Prachtig he. Vooral mooi hoe de theorie strookt met de praktijk en dat alles wat in het boek staat gewoon in werkelijkheid echt terug te zien is. Je bent goed bezig en verdiept je er goed in. Dus het kan haast niet anders dan goed komen. Ik ben benieuwd wat voor progressie gaat maken overtime. Je hebt je eerste cyclus overleeft dus bij deze; welcome to the lyle brotherhood.
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View PostPrachtig he. Vooral mooi hoe de theorie strookt met de praktijk en dat alles wat in het boek staat gewoon in werkelijkheid echt terug te zien is. Je bent goed bezig en verdiept je er goed in. Dus het kan haast niet anders dan goed komen. Ik ben benieuwd wat voor progressie gaat maken overtime. Je hebt je eerste cyclus overleeft dus bij deze; welcome to the lyle brotherhood.
" In fact, if you don't feel all those sensations and more, you're not working hard enough.
More concretely, if you're not feeling a burning sensation in the muscle you're trying to train,
you're not depleting muscle glycogen. Either your form sucks and you're not using the muscle you
think you're using or you're going too fast during your sets."
Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik het dan goed doe. Ik voer de reps al relatief traag uit, waardoor ik netjes 45-60 seconden per werkset er over doe (15-20 reps), dus dus dat zit wel goed dan. Hoe gaat dit bij jou Kev, ik heb namelijk op een gegeven moment gewoon zo moe gevoel in me spieren /ledematen dat ik eigenlijk niet echt merk of ze echt branden. Misschien ligt het daar aan. Ik krijg namelijk ook totaal geen pomp, volgens mij hoort dat ook toch als je glycogeen op begint te raken?
Thanks, gab. Ik weet niet op hoeveel ik nu sta, maar eigenlijk hoop ik dat ik op 8% kom te staan, geen idee hoe ver ik daar nog vanaf zit, maar toch."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by quibus View Postwpb, hoeveel tekens kun jij per minuut typen, want ik lees net een post van je en 3 seconden later staat deze lap tekst er weer"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostJa, inderdaad. Alleen ik miste overdreven aanwezige brandde sensatie een beetje..
" In fact, if you don't feel all those sensations and more, you're not working hard enough.
More concretely, if you're not feeling a burning sensation in the muscle you're trying to train,
you're not depleting muscle glycogen. Either your form sucks and you're not using the muscle you
think you're using or you're going too fast during your sets."
Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik het dan goed doe. Ik voer de reps al relatief traag uit, waardoor ik netjes 45-60 seconden per werkset er over doe (15-20 reps), dus dus dat zit wel goed dan. Hoe gaat dit bij jou Kev, ik heb namelijk op een gegeven moment gewoon zo moe gevoel in me spieren /ledematen dat ik eigenlijk niet echt merk of ze echt branden. Misschien ligt het daar aan. Ik krijg namelijk ook totaal geen pomp, volgens mij hoort dat ook toch als je glycogeen op begint te raken?
Thanks, gab. Ik weet niet op hoeveel ik nu sta, maar eigenlijk hoop ik dat ik op 8% kom te staan, geen idee hoe ver ik daar nog vanaf zit, maar toch.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostJa ik ben altijd veel te druk bezig met in leven blijven omdat ik wel echt last heb van melkzuur. Het moet ook geen pijn doen hoor, het moet gewoon verzuren. Dat is een teken dat je glycogeen aan het verbranden bent. En je weet zelf hoe verzuren voelt. Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon zorgen dat je je setjes vol maakt ergens rond de 45 seconden en dan heb je hard genoeg gewerkt. Als je niks voelt dan doe je er gewoon wat gewicht bij. Pomp heb ik overigens ook alleen helemaal in het begin. Naar mate glycogeen op raakt krijg ik het ook niet meer voor elkaar. Ik ben tijdens mijn depletion helemaal in een ander universum. Capuchon het liefst op, muziek aan, leave me the fuck alone en sterven.
Haha, ik heb precies hetzelfde als hetgeen dat jij beschrijft. Ik zit ook als een autist voor me uit te staren en de meest achterlijke gezichten te trekken tijdens de sets. Of ik heb me ogen dicht of ik heb me warface opstaan en loop als een bezetene me set af te werken.
Best vervelende eigenschap dat perfectionisme, aangezien ik wel een perfectionist ben en dus erg kritisch t.o.v. mezelf kan zijn. Dat zet me soms aan het twijfelen namelijk."Straight outta gym"
Comment
-
Goed, aangezien ik nog geen betere pics door iemand anders heb kunnen maken. Is dit totaal geen vergelijkingsmateriaal, ander licht, geen top manier om te poseren met me phone in me handen, desalniettemin toch een beetje te zien wat er gebeurt met me lichaam voor de trouwe volgers, lezers. Ik zit vanaf dinsdag weer low-carb, 2 depletion trainingen gehad en dit is het resultaat tot nu. Ik verwacht morgen nog wat meer kwijt te zijn, maar goed ik heb nog minimaal 4 weken te gaan.
Op, aanmerkingen zijn altijd welkom !
Last edited by Iron Mind; 11-04-2013, 07:52."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZiet er goed uit man, paar procent eraf en het toont helemaal bruut.
Originally posted by maar7en8 View PostZo!! Ziet er goed uit man!
Beter dan ik je had ingeschat!
Heb je de ambitie ooit wedstrijden te gaan draaien?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostZiet er echt goed uit, petje af!
Originally posted by sjoerdiezee View PostZiet er echt goed uit al man! Wereld van verschil vergeleken met de vorige pics. Shredden maar. Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien.
Originally posted by bvds View PostNice! Goeie schouders ook zo te zien
Originally posted by jobr View Postziet er good uit wpb!"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-