Super ripped man! Goed gedaan!
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
Heb net mijn eerste meal op: 130g tonijn, 20g philadelphia, 2 eieren en 1 boterham + 2 visoliecapsules.
De depletion is begonnen. Deze week een weekje UD2.0 voordat ik op vakantie ga. Erna zal ik nog enkele weken UD2.0 doen voordat de volgende bulk-fase begint. Er zal hier dus weer het een en ander gepost worden.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHeb net mijn eerste meal op: 130g tonijn, 20g philadelphia, 2 eieren en 1 boterham + 2 visoliecapsules.
De depletion is begonnen. Deze week een weekje UD2.0 voordat ik op vakantie ga. Erna zal ik nog enkele weken UD2.0 doen voordat de volgende bulk-fase begint. Er zal hier dus weer het een en ander gepost worden.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
veel succes.
Lekker je vet% de komende tijd net onder de 10 brengen. zodat je een goede basis hebt voor een nieuwe bulk periode.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Net de depletion workout gehad. Het was weer janken met de pet op. Uitvoering was beter dan vorige cycle (langzamer ook). Gewichten op sommige oefeningen een tandje hoger, vooral op chest press wat jullie niet zal verbazen aangezien mijn bench erg gestegen is afgelopen bulking cycle. Het was goed kapot gaan dus. Morgen nog ene en dan wordt het alweer beter de rest van de week.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHeb al een brutal lekkere vriendin! Maar dan nog wil je natuurlijk wel een beetje shinen op het strand! Niet hardcore shredded, maar enigszins in de 12% range is wel nice! Hoop deze week 0,7% te droppen.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Weer een depletion-training achter de rug. Het ging allemaal wel lekker. Gewichten zijn ook deze training significant meer dan vorige cycle. Verder voel ik me wel alweer aardig depleted. Minder energie, in de spiegel zie je het ook wel. Morgen werken, dan ga ik wel wat caffeine tot me nemen. In de avond cardio 40 minuten LIT.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Depletion training:
Ronde 1:
Chest Press, 3x15x54,5
Lat pulldown, 3x15x41,0
Side raises, 3x15x4kg per dumbell
Biceps curls, 3x15x10kg per dumbell
Tricep pushdowns, 3x15x29,5
Calf raises, 3x15x58,5
Leg Press, 3x15x121,5
Leg curls, 3x15x45,5
Ronde 2:
Incline chest Press, 3x15x36,5
Seated row, 3x15x41,0
Side raises, 3x15x4kg per dumbell
Biceps curls, 3x15x10kg per dumbell
Tricep pushdowns, 3x15x29,5
Calf raises, 3x15x58,5
Leg Extensions, 3x15x45,5
Leg curls, 3x15x45,5Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostHoe voelde de depletion deze keer? Raak je er al wat meer aan gewend?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment