UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thx man!! Jaa, heb al wat gewijzigd. Maar op een gegeven moment smaakt elke groente schraal:P. Overload. Maar we moeter er iets voor over hebben he!

Vanochtend depletion gehad. Ging goed. We gaan gewoon weer lekker door.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
      Thx man!! Jaa, heb al wat gewijzigd. Maar op een gegeven moment smaakt elke groente schraal:P. Overload. Maar we moeter er iets voor over hebben he!

Vanochtend depletion gehad. Ging goed. We gaan gewoon weer lekker door.
      Op hoeveel g groente en rauwkost zit je dan tijdens je depletion dagen?
      "Straight outta gym"

Comment

• Een dikke kilo. Maar dat elke dag gaat je wel tegenstaan op den duur.

Comment

• Net de tweede depletion workout gehad. Die tonijn + uien + paprika + eieren begint me echt tot kokhalzen te komen nu. Nog 4x voordat ik er klaar mee ben binnen anderhalve week. De depletion workout leek enigszins beter te gaan dan de afgelopen weken. Gewicht leek makkelijker, kon soms de reps langzamer uitvoeren of er een tandje meer gewicht bij doen. Dit biedt perspectief voor de power-workout van zondag!

Comment

• Haha, even respectje van hier voor het volhouden. Kan me alleen maar voorstellen hoe killing het is met de voeding, maar doorzettingsvermogen heb je, petje af.

Comment

• Thxx Fossah!!! De laatste week mentaal is mss wel t zwaarst. Wil nu gewoon weer bulken godverdomme:P

De power-workout ging okee, iets beter dan vorige week, al had ik wel moeite met sommige oefeningen. Op andere oefeningen leek het technisch weer wat beter te gaan en kon ik soms een rep meer vergeleken met vorige week.

Squat
              8xlege bar
              8x40
              5x70
              5x80
              3x5x90 --> Eerste 2 sets gingen best goed. Laatste setje was wel zwaar maar technisch leek het iets beter dan vorige week.

RDL
              8x80 --> Ging lekker
              5x115 --> Zwaar
              2x5x110 --> Vergeleken met week 1 zit ik nu dus wel 5 kilo lichter in de laatste 2 sets. Vergeleken met vorige week ging dit hetzelfde.

BP
              8x60
              4x85
              5x82,5 --> Deze ging zwaar verwachte op dit moment niet dat ik hierna nog 5 reps kon maar het moest!!
              5x82,5 --> Dit ging beter dan set 2, ging lekker vlot, 6de rep had er mss nog wel in gezeten.

Seated row
              3x6x75,0kg

Incline BP
              5x70
              5x70
              6x70 Laatste met beetje hulp geloof ik, iig spotter had zn hand eronder, zei zelf dat ie niks deed.

Chins
              3x5x BW + 13kg

Military Press
              4x52,5
              2x6x50 --> Die 52,5 wilde niet lukken voor 5 reps, daarna die 50 lukte wel weer redelijk vlot.

Calf Raises
              3x6x112,5

CGBP
              3x6x72,5 --> Zelfde als vorige week, ging redelijk vlot

Barbell curls
              3x6x40kg --> Zelfde als vorige week eigenlijk.

Al met al ging het mss een tikje beter dan vorige week. Nog 1 week UD2.0 dus en dan weer bulken. Hoop dat de kracht volgende week mss nog wat hersteld of iig tzelfde blijft. Dan ben ik tevreden, aangezien ik wel echt veel droger ben geworden! Ben blij als ik weer massa erop kan zetten.

Comment

• Lekker bezig, nog een weekje bikkelen.

Ikzelf heb geen moeite met 1kg groente weg te werken per dag. Ik kan ook gerust 2kg per dag wegwerken.. Wat dat betreft ben ik net een konijn.

Succes met je laatste depletion trainingen!
                "Straight outta gym"

Comment

• Groente eet echt makkelijk voor de buis weg, maar ik dacht dat ik al goed aan de weg timmerde met een halve kilo maar jij baast erover heen
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Lekker bezig, nog een weekje bikkelen.

Ikzelf heb geen moeite met 1kg groente weg te werken per dag. Ik kan ook gerust 2kg per dag wegwerken.. Wat dat betreft ben ik net een konijn.

Succes met je laatste depletion trainingen!
                    2 kilo, damn man, dat is echt epic:P Wat voor iets kaan je dan wel niet allemaal weg:P Gewoon van die 400g groentemixen ofzo. Hehe.

Laatste week komt goed, vooral omdat je nu dus naar een einde werkt en weet dat ik daarna klaar ben. Ga me deze week bezig houden ook met het uitwerken van de gewichten voor de UB/LB cycle. Week 1 80%, Week 2 90%, Week 3 100% en erover!

Comment

• Kan je dat niet gewoon weg werken door er een soepje van te maken? Of verlies je dan teveel voedingsstoffen? Ik zal wel iets missen of niet weten, maar als ik zoveel groente naar binnen moet werken, maak ik er mooi een soep van

Comment

• Ik gebruik nu tegenwoordig van die diepvriesgroente waarin 500-750g groente zit en dat eet ik dan bij een maaltijd als avondmaaltijd.

's middags schep ik altijd 300-500g groente op in het bedrijfsrestaurant op me bord en neem dan nog een schaaltje voor 300g salade.

Dat is standaard en soms eet ik dan ook nog losse tomaten en komkommer goed voor 500-700g rauwkost.

Ik hou van groente man, zeker bloemkool en broccoli .

Ik snap dat je uitkijkt naar bulken en lekker groter worden .
                        Last edited by Iron Mind; 06-05-2012, 17:08.
                        "Straight outta gym"

Comment

• @waterpoloboy, is wel echt prijzig man, zoveel groente, waar haal je die diepvrieszakken vandaan? Groothandel??

BW vanochtend 87,2. Betekent dus dat ik een kleine 2 kg heb ingeleverd op BW terwijl omvang en bodyfat wel echt significant minder zijn geworden. Kracht is gelijk gebleven. Dus wel netjes. Ik heb alleen op de bench dus wel wat in kracht ingeleverd. 2,5 kg in de laatste 2 setjes, maar dat komt voornamelijk doordat ik een week ziek was. Dus wat dat betreft ben ik tevreden.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            @waterpoloboy, is wel echt prijzig man, zoveel groente, waar haal je die diepvrieszakken vandaan? Groothandel??

BW vanochtend 87,2. Betekent dus dat ik een kleine 2 kg heb ingeleverd op BW terwijl omvang en bodyfat wel echt significant minder zijn geworden. Kracht is gelijk gebleven. Dus wel netjes. Ik heb alleen op de bench dus wel wat in kracht ingeleverd. 2,5 kg in de laatste 2 setjes, maar dat komt voornamelijk doordat ik een week ziek was. Dus wat dat betreft ben ik tevreden.
                            Ik haal nu 750g zakken bij de AH voor 1,6 euro per zak. Verder ook af en toe 450g pakken voor 60-80 cent met spinazie of boerenkool oid. Ik moet nog even kijken of ik andere winkels kan vinden hier met de juiste openingstijden die goedkoper zijn..

Ik moet nog steeds 1x bij een groothandel gaan kijken wat ze daar allemaal hebben wat ik kan gebruiken, maar dat komt nog wel.

Wat betreft je UD, klinkt goed. Is het lastig vol te houden UD2? Het lijkt me behoorlijk zwaar.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Eey sjoerd, ripped he

Maar ik vraag me nu 1 ding af. Want ik heb een beetje getallen in me hoofd die jij vaker gepost zou hebben. En jij had dus begin cycle van je bulk stond je iets van 86,nogwat en nu na je cut staat 87,2. Lijkt me niet echt lekker gebulked? Ik kan ook de cijfers beetje verkeerd hebben, licht toe aub:P

Verder vind ik je lichaam wel gewoon goed ogen en droog

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Eey sjoerd, ripped he

Maar ik vraag me nu 1 ding af. Want ik heb een beetje getallen in me hoofd die jij vaker gepost zou hebben. En jij had dus begin cycle van je bulk stond je iets van 86,nogwat en nu na je cut staat 87,2. Lijkt me niet echt lekker gebulked? Ik kan ook de cijfers beetje verkeerd hebben, licht toe aub:P

Verder vind ik je lichaam wel gewoon goed ogen en droog

Yoo! Ik heb in september 2011 een bulk ingezet, tussendoor nog een week of 6 licht gecut/onderhoud gedaan. Uiteindelijk van 83 naar 90 gegaan. En nu sta ik dus op 87,2 droog. Toen ik op 83 kilo stond had ik wel een hoger vetpercentage dan nu dus als het goed is heb ik dus in die 8 maanden een kilo of 4-5 winst. Dus op zich wel nice toch?? Ik heb in september nog wel veel tijd verneukt omdat ik mn kcals te laag had ingezet -.- Dus vanaf volgende week dinsdag (BULKING MOTHAFUCKA!!!) kan ik de bulk efficienter inzetten. Heb eigenlijk de eerste anderhalf jaar veel te weinig gegeten en niet goed gegeten waardoor ik veel tijd verneukt heb. Nu ben ik wel tevreden met hoe het gaat, al mag er nog veel meer massa op natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X