UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Eey sjoerd, ripped he

Maar ik vraag me nu 1 ding af. Want ik heb een beetje getallen in me hoofd die jij vaker gepost zou hebben. En jij had dus begin cycle van je bulk stond je iets van 86,nogwat en nu na je cut staat 87,2. Lijkt me niet echt lekker gebulked? Ik kan ook de cijfers beetje verkeerd hebben, licht toe aub:P

Verder vind ik je lichaam wel gewoon goed ogen en droog
    sjoerd was in begin september 82.9 kg bij grofweg een 10% bodyfat:
    http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post863418

hij heeft toen 7 maanden gebulked (tot einde maart).
    http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post932630

nu heeft hij anderhalve maand gecut, en weegt hij 87.2 bij een vet% lager als 10% (als ik zijn profielfoto zie, en weet dat hij daarna nog twee weken ud2 heeft gedaan, dan zal hij echt zeker op een 8% staan nu): http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post959784

Hij heeft dus in iets meer als 8 maanden 6 kilo spiermassa opgebouwd, en heeft een lager vet% als voorheen. dat zijn best wel mooie resultaten.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
      sjoerd was in begin september 82.9 kg bij grofweg een 10% bodyfat:
      http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post863418

hij heeft toen 7 maanden gebulked (tot einde maart).
      http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post932630

nu heeft hij anderhalve maand gecut, en weegt hij 87.2 bij een vet% lager als 10%: http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post959784

Hij heeft dus in iets meer als 8 maanden 5-6 kilo spiermassa opgebouwd, en heeft een lager vet% als voorheen. dat zijn best wel mooie resultaten.
      Precies, goed opgesomd
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Yoo! Ik heb in september 2011 een bulk ingezet, tussendoor nog een week of 6 licht gecut/onderhoud gedaan. Uiteindelijk van 83 naar 90 gegaan. En nu sta ik dus op 87,2 droog. Toen ik op 83 kilo stond had ik wel een hoger vetpercentage dan nu dus als het goed is heb ik dus in die 8 maanden een kilo of 4-5 winst. Dus op zich wel nice toch?? Ik heb in september nog wel veel tijd verneukt omdat ik mn kcals te laag had ingezet -.- Dus vanaf volgende week dinsdag (BULKING MOTHAFUCKA!!!) kan ik de bulk efficienter inzetten. Heb eigenlijk de eerste anderhalf jaar veel te weinig gegeten en niet goed gegeten waardoor ik veel tijd verneukt heb. Nu ben ik wel tevreden met hoe het gaat, al mag er nog veel meer massa op natuurlijk.
        aha....dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gevolgd allemaal. Je afgelopen bulk om hoeveel kg begon je toen, dus na je lichte cut/onderhoud eten? en toen 8 weken verder wat stond je toen

Comment

• Dat zijn zeker nogal resultaten!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            aha....dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gevolgd allemaal. Je afgelopen bulk om hoeveel kg begon je toen, dus na je lichte cut/onderhoud eten? en toen 8 weken verder wat stond je toen
            Volgens mij een kilo of 86 ofzo en daarna doorgebulkt tot 90, toen UD2.0 gaan doen en nu is het 87,2 (iig vanochtend nuchtere maag). Denk dat die 86 op een procent of 12 was ongeveer. Nu dus 8-9-10 zoiets. Weet de cijfers even niet precies meer. Uiteindelijk best tevreden vanaf september. Wil het vanaf nu wel efficienter doen dus kcals hoger inzetten. ook ga ik op trainingsdagen vetten wat lager inzetten richting 25% ipv 30%. Rustdagen nog wel 30%

Comment

• Ga je de UD2 bulk variant doen of ga je gewoon carb cyclen om te gainen.

Dus zoals jezelf al aangeeft high protein, high carb, low fat op trainingsdagen en op rustdagen high protein, moderate-low carb, high-moderate fat?
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Ga je de UD2 bulk variant doen of ga je gewoon carb cyclen om te gainen.

Dus zoals jezelf al aangeeft high protein, high carb, low fat op trainingsdagen en op rustdagen high protein, moderate-low carb, high-moderate fat?
                UD2.0 bulk variant niet. Denk dat ik nog genoeg kan clean-gainen met gewoon bulken en een beetje cyclen. Vooral omdat ik ook vaak weekenden weg ben naar mn vriendin in Duitsland of ouders of iets en dan niet kan trainen, moet dan dus ma di en do vr trainen dus heb dan liever vrijheid. Ga UB/LB trainen. Gewoon lekker basic, het schema van Dyno.

En idd low fat op trainingsdagen ofja, 20% zou ik low fat vinden, mss beetje moderate meer en idd high 30% op rustdagen. Aangezien UD2.0 ook een low fat variant is en ik er goed op reageer (de cut versie) wil ik toch eens proberen hoe ik reageer op wat minder carbs in de bulk. Heb een gut feeling dat t misschien beter gaat werken.

Comment

• Okay, ikzelf begin anders ook aardig enthousiast te raken over UB/LB schema's. Je hebt dan wel minder isolatie oefeningen, maar dat bevalt me wel omdat de compounds voor de hogere hormoonlevels en gains zorgen en less is more werkt wel aardig bij mij en ook qua krachtgains.

Dus om toch volume te blijven draaien per week op je spiergroepen doe je gewoon 2x die spier trainen, waardoor je misschien net zoveel sets blijft wegwerken als bij een split. Tenminste zo zie ik het. Ik probeer deze week het 4 dagen schema van Falstyr uit en zal volgende week eens die van Dyno proberen.

Succes iig.
                  "Straight outta gym"

Comment

Okay, ikzelf begin anders ook aardig enthousiast te raken over UB/LB schema's. Je hebt dan wel minder isolatie oefeningen, maar dat bevalt me wel omdat de compounds voor de hogere hormoonlevels en gains zorgen en less is more werkt wel aardig bij mij en ook qua krachtgains.

Dus om toch volume te blijven draaien per week op je spiergroepen doe je gewoon 2x die spier trainen, waardoor je misschien net zoveel sets blijft wegwerken als bij een split. Tenminste zo zie ik het. Ik probeer deze week het 4 dagen schema van Falstyr uit en zal volgende week eens die van Dyno proberen.

Succes iig.
                    Ben ik met je eens. Heb dat schema van Dyno ook al eerder gedaan met andere oefeningen (de lyle versie) ook zelfde rep range en had toch echt mooie progressie. Ik denk ook dat je met UB/LB meer in kracht kan gainen dan met een split schema (proof me wrong). Ben benieuwd hoe dat schema van falstyr je bevalt!

Comment

Volgens mij een kilo of 86 ofzo en daarna doorgebulkt tot 90, toen UD2.0 gaan doen en nu is het 87,2 (iig vanochtend nuchtere maag). Denk dat die 86 op een procent of 12 was ongeveer. Nu dus 8-9-10 zoiets. Weet de cijfers even niet precies meer. Uiteindelijk best tevreden vanaf september. Wil het vanaf nu wel efficienter doen dus kcals hoger inzetten. ook ga ik op trainingsdagen vetten wat lager inzetten richting 25% ipv 30%. Rustdagen nog wel 30%
                      aha ok, naja toch netjes hoor. Toch weer lekker 2-3 kilo's erbij

Comment

• De laatste depletion training gehad. Het ging best lekker allemaal. Lekkere burn in borst, de beste van alle depletion trainingen. Gister mijn laatste vak terug gehad, een 9. Nu sta ik dus een 7,9 gemiddeld en kan ik mits ik een 8,5 voor mijn masterscriptie haal cum laude afstuderen voor mijn master. Zou wel epic zijn.

Comment

• Ik zit te denken, moet ik dag 7 van het schema nog doen of moet ik van dag 7 gewoon onderhoud maken ivm met de volgende cyclus? Anders is dag 7 namelijk nog 200 onder onderhoud.

Comment

De laatste depletion training gehad. Het ging best lekker allemaal. Lekkere burn in borst, de beste van alle depletion trainingen. Gister mijn laatste vak terug gehad, een 9. Nu sta ik dus een 7,9 gemiddeld en kan ik mits ik een 8,5 voor mijn masterscriptie haal cum laude afstuderen voor mijn master. Zou wel epic zijn.
                            Dat zou zeker strak zijn. Ik zou zeggen ga ervoor.

Ik zou op onderhoud doen ivm je bulk cycles. Dan went je lichaam al weer iets aan een hogere kcal inname of is het op een rustdag? Dan zou ik gewoon 200 onder onderhoud houden en met je training op een bulk dag die 200kcal erbij pakken, zoiets.
                            Last edited by Iron Mind; 10-05-2012, 08:13.
                            "Straight outta gym"

Comment

Dat zou zeker strak zijn. Ik zou zeggen ga ervoor.

Ik zou op onderhoud doen ivm je bulk cycles. Dan went je lichaam al weer iets aan een hogere kcal inname of is het op een rustdag? Dan zou ik gewoon 200 onder onderhoud houden en met je training op een bulk dag die 200kcal erbij pakken, zoiets.
                              De eerste week doe ik kwa bulken nog rustig aan, op trainingsdagen wel wat boven onderhoud maar rustdagen gewoon onderhoud nog. Ik dacht idd ook al dat het anders wel een groot verschil zou worden en ik relatief weinig meer heb aan die 7de dag aangezien ik toch geen week eraan meer plak. Het is normaal iig een rustdag op dag 7.

Comment

• De carb load zit er al weer bijna op. Gaat allemaal vrij easy naar binnen allemaal deze week. Heb gelukkig ook nooit moeite met het eten. Ben sinds 2 dagen (vandaag dag 3) ook bezig met stretch/mobility oefeningen. Wil echt flexibeler worden nu voornamelijk voor het squatten ook, maar ook om uiteindelijk minder blessures te krijgen.

Shoulder dislocations
                                90/90 stretch
                                Prayer squat: 30-60 seconds
                                Hero pose: 30-60 seconds
                                Pigeon pose: 30-60 seconds
                                Bird dog: 30 seconds each side
                                Upward facing dog: 30-60 seconds
                                Belly twist: 30 seconds each side
                                Squat to stand: 8x

Dit doe ik nu op rustdagen.

Morgen de laatste power-workout en dinsdag beginnen we weer met bulken met een UB/LB schema!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X