpalmen naar elkaar toe wijzen en dan achter je nek (niet te overdreven gaan doen, is slecht voor je rotator cuffs)
          10xBW
          8xBW
          7xBW

Tijdens de training gruwelijk last van winderigheid echt niet grappig hoe dikke scheten je gaat laten van whey haha Snel me post-workout shake uit kluisje gepakt, water erbij en leeg gezopen zometeen volwaardige maaltijd naar binnen kanen en dan weer wachten tot maandag voor borst en triceps te knalle!

Comment

mooie training ik word nooit winderig van whey haha. Pulls ups bij schouder dag ?
            ik heb ook een hekel om mijn benen te trainen

Comment

Mischien kan je ipv pulls ups, face pulls doen. Goed voor achterkant schouders man

Comment

Ja weet ook niet precies waarom ik nog pull ups had gedaan maar vond het wel goed gaan eigenlijk Benen training is inderdaard echt zwaar, saai en klote...
                En face pulls deed ik eerst ook maar hm.. zomaar mee gestopt Zal volgende week weer eens doen! Bedankt

Comment

Ik had ook eerst benentraining vond ik saai, toen vond ik het ineens heel leuk omdat ik echt zag dat ik op kracht vooruitging en me beenmassa steeds meer kwam en nu vind ik het ook weer wat minder. Maarja grote benen vind ik er wel altijd mooi uitzien

Comment

Komt helemaal goed hierzo
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Waarmee Dr Rude? Met mij of de benetraining haha maar ik kan echt nog wel wat kilootjes uit me benen trekken, want ze lopen echt ver achter maargoed ik ga gewoon elke week keihard doorknallen en die-hard eten Maar het lijkt wel of ik niets aankom :S Ik gain wel massa maar echt een minimum aan vet, dat is natuurlijk wel ideaal maar ik wil de weegschaal ook wel eens op de 70 zien staan

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                        Waarmee Dr Rude? Met mij of de benetraining haha maar ik kan echt nog wel wat kilootjes uit me benen trekken, want ze lopen echt ver achter maargoed ik ga gewoon elke week keihard doorknallen en die-hard eten Maar het lijkt wel of ik niets aankom :S Ik gain wel massa maar echt een minimum aan vet, dat is natuurlijk wel ideaal maar ik wil de weegschaal ook wel eens op de 70 zien staan
                        Haha dat komt zowiezo goed tijd geven ik zit nu bijna op de 70kg droog maar ja heb een slecht week gehad bijna niet getraind deze week moet goed komen.

Comment

Nice! Ik wil binnenkort ook wel de 70kg halen met hetzelfde BF Gewoon flink hard knallen in de gym en eten als een beest dan komt alles goed :P Ik durf er een tientje op te leggen dat jij brandende spierpijn zal hebben na je traininingen

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                            Nice! Ik wil binnenkort ook wel de 70kg halen met hetzelfde BF Gewoon flink hard knallen in de gym en eten als een beest dan komt alles goed :P Ik durf er een tientje op te leggen dat jij brandende spierpijn zal hebben na je traininingen
                            Zeker niet atlijd soms neem ik een rustig week er tussen waar ik niet alles tot fail doe maar meestal wel

Comment

Als ik meer dan week niet heb getraind en ga dan flink knallen, dan heb ik gegarandeerd 2-3 dagen knallende spierpijn maar is toch gewoon heerlijk! Morgen is me gym tot 16.00u open dus we gaan weer de borst en de triceps ervan langs geven

Comment

Gisteren borst en triceps getraind, kon helaas niet posten want had het erg druk maargoed alsnog!
                                Op maandag is het altijd al super druk, maar vandaag was de gym maar tot 4uur open en daardoor was het nog drukker dan normaal.. maar ik heb nog een redelijke routine kunnen volgen, wel een beetje lopen kloten met oefeningen en gewichten maar voelde wel goed!

Flat dumbbell press (per arm)
                                10x16kg
                                9x18kg
                                8x20kg

Incline dumbbell press
                                10x16kg
                                10x18kg
                                7x20kg

volgende keer ga ik hogere gewichten pakken met dumbbell press, want dit ging best makkelijk, vooral bij flat db press..

Bench press (best afgepeigerd door press met DB maargoed)
                                8x60kg (met spotter)
                                6x60g (met spotter)
                                5x60kg (met spotter)
                                10x40kg
                                8x50kg
                                15x40kg

zoals je ziet veel lopen kloten met de benchpress maar voelde wel goed opzich :P lekker burnsetje erachter aan voor de pomp

incline cable flyes
                                8x11kg
                                8x13,5kg (laatste 2 met spotter)
                                8x16kg (laatste 3 of 4 met spotter)

cable crossover
                                8x16kg
                                8x18kg
                                6x22,5kg + 8x18kg

Nadat me borst gewoon op springen stond en helemaal uitgeput was begon in maar aan de triceps waarvan ik moet zeggen dat ik het rommelig vond allemaal...

Overhead cable triceps extension with rope (eerste keer, op aanraden van iemand anders) ga m zelf dus niet meer doen want zo geweldig vond ik hem niet
                                8x22,5kg
                                8x27,5kg
                                8x32kg

Tricep pushdown v-bar
                                10x54kg
                                8x54kg
                                8x59kg

Dat was het dan weer voor deze training...

Vroeg me af ofdat 5 oefeningen voor borst teveel waren?
                                en volgende week begin ik een ander triceps schema

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X