UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

FPA is zeker een gave sportschool. Andrew ook gesproken of JK?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Nope helaas niet. Ze waren in het buitenland. Papa Mike was er wel met 3 atleten. Echt vet. Hij had me nog even afgebeuld met een epic abs workout samen met die 3 pros.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Zonde. Andrew is echt een van de weinige trainers die ook echt voor zichzelf denkt, van hem kun je echt leren.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          nee de mannen waren er niet helaas Generalx.. allebei verplichtingen haha.
          Jk in thailand en Andrew familieaangelegenheid maar die baalde als een stekker dat hij er niet bij kon zijn maar wie weet doen we het nog een keer over alleen dan van meerdere fora... als het aan mij ligt en het was zeker een geslaagde meeting als ik het zo lees..
          en dan lijkt het me leuk als je erbij bent Generalx?????

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Net een trainingsmeet gehad in Amersfoort bij de FPA. Was echt toppie! Leuke mensen en afgebeuld door papa Mike! Alleen abs natuurlijk want we zitten nog steeds in UD2.0 Was echt vet! Beaudien, talal, Martin, Ijsblok, ze waren allemaal aanwezig!!!

Woho, en jij hebt hier gewoon al zo lang een log waar ik nog nooit in gelezen heb, ik schaam me diep.

Leuk je ontmoet te hebben, ik heb nog een mooie foto van je abs, ik zal 'm plaatsen in het betreffende topic of wil je hem hier?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Woho, en jij hebt hier gewoon al zo lang een log waar ik nog nooit in gelezen heb, ik schaam me diep.

Leuk je ontmoet te hebben, ik heb nog een mooie foto van je abs, ik zal 'm plaatsen in het betreffende topic of wil je hem hier?
              Je mag m ook wel hier posten joh! Alleen als ie goed is he!! Vanaf nu ga ik er gewoon vanuit dat je mijn logje dus gaat volgen

Comment

Je mag m ook wel hier posten joh! Alleen als ie goed is he!! Vanaf nu ga ik er gewoon vanuit dat je mijn logje dus gaat volgen
                Ik wil het nu natuurlijk niet meer missen, he......

Dit mag overigens dus echt wel gezien worden:

Ik heb ook nog een leuke van de poging tot poseren, maar daar staat IJsblok ook zeer duidelijk op en ik weet niet of hij "geplaatst" wil worden, dus die laat ik nog even weg hier.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Leuk fotootje. Abs beginnen beetje bij beetje al harder door te komen! Nu ik al die fotos terugkijk voel ik me wel echt megaklein:P. JIj hebt stiekem ook heel wat fotootjes weggeschoten he!!

Comment

Leuk fotootje. Abs beginnen beetje bij beetje al harder door te komen! Nu ik al die fotos terugkijk voel ik me wel echt megaklein:P. JIj hebt stiekem ook heel wat fotootjes weggeschoten he!!
                    Ik geen éen, ik was veel te druk! Dochter deed het. Daarom sta ik op die foto's natuurlijk ook zo achterlijk vaak.
                    Maar ik ga ze ook in het topic ervan zetten, ik wacht even tot ZP klaar is.

Comment

Kijk is sjoerd , heb jij even geluk dat je die ud2.0 deed ahah. Ziet er gewoon lekker droog uit hoor. En ik moet zeggen dat je in het echt er gewoon veel beter uit ziet dan op je foto's die laat zien telkens.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Kijk is sjoerd , heb jij even geluk dat je die ud2.0 deed ahah. Ziet er gewoon lekker droog uit hoor. En ik moet zeggen dat je in het echt er gewoon veel beter uit ziet dan op je foto's die laat zien telkens.
                        Thanks brah!!! Ja ik had wel mijn twijfels nu over hoe ver ik UD2.0 nog moet doortrekken, maar goed het lijkt me het beste gewoon de 6 geplande weken af te maken voordat ik begin met bulken. Dan ben ik wel gortdroog, maar heb ik wel de ultieme basis om massa te gainen. Super thanks voor het compliment man! Doet me goed dat te horen. Mezelf vergelijken met Camiel of Ibo is natuurlijk fucking bullshit. Jij bent ook echt zwaar lekker bezig. Afgelopen tijd echt de gains van je leven gemaakt. Als je droogtraint verwacht ik ook fotos he

Comment

Thanks brah!!! Ja ik had wel mijn twijfels nu over hoe ver ik UD2.0 nog moet doortrekken, maar goed het lijkt me het beste gewoon de 6 geplande weken af te maken voordat ik begin met bulken. Dan ben ik wel gortdroog, maar heb ik wel de ultieme basis om massa te gainen. Super thanks voor het compliment man! Doet me goed dat te horen. Mezelf vergelijken met Camiel of Ibo is natuurlijk fucking bullshit. Jij bent ook echt zwaar lekker bezig. Afgelopen tijd echt de gains van je leven gemaakt. Als je droogtraint verwacht ik ook fotos he
                          Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent joh

ahah ja mijn foto's komen ook wel ja, ben benieuwd of zp er een paar heeft. Maar indd ik ben nu langzaam droger aan het trainen dus he wie weet

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post

ahah ja mijn foto's komen ook wel ja, ben benieuwd of zp er een paar heeft. Maar indd ik ben nu langzaam droger aan het trainen dus he wie weet
                            Ik heb ook een leuke van je, ben je lekker geconcentreerd bezig.
                            Krijg je nog te zien!

Comment

Zo, na 2 drukke dagen om mijn vereniging officieel te maken is het eindelijk geregeld. Nu leden werven, clinics regelen en los zijn we! Revius is ook altijd van de partij om zijn steentje bij te dragen met hoogwaardige clinics!! Echt top!

Zit momenteel in dag 2 van de depletion alweer. Ben 1 dag later begonnen ivm pasen want kon maandag dus niet trainen. Dit was op zich niet erg aangezien ik nog behoorlijke spierpijn had. Dit is dus week 3 en het verschil is al echt sick! Gaat top. Hierna week off en daarna weer 3 weken en dan staan we er echt strak bij. Dan fotos schieten en bulken. Hehe

Honger is goed te doen. Ben wel moe nu, zal deels depletion zijn en deels drukke dag die ik gehad heb.

Comment

Het einde van de carb load nadert inmiddels. Morgenavond zullen er fotootjes geschoten worden. Dat is tevens het 3 weken moment. Hierna heb ik een week onderhoud (ben het weekend naar het buitenland namelijk). Daarna nogmaals 3 weken! Hier even een preview.
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X