UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat een mooiboy blijft het ook he :P

Comment

ziet er al netjes uit man..

ik had al wat foto's gezien op een ander forum van jullie meeting..

Comment

Nice man!
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ziet er echt goed uit al.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Altijd he Talal!! Volgende keer gaan we samen poseren!
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              ziet er al netjes uit man..

ik had al wat foto's gezien op een ander forum van jullie meeting..
              Thanks brah!! We doen ons best he. Tis me godverdomme geraden dat ik met UD2.0 resultaten boek. We doen die depletion niet voor niks.

Comment

Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen. Dit zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft! Nu heb ik een week off. Ben een weekend weg dus dan kan ik geen power-workout doen dus dat wordt een week net boven maintenance eten. En 2 of 3x pompen gewoon.

De power-workout ging best aardig!! Vooral de laatste oefeningen gingen allemaal erg goed. Zelfs beter dan vorige keer!!! Ik heb in die 3 weken dus geen kracht in moeten leveren. Hier en daar gewicht + reps erbij (vooral bij armen dus). Dus ik ben tevreden. Gewicht kan ik nog niet zoveel over zeggen. Hou dat niet echt bij, zolang ik droger wordt is het goed. Vorige week was het gewicht nog 88 wat betekent dat ik in gewicht mss een kilo ben afgenomen in die 3 weken. Zal ook vocht bij zitten dus niet super veel eraf terwijl vetpercentage wel overduidelijk minder wordt.

Squat
                8x lege bar
                8x40
                6x70
                5x80
                5x90
                5x90
                6x90 --> Bart stond er achter. Laatste was uit mijn tenen, wel mindere vorm. Maar hij staat!

RDL
                80x8
                3x5x115 --> Ging goed, was wel zwaar

Bankdrukken met superset cable row
                BP
                60x5
                85x5
                85x5
                85x4 --> 5de was hulp klein beetje, maar niet zelf dus (zelfde als week 1)

Seated Row
                3x6x75,0

Incline BP superset met chins
                Incline BP
                6x70
                6x70
                6x70 --> laatste met wat hulp --> Deze lijkt vooruit te zijn gegaaan

Chin ups
                3x5xBW + 13kg --> Ging zelfde als vorige keer

Military Press superset met calf raises
                Military Press
                5x50
                5x50
                6x50 --> 7de zat er nog wel in, maar het moet low rep blijven, volgende keer dus verhogen naar 52,5

Calf raises
                3x6x112,5

CGBP superset met Barbell bicep curls
                CGBP
                6x70
                6x72,5
                6x75 --> Uitvoering erop gelet dat ik onder borst begon zeg maar, dan raken en gewoon omhoog uitstoten. Dit had ik de vorige keer geoefend. Dus dat ging lekker!!! Armen wel goed langs mn lichaam gehouden

Barbell bicep curls
                6x40
                6x40
                6x42,4 --> PR! hehe

Al met al tevreden. Wel gek, altijd bij de power-workout heb ik in het begin toch wat opstartproblemen en na een uur ga ik full power en ben ik motivated.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Absoluut.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Na 3 dagen venetie is de week UD2.0 weer begonnen. Depletion alweer achter de rug. In mijn voeding wat vervangingen: paprika door augurk soms en ui door mais af en toe. Mijn vriendin vond het niet helemaal chill dat ik 24/7 naar uien meurde. Dus nog 3 weken te gaan. Erna ga ik verder met een UB/LB schema en moet er massa op komen!!!

Comment

• Interessant, heb jij ervaring met IF oid? Wat heeft jouw voorkeur dan? UD2 lijkt mij wel lastig om mee op te starten nl, maar het resultaat is iig niet mis.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Gast, welkom terug man. Ben weer benieuwd je naar je logs. Btw, je avatar, kurkdroog, awesome.

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                          Gast, welkom terug man. Ben weer benieuwd je naar je logs. Btw, je avatar, kurkdroog, awesome.
                          Thx man! Is natuurlijk wel goede belichting en lichtjes bewerkt. Maar het origneel is bijna net zo bruut dus ben amused. Net de laatse depletion van de week gehad. Had echt moeite met ronde 2. Zat er doorheen maar ging wel door. Echt opluchting toen het klaar was. TOen ik thuis was was ik echt fucking futloos. Ging daarom maar even 200mg tot me nemen want moet zo werken. Depletion begint vanaf nu er echt in te hakken. Precies wat Dyno zegt. Week 4-5-6 wil je eigenlijk weer bulken en is de beginmotivatie een stuk ingezakt. Maar ben geen mietje dus ga gewoon door. wil het totaal van 6 weken gewoon volmaken.

Comment

• Kan ik me goe voorstellen, maar blijf kijken naar je pica's en vorderingen en je motivatie popt weer omhoog denk ;-). Hoe was je vakantie btw?

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                              Kan ik me goe voorstellen, maar blijf kijken naar je pica's en vorderingen en je motivatie popt weer omhoog denk ;-). Hoe was je vakantie btw?
                              Vakantie was echt lekker. Even 3 dagen er tussenuit. Dat is gewoon prima, dan pak je gewoon lekker 3 rustdagen en probeerde gewoon voldoende eiwitten binnen te krijgen. Voor de rest at ik waar ik zin in had. Was mooie stad ook dus was een succes.

Comment

• Ben dus sinds gistermiddag al ziek. Gister 38,2 graden. Vandaag is de koorts iig weg. Pijn aan mijn lichaam is ook weggetrokken wat een stuk prettiger is. Na overleg met dyno besloten om de cardio vandaag te skippen en rust te houden. Morgen ga ik wel gewoon de tensionworkout doen en daarna de load. Heb vandaag beetje moeite om alles weg te krijgen maar dat komt den kik meer door die ranzige salades. Brood met jam in de load gaat er beter in. Heb de laatste maaltijd ook vervangen van salade naar kwark met komkommer. Hopelijk morgen weer een stukje hersteld zodat we zondag gewoon de power-workout kunnen doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X