WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prachtig he. Vooral mooi hoe de theorie strookt met de praktijk en dat alles wat in het boek staat gewoon in werkelijkheid echt terug te zien is. Je bent goed bezig en verdiept je er goed in. Dus het kan haast niet anders dan goed komen. Ik ben benieuwd wat voor progressie gaat maken overtime. Je hebt je eerste cyclus overleeft dus bij deze; welcome to the lyle brotherhood.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      Prachtig he. Vooral mooi hoe de theorie strookt met de praktijk en dat alles wat in het boek staat gewoon in werkelijkheid echt terug te zien is. Je bent goed bezig en verdiept je er goed in. Dus het kan haast niet anders dan goed komen. Ik ben benieuwd wat voor progressie gaat maken overtime. Je hebt je eerste cyclus overleeft dus bij deze; welcome to the lyle brotherhood.
      Ja, inderdaad. Alleen ik miste overdreven aanwezige brandde sensatie een beetje..

" In fact, if you don't feel all those sensations and more, you're not working hard enough.
      More concretely, if you're not feeling a burning sensation in the muscle you're trying to train,
      you're not depleting muscle glycogen. Either your form sucks and you're not using the muscle you
      think you're using or you're going too fast during your sets."

Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik het dan goed doe. Ik voer de reps al relatief traag uit, waardoor ik netjes 45-60 seconden per werkset er over doe (15-20 reps), dus dus dat zit wel goed dan. Hoe gaat dit bij jou Kev, ik heb namelijk op een gegeven moment gewoon zo moe gevoel in me spieren /ledematen dat ik eigenlijk niet echt merk of ze echt branden. Misschien ligt het daar aan. Ik krijg namelijk ook totaal geen pomp, volgens mij hoort dat ook toch als je glycogeen op begint te raken?

Thanks, gab. Ik weet niet op hoeveel ik nu sta, maar eigenlijk hoop ik dat ik op 8% kom te staan, geen idee hoe ver ik daar nog vanaf zit, maar toch.
      "Straight outta gym"

Comment

• wpb, hoeveel tekens kun jij per minuut typen, want ik lees net een post van je en 3 seconden later staat deze lap tekst er weer

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          wpb, hoeveel tekens kun jij per minuut typen, want ik lees net een post van je en 3 seconden later staat deze lap tekst er weer
          Haha, niet veel hoor. Ik leer achter de laptop, dus ik heb dit ding bijna 24/7 aan staan, dus ik reageer vaak sneller dan menig ander hier :P.
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Ja, inderdaad. Alleen ik miste overdreven aanwezige brandde sensatie een beetje..

" In fact, if you don't feel all those sensations and more, you're not working hard enough.
            More concretely, if you're not feeling a burning sensation in the muscle you're trying to train,
            you're not depleting muscle glycogen. Either your form sucks and you're not using the muscle you
            think you're using or you're going too fast during your sets."

Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik het dan goed doe. Ik voer de reps al relatief traag uit, waardoor ik netjes 45-60 seconden per werkset er over doe (15-20 reps), dus dus dat zit wel goed dan. Hoe gaat dit bij jou Kev, ik heb namelijk op een gegeven moment gewoon zo moe gevoel in me spieren /ledematen dat ik eigenlijk niet echt merk of ze echt branden. Misschien ligt het daar aan. Ik krijg namelijk ook totaal geen pomp, volgens mij hoort dat ook toch als je glycogeen op begint te raken?

Thanks, gab. Ik weet niet op hoeveel ik nu sta, maar eigenlijk hoop ik dat ik op 8% kom te staan, geen idee hoe ver ik daar nog vanaf zit, maar toch.
            Ja ik ben altijd veel te druk bezig met in leven blijven omdat ik wel echt last heb van melkzuur. Het moet ook geen pijn doen hoor, het moet gewoon verzuren. Dat is een teken dat je glycogeen aan het verbranden bent. En je weet zelf hoe verzuren voelt. Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon zorgen dat je je setjes vol maakt ergens rond de 45 seconden en dan heb je hard genoeg gewerkt. Als je niks voelt dan doe je er gewoon wat gewicht bij. Pomp heb ik overigens ook alleen helemaal in het begin. Naar mate glycogeen op raakt krijg ik het ook niet meer voor elkaar. Ik ben tijdens mijn depletion helemaal in een ander universum. Capuchon het liefst op, muziek aan, leave me the fuck alone en sterven.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
              Ja ik ben altijd veel te druk bezig met in leven blijven omdat ik wel echt last heb van melkzuur. Het moet ook geen pijn doen hoor, het moet gewoon verzuren. Dat is een teken dat je glycogeen aan het verbranden bent. En je weet zelf hoe verzuren voelt. Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon zorgen dat je je setjes vol maakt ergens rond de 45 seconden en dan heb je hard genoeg gewerkt. Als je niks voelt dan doe je er gewoon wat gewicht bij. Pomp heb ik overigens ook alleen helemaal in het begin. Naar mate glycogeen op raakt krijg ik het ook niet meer voor elkaar. Ik ben tijdens mijn depletion helemaal in een ander universum. Capuchon het liefst op, muziek aan, leave me the fuck alone en sterven.
              Oh ik voel wel wat, het verzuurt ook wel, maar misschien heb ik er gewoon een verkeerd beeld van van die verzuring in me kop zitten, waardoor ik het idee heb dat ik iets verkeerd doe. Het zal dat wel zijn. Ik krijg het gewicht ook gewoon niet meer omhoog na die 45-60 seconden werken en blijf net van falen vandaan, dus het zal wel goed zijn dan. Vaak verzuurt me spier echt de laatste paar reps en dan ebt het weer weg na die 60 seconden rust.

Haha, ik heb precies hetzelfde als hetgeen dat jij beschrijft. Ik zit ook als een autist voor me uit te staren en de meest achterlijke gezichten te trekken tijdens de sets. Of ik heb me ogen dicht of ik heb me warface opstaan en loop als een bezetene me set af te werken.

Best vervelende eigenschap dat perfectionisme, aangezien ik wel een perfectionist ben en dus erg kritisch t.o.v. mezelf kan zijn. Dat zet me soms aan het twijfelen namelijk.
              "Straight outta gym"

Comment

• Goed, aangezien ik nog geen betere pics door iemand anders heb kunnen maken. Is dit totaal geen vergelijkingsmateriaal, ander licht, geen top manier om te poseren met me phone in me handen, desalniettemin toch een beetje te zien wat er gebeurt met me lichaam voor de trouwe volgers, lezers. Ik zit vanaf dinsdag weer low-carb, 2 depletion trainingen gehad en dit is het resultaat tot nu. Ik verwacht morgen nog wat meer kwijt te zijn, maar goed ik heb nog minimaal 4 weken te gaan.

Op, aanmerkingen zijn altijd welkom !

Last edited by Iron Mind; 11-04-2013, 07:52.
                "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er goed uit man, paar procent eraf en het toont helemaal bruut.

Comment

• Zo!! Ziet er goed uit man!
                    Beter dan ik je had ingeschat!
                    Heb je de ambitie ooit wedstrijden te gaan draaien?
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Ziet er goed uit man, paar procent eraf en het toont helemaal bruut.
                      Bedankt, Q. Zeker, man. Ik hoop dat ik nog wel een beetje "groot" oog als ik straks droog ben, maar goed. Als ik straks een lading vet kwijt ben, heb ik weer een mooie basis om lekker te gainen, waarbij ik me vet% niet te hoog laat worden. Als ik de 8% bereik, ben ik van plan nooit meer boven de 12% bf uit te komen, zodat ik binnen 4-6 weken relatief eenvoudig ripped kan worden in de toekomst.

Originally posted by maar7en8 View Post
                      Zo!! Ziet er goed uit man!
                      Beter dan ik je had ingeschat!
                      Heb je de ambitie ooit wedstrijden te gaan draaien?
                      Bedankt man . Ja, eigenlijk wel. Ik wilde eigenlijk met me 21ste het podium op om ervaring op te doen etc. Ik wil even kijken hoe ver ik kan komen in 2013 en misschien dat ik dan in eind 2014 een poging waag voor de Flexcup oid, om het gewoon eens mee te maken.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er echt goed uit, petje af!
                        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Ziet er echt goed uit al man! Wereld van verschil vergeleken met de vorige pics. Shredden maar. Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien.
                          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Nice! Goeie schouders ook zo te zien
                            Ernstig noh!

Comment

• ziet er good uit wpb!
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                                Ziet er echt goed uit, petje af!
                                Thanks, chef!

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                                Ziet er echt goed uit al man! Wereld van verschil vergeleken met de vorige pics. Shredden maar. Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien.
                                Thanks, gozer. Haha, ja qua droogheid zeker. Ik ook. It's only getting bigger and better!

Originally posted by bvds View Post
                                Nice! Goeie schouders ook zo te zien
                                Bedankt, man. I like dikke delts, ze zijn altijd al een minpunt geweest vind ik zelf, hopelijk kan ik dat bij laten trekken de komende tijd. Ik hoop een beter verschil daar in te kunnen laten zien bij de echte foto's bij de rug poses etc.

Originally posted by jobr View Post
                                ziet er good uit wpb!
                                Bedankt, man. Nog een flinke weg te gaan, maar niet te ver vooruit kijken maar per paar maanden kijken.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X