Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind ze er toch behoorlijk goed uitzien, goed gecontroleerde beweging allesinds, is groot pluspunt.
Alleen: (weet dat je al veel verschillends geprobeerd hebt qua techniek maar) probeer wat meer recht naar voor of zelf lichtjes naar boven te kijken, nu kijk je eigelijk naar de grond, en hoor toch vaak dat dat een oorzaak kan zijn van spanningverlies in oa bovenrug bij zwaardere, waardoor je gaat voorover hangen en mss failen. Tenzij je dit zelf makkelijker vind natuurlijk...
Doordat het van de zijkant is gefilmd is het niet zo goed te zien hoe je hele houding is. Het ziet er in ieder geval vrij netjes uit, goede diepte en volgens mij nauwelijks buttwink.
En inderdaad, als je recht naar voren blijft kijken dan kun je makkelijker de spanning erin houden en beter je kont naar achteren duwen.
Dat naar beneden kijken stamt nog af van 2 jaar geleden ongeveer, toen ik helemaal alleen trainde. Ik wou toen zeker weten dat ik diep genoeg zat.
Hierdoor kan ik zeer moeilijk inschatten of ik diep genoeg zit of niet (als ik naar voren toe kijk). Enkel als ik PR zet laat ik altijd iemand 'up' roepen zodat ik wel mooi naar voor kan kijken. Ik zal aan de hand van videos nu diepte proberen corrigeren.
Training van zondag
DB row, omwille van pols alles gedaan zonder straps, hierdoor wel wat minder gewicht kunnen nemen omwille van grip.
10x22
8x38
8x42
8x46
7x46
8x46
Shrugs, ook wat lichter omwille van zelfde reden als dumbell row, wel blij dat ik 120 zonder mixed grip in men poten kon blijven houden.
8x60
8x100
8x110
8x120
8x120 --> normaal 140/145
Goede trainingen hoor. Lijkt mij echt een droom om met een vriendengroep in een eigen homegym te kunnen trainen. Zijn ook allemaal lekker fanatiek bezig, als ik die filmpjes zo bekijk!
Trouwens, lijkt wel of jullie allemaal ongeveer dezelfde schema's gebruiken zag ik! Klopt dat?
Squats zagen er goed uit, wat is je max?, want het zag eruit of je aan het opwarmen was....En die deadlift leekt het wel hoe zwaarder je ging des te makkelijker het je afging, mooie training wel.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment