UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanochtend een shoot gedaan in de gym. Dit moest gewoon als afsluiting van 6 weken lang kut, klote en tering. Stond er niet zo hard bij als vrijdag/zaterdag maar was tevreden. Zal hier zo een paar fotootjes posten!

Na dat pompen en flexen moest ik nog aan mn workout beginnen. Ik was benieuwd, verwachtte iig dat het wel wat minder zou gaan door al die setjes borst,abs etc ervoor. Waren er niet super veel maar telt natuurlijk wel mee.

Eerst warm-up. Dit houd ik er gewoon altijd in!!!

Squat
    8x40
    6x70
    5x80
    5x90 --> Zwaar
    2x5x90--> Vorm kon wel wat beter maar daar gaan we met het komende schema aan werken.

RDL
    8x80
    vloeibaar magnesium/geen straps!!
    3x5x110 --> Goede vorm ging echt goed.

Bench
    6x60
    5x82,5
    5x82,5
    5x85 --> Lekker, ging dus echt beter dan vorige week!!!

Seated row
    3x6x75

Incline BP
    3x5x70kg

Chins
    3x5xBW + 13kg

Military Press
    52,5x4
    50x5
    50x6

Calf raises
    3x6x112,5

Close grip BP
    5x75 --> Kwam er toen achter dat ik 2,5kg teveel had:P
    2x6x72,5 --> Ging lekker, vorm was goed

Barbell curls
    3x6x40kg

Dit was dus de laatste workout van UD2.0. Morgen is een rustdag en vanaf dinsdag beginnen we met een UB/LB schema om er weer massa op te pompen!!!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Hier enkele fotootjes
      Attached Files

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Hier enkele fotootjes
        netjes hoor!!

Comment

• Ziet er goed uit! wat weeg je nu? ik ben ook 1.95m. Weeg nu 94.5 maar met een BF van 14. Dus ben benieuwd hoeveel ik overhoud op zo'n BF als dat jij hebt. Heb nog ff te gaan
          BP: 6x80
          SQ: 6x135

Comment

• Originally posted by Pimmez View Post
            Ziet er goed uit! wat weeg je nu? ik ben ook 1.95m. Weeg nu 94.5 maar met een BF van 14. Dus ben benieuwd hoeveel ik overhoud op zo'n BF als dat jij hebt. Heb nog ff te gaan
            Bel zelf 1,96m met een gewiicht van 87,5 ofzo nu. Vetpercentage heb ik eigenlijk geen idee van. Zal denk ik nu 9-10% zijn ofzo. Shape kon beter, maar gister en eergister toen het beter was had ik geen tijd voor fotos. Ben aardig tevreden though Geen kracht ingeleverd en nu weer een mooie basis om te bulken.

Comment

• Best wel ripped man good job!
              Laissez Faire

Comment

• Lekker ripped hoor ! mooie fotos

Comment

• Thanks allemaal!! Tuurlijk moet er nog flink massa op komen. Maar als ik kijk naar de vooruitgang ben ik erg tevreden. Ben ook geen kracht verloren dus nu biedt het perspectief voor de bulk! Na gaan we de 90+ halen.

Comment

• Ik zal met ingang van vandaag stoppen met loggen in dit logje en doorgaan in mijn andere log.

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...struction.html

Reacties mbt tot de fotos etc en vragen kunnen hier uiteraard nog wel gesteld worden. Zodra ik weer een keer UD2.0 ga doen zal ik hier weer verder gaan loggen

Comment

• Hey sjoerd,

Zeer mooie vooruitgang geboekt met UD2.0. Je hebt nu goed kunnen ondervinden wat dit inhoudt en hoe je lichaam erop reageert.

Als ik jou was zou ik nu inderdaad weer lekker gaan bulken, je hebt hier nu de ideale basis voor bereikt. Heel veel succes weer en ik ga je zeker volgen!
                      Ben zelf ook lang (191cm) en ook van jouw leeftijd ongeveer (19 jaar) dus vind het super om jou te volgen!

Comment

• Originally posted by Damn View Post
                        Hey sjoerd,

Zeer mooie vooruitgang geboekt met UD2.0. Je hebt nu goed kunnen ondervinden wat dit inhoudt en hoe je lichaam erop reageert.

Als ik jou was zou ik nu inderdaad weer lekker gaan bulken, je hebt hier nu de ideale basis voor bereikt. Heel veel succes weer en ik ga je zeker volgen!
                        Ben zelf ook lang (191cm) en ook van jouw leeftijd ongeveer (19 jaar) dus vind het super om jou te volgen!
                        Ja zeker. Nu heb ik een lekkere basis om weer massa aan te zetten. En met de kennis die ik nu heb opgebouwd hoop ik dat ook zeker nog effectiever te doen. Zal straks ook even mijn voeding gaan posten!! Jij logt op muscleboard toch? Of log je hier ook??? Leuk dat je me gaat volgen. Vind het zelf ook altijd interessant om logjes van langere mensen te volgen.

Comment

• Hey Sjoerd, je ziet er ripped uit man, complimenten.

Vond het erg leuk je log te lezen, ga je volgende zeker weer volgen! EETSE!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                            Hey Sjoerd, je ziet er ripped uit man, complimenten.

Vond het erg leuk je log te lezen, ga je volgende zeker weer volgen! EETSE!

Relax man! Dat is ook de enige reden waarom ik log eigenlijk. Hoop dat mensen er ook wat van leren en dat ze het ook leuk vnden om te lezen. Probeeer ook altijd wat meer te vertellen dan alleen getallen om het zo ook interessant en leerzaam te houden!

Comment

• Is je zeker gelukt! heb veel geleerd van jou ervaringen, neem ik mee voor wanneer ik ooit UD2.0 ga volgen.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                                Ja zeker. Nu heb ik een lekkere basis om weer massa aan te zetten. En met de kennis die ik nu heb opgebouwd hoop ik dat ook zeker nog effectiever te doen. Zal straks ook even mijn voeding gaan posten!! Jij logt op muscleboard toch? Of log je hier ook??? Leuk dat je me gaat volgen. Vind het zelf ook altijd interessant om logjes van langere mensen te volgen.
                                Ik log inderdaad op muscleboard maar ik kijk hier ook heel veel op het forum rond. Heb namelijk ook een aantal logjes die ik hier volg en vind dit ook wel een leuke en goede site voor wat inspiratie!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X