WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Goed om te zien dat je begonnen bent. Mijn oprechte excuses dat ik nog steeds niet naar je schema's heb gekeken. Ik heb het zo belachelijk druk dat ik er barely tijd voor heb gehad. Zo te lezen heb je al flink hard gewerkt tijdens de depletion. Depletion is ook het kutste gedeelte. Als je eenmaal aan de lowcarb gewend bent is dat echt appeltje eitje. Alleen de depletions blijven gewoon kut. Voor de een wat kutter dan de ander. Vooral niet tot failure trainen en minimaal 45s TUT is wel belangrijk. Gewicht niet eens echt.
    Geen probleem, man. You got to do what you got to do! Okay, ja het verbaasde mij dat ik geen kotsneigingen heb of licht in me kop ben. Is dat wel een vereiste of verschilt dat gewoon per persoon, Kev?

Ik werk nu 45 seconden per set en probeer hierbij mijn tijd dat ik "niet" beweeg te verkorten. Zou het veel meerwaarde hebben om naar 60 TUT te gaan, maar dan zou ik wel richting de 20 reps moeten gaan, want ik voer nu al relatief traag me reps uit met 15 reps voor 45 seconden TUT.. Ik merk wel dat ik niet veel van me kracht moet verwachten tijdens deze trainingen..
    "Straight outta gym"

Comment

• Nah, is niet zo'n ramp denk ik. Ik zou gewoon zorgen dat je ergens tussen de 45-60 zit, op de seconde timen moet je helemaal niet doen. Gewoon traag en gecontroleerd je reps doen en pijn lijden. Paar seconde meer of minder is echt geen ramp. En je hoeft echt niet misselijk te zijn, ik heb dat ook soms, maar lang niet altijd. Het is echt geen vereiste. Denk dat Lyle het ook een beetje grappend zegt eigelijk.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Nah, is niet zo'n ramp denk ik. Ik zou gewoon zorgen dat je ergens tussen de 45-60 zit, op de seconde timen moet je helemaal niet doen. Gewoon traag en gecontroleerd je reps doen en pijn lijden. Paar seconde meer of minder is echt geen ramp. En je hoeft echt niet misselijk te zijn, ik heb dat ook soms, maar lang niet altijd. Het is echt geen vereiste. Denk dat Lyle het ook een beetje grappend zegt eigelijk.
        Hmm okay, ik zat er namelijk aan te denken misschien de tijd van de sets naar 60 secs te verhogen, aangezien je tijdens je sets toch ook af en toe rustmomenten pakt en als de set dan maar 45 secs duurt is de daadwerkelijke spanning op de spier minder dan 45 seconden.

Ja, met pijn lijden zit het wel goed haha, vooral bij benen is het echt afzien. De leg curls voelen echt verschrikkelijk net of me hamstrings gaan afscheuren. Haha, vandaar. Misschien heb ik het dan weer wat te serieus gelezen. Training = serieuze shit
        "Straight outta gym"

Comment

• Leuk om te lezen dat je alles zo uitgebreid bijhoud, ik blijf het volgen!
          Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
            Leuk om te lezen dat je alles zo uitgebreid bijhoud, ik blijf het volgen!
            Thanks, man.

Morgen en overmorgen vreten stampen. macaroni, brinta, tagliatella, spaghetti en rijst en berg groente met een load ketchup en andere kcal arme sausjes. Fucking zin in.

Of misschien ga ik vanaf de avond enkel nog rijst eten op de zaterdag en daarvoor nog best wat macaroni, spaghetti van tarwemeel en daarna switchen naar volkoren tarwemeel en zilvervliesrijst.
            Last edited by Iron Mind; 04-04-2013, 19:34.
            "Straight outta gym"

Comment

• haha nice, geniet ervan morgen!

- wat dacht je van pannenkoeken (meel + eiwitten + magere melk) met stroop of jam!
              - stokbrood met jam + kwark.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Dat volstouwen is gewoon een beloning dat je de rest heb volgehouden, eetse alvast
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                  haha nice, geniet ervan morgen!

- wat dacht je van pannenkoeken (meel + eiwitten + magere melk) met stroop of jam!
                  - stokbrood met jam + kwark.
                  Nice, dat is ook relaxt. Misschien van de week toch maar een tijdje even flink wat pannenkoeken maken en dan die gebruiken voor de carb-load.

@ Ghost, precies. Vanavond tension workout, heb er zin in.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Okay, straks laatste miezerige maaltijdje als avondeten, dan shot dextrose met wat eiwitpoeder naar binnen. Dan tension workout en dan lekker kcal stouwen. Ik ben van plan eerst relatief schone carbs te eten, hoewel ik normaliter tarwemeel en glucose niet als schoon voer beschouw. Ik ga dus enkel dextrose, maizena, fruit?, macaroni (tarwemeel), spaghetti (tarwemeel), tagliatella (tarwemeel) en verder een berg zilvervliesrijst eten.

Ik wil eerst kijken of ik hierdoor verander in een vochtballon, dan weet ik namelijk dat er dus iets mis is met mijn carb inname, teveel carbs of toch teveel "minder schone" carbs. Is dat niet het geval kan ik later altijd nog richting de pannenkoeken met jam en witbrood met vruchtenhagel, mocht ik daar behoefte aan hebben.

Qua mindfuck valt het gelukkig mee, ik ben wel snel erg moe. Zweet snel en moet veel ademhalen bij cardio vooral.

Ik zal overigens proberen geen droge pastamaaltijden naar binnen te werken door hier en door wat ketchup, curry sausjes te maken met een berg kruiden om het toch allemaal wat meer smaak te geven. Persoonlijk ben ik nu al blij als ik überhaupt mag eten, dus een berg macaroni met wat groente en ketchup zou er lachend ingaan .
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Hier de foto's die ik beloofd had om te posten. Brand allen los, verbeterpunten op bepaalde gebieden zijn altijd welkom. Verder moet er gewoon overal massa bij dat is wel duidelijk. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk poses hetzelfde te houden in ieder geval en ik heb hier de betere gepost.

Zeg gerust wat je er van vindt. Bodyfat schattingen mogen ook geplaatst worden. Kijken of de meningen daarover verdeeld zijn of niet.

8-2012 lat spread

11-2012 lat spread

8-2012 back double bicep

11-2012 back double bicep

8-2012 Most muscular

11-2012 back Most muscular

8-2012 Side chest

11-2012 Side chest

8-2012 Legs

11-2012 Legs
                      Ben benieuwd wat het verschil is sinds toen. Je hebt er echt flink aan gehamert het afgelopen jaar!
                      Deze nieuwsgierige volger verwacht snel wat Pic's!
                      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                        Ben benieuwd wat het verschil is sinds toen. Je hebt er echt flink aan gehamert het afgelopen jaar!
                        Deze nieuwsgierige volger verwacht snel wat Pic's!
                        Bedankt, man. It's only getting bigger and better! Maar ik heb nog een lange weg te gaan..

Ja, ik had al een tijd terug pics willen uploaden, maar de persoon die altijd pics voor mij maakt beloofd me al 5 weken dat hij pics zou maken, maar hij heeft het telkens "te druk"..

Echt balen, als iemand niet zo fanatiek is als jezelf.. Want ik ben nu al begonnen met me cut, dus ik zit dan straks misschien alweer in me low-carb of week 2 van me cut als ik pics maak, dus misschien dat het verschil daardoor anders lijkt. Wel jammer, maarja wat doe ik eraan..
                        "Straight outta gym"

Comment

• Week 1, UD2.0

Tension workout

Bench press
                          1 x 6 80kg
                          1 x 10 70kg

Barbell row
                          2 x 10 70kg

Incline bench press
                          2 x 8 60kg

Pull up
                          1 x 12 bw
                          1 x 8 bw

Db lateral raise
                          1 x 12 10kg ea
                          2 x 8 12kg ea + 4 10kg ea

Incline bicep curl
                          1 x 10 12kg ea, 1 x 5 12kg ea + 7 10kg ea

Rope pushdown
                          1 x 12 45kg
                          1 x 6 45kg + 6 30kg

Leg press
                          2 x 8 240kg

Lying leg curl
                          2 x 12 13 gewichten

Leg extension
                          2 x 12 full stack + 10kg

Seated leg curl
                          2 x 12 full stack

Calf raise
                          4 x 10 70kg

Geen idee of ik aan low carbs begin te wennen of dat dat shot glucose wonderen doet, want voor me gevoel had ik prima energie. Geen super zware gewichten in vergelijking met normaal, maar wel lekker. Het was wel vermoeiend dat wel. Dit is nog best een zware training. Ik kijk echt uit naar de power workout.

Tot nu toe vind ik UD2.0 echt fantastisch, de depletion workouts zijn wel fucking kut, maar ik voel me top. Ik ben wel moe tijdens me cardio en het trainen zelf, maar qua voeding is het prima vol te houden. Ik drink gewoon veel koffie, water en eet veel groente. Dat onderdrukt mooi de honger op de low-carb/low-calorie dagen.

Ik heb nog nooit zo'n grote post-workout shake gedronken, maar hij ging makkelijk naar binnen. Het was nog best lekker die berg dextrose, maizena met whey en caseïne en water.

Straks voor het slapen ga ik nog even 500g gekookte rijst naar binnen schuiven en dan morgen weer eten. Ik wilde het eigenlijk in de nacht gaan eten, maar ik kon nu eerder gaan trainen, waardoor ik mijn post-workout al om 20.30 uur naar binnen gegooid heb. Dus als ik om 00.00 uur me rijst naar binnen werk dan is het ook goed als ik nog wakker ben en anders eet ik het als ik vannacht naar het toilet moet..
                          "Straight outta gym"

Comment

• Carb-load schiet al aardig op nog 2 carb maaltijden en dan een paar dagen op onderhoud-20% met gewoon hoog in eiwit, gemiddeld in carb en laag in vet.

Ik heb zin in morgenochtend, lekker zwaar trainen met de power workout en kijken of het een beetje geholpen heeft dat stampen de afgelopen 30 uur.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Nice, je hebt dus de eerste week gehaald qua kut eten en trainen succes met je zware training morgen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                                Nice, je hebt dus de eerste week gehaald qua kut eten en trainen succes met je zware training morgen
                                Precies, qua voer ben ik al gauw tevreden. Ik kan op zich ook wel genieten van een droog bord rijst met 10ml ketchup. Volgende carb-load gaat beter worden. Ik heb het idee om gewoon een flinke berg pannenkoeken te maken en dan zelf te maken met volkoren tarwemeel, eieren, melk en dan met zuivel, fruit, stroop?, poedersuiker? ofzo erbij.

Abs kwamen alweer behoorlijk door afgelopen week, toen ik depleted was en nu ook best aardig. Ik ben dus heel benieuwd hoe ik er bij sta qua droogheid over nog 7 weken. Gelukkig valt het mee met de motivatie dip die mensen vaak krijgen als ze gaan cutten, de meeste voelen zich dan klein etc. Ik las ook dat men zich klein voelt als je depleted bent, maar ik vond dat nog wel meevallen. Ik zat meer de lijnen op me buik te bewonderen in allerlei poses die tevoor schijn kwamen, dus misschien dat ik er daarom niet op gelet heb
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X