WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by maar7en8 View Post
    zit ook een hoop vocht bij he, dus denk niet dat er veel spiermassa vanaf is ook omdat je krachtstats niet veel schelen.
    moet je maar opletten als je strax weer wat meer gaat eten, vliegt je gewicht omhoog door het extra vocht
    Haha, inderdaad en gratis gains, omdat ik meer voeding in me lichaam stop t.o.v. nu. gemiddeld 2800kcal verdeeld over de week vs. 3500kcal straks over een paar weken .
    "Straight outta gym"

Comment

• Echt een geweldige log idd!

Ben je er nu al uit wat voor schema je gaat hanteren na UD2 op nog steeds aan het twijfelen? Idd ook echt een voordeel van zo laag in vet% staan dat je nu een flinke tijd kan bulken zonder echt hoog in vet te komen. Vooral als je clean blijft eten.
      Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
        Echt een geweldige log idd!

Ben je er nu al uit wat voor schema je gaat hanteren na UD2 op nog steeds aan het twijfelen? Idd ook echt een voordeel van zo laag in vet% staan dat je nu een flinke tijd kan bulken zonder echt hoog in vet te komen. Vooral als je clean blijft eten.
        Waarschijnlijk wordt het PHAT denk ik. Hoewel een 5 dagen split met enkel in een reprange van 3-6 reps op de compounds me ook wel wat lijkt op zich, maar ik denk dat ik toch ga voor het 2x pw aanspreken van me spieren ipv 1x

Ik ga het gewoon proberen en 6-12 weken aankijken. Mocht ik de behoefte krijgen om naar 1x per week te gaan i.v.m. herstel kan ik altijd nog naar een 5 dagen split gaan.

Wat betreft clean eten. Ik ben zo spastisch dat ik hierna hooguit mezelf misschien 1x flink ga bezatten en 2x ga wokken en dan weer die hard clean ga blijven eten en alle junk in me schema ga meerekenen. 2x wokken is zeker en zelfs die kcal plan ik ongeveer in en dat is allemaal clean eten. Ik houd niet van de frituur afdeling bij de wok en vreet dan enkel vis, vlees, groente en niet eens carbs zoals sushi, haha. Misschien dat ik me op zo'n 500ml ben en jerry's ijs stort of zo'n hertog jan bak, maar waarschijnlijk voel ik me dan fucking schuldig dus dat soort shit laat ik meestal, haha.

Ik voel me persoonlijk veel prettiger bij "clean" eten. Ik laad me liever dan ook helemaal af bij de wok dan dat ik 1-2 kapsalon zou eten..
        "Straight outta gym"

Comment

• Haha snap ik, vooral als je net zo hard af hebt moeten zien om lag in vet te komen. Dan zou ik voor mn gevoel ook alles verpesten als ik ga junken. Wokken kan idd best gezond zijn. Ga zelf vrijdag sushi eten wat niet echt goed uitkomt nu ik net wil beginnen met cutten. Denk dat ik donderdag maar low carb ga om het een beetje op te vangen.
          Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
            Haha snap ik, vooral als je net zo hard af hebt moeten zien om lag in vet te komen. Dan zou ik voor mn gevoel ook alles verpesten als ik ga junken. Wokken kan idd best gezond zijn. Ga zelf vrijdag sushi eten wat niet echt goed uitkomt nu ik net wil beginnen met cutten. Denk dat ik donderdag maar low carb ga om het een beetje op te vangen.
            Ja, inderdaad. En echt über shredded sta ik niet en over 2 weken eigenlijk ook nog niet, denk ik. Maar goed, eerst maar straks weer richting de 85kg gaan. Als ik eind 2013 dichtbij 82-85kg met dit bf% heb kan ik mezelf erg gelukkig prijzen!

Als je compenseert qua carbs, kcal zit je gewoon veilig hoor. Ikzelf vergeet mijn menselijke aspect af en toe erbij te betrekken terwijl dat misschien totaal onnodig is, maar goed. Ik voel me daar af en toe gewoon het prettigste bij en een ander niet. Gewoon omdat ik vaak de behoefte dan ook niet eens heb en sommige hebben dat wel en dan moeten ze het ook gewoon lekker doen. Beide gevallen doen namelijk waar zij zich prettig bij voelen: wel of niet die bak met ijs naar binnen schuiven.

Dus ik zou zeggen geniet ervan, ik voorzie geen probleem. Straks lig je ook weer weken jezelf te pijnigen, dus ga lekker sushi eten !
            "Straight outta gym"

Comment

• ga je aan het eind van UD nog vocht afdrijven om echt te kunnen zien hoe je er bij staat of laat je dit achterwege?
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ik ben de laatste tijd meer van het if it fits your macros. Knal gewoon zon bak ben & jerries in je schema en bouw de rest van de dag eromheen. Dan is het all good. Alleen ben ik soms zelfs te lam om die shit allemaal door te rekenen. Maar het kan hendig. Daarom ga ik in mijn bulk ook een liter chocomel per dag stoppen. YOLO.
                Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Ik ben de laatste tijd meer van het if it fits your macros. Knal gewoon zon bak ben & jerries in je schema en bouw de rest van de dag eromheen. Dan is het all good. Alleen ben ik soms zelfs te lam om die shit allemaal door te rekenen. Maar het kan hendig. Daarom ga ik in mijn bulk ook een liter chocomel per dag stoppen. YOLO.
                  zonde!
                  die macro´s kun je beter besteden aan een bak B&J na het trainen
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                    ga je aan het eind van UD nog vocht afdrijven om echt te kunnen zien hoe je er bij staat of laat je dit achterwege?
                    Hmm, ik weet nog niet echt hoe ik dit zou moeten doen, maar met wat rekenwerk moet het vast te doen zijn. Ik zat misschien eraan te denken om met een sodiumload te beginnen deze week. Als het goed is ben ik het dan toch kwijt voordat ik weer een meting heb. Ik ben wel bang dat ik anders me hele meting in de soep laat lopen, maakt op zich niet uit. Als de spiegel een mooi resultaat bied. Ik heb daar zo'n 10 dagen voor nodig geloof zei Kev, dus daar zou ik dan deze week mee moeten beginnen. Ik vind het eigenlijk wel bruut om te doen, gewoon om te zien hoe dat gaat, want echt vet ben ik nou ook niet meer, maar de blokken liggen er nog niet zo op zoals ik zou willen. Misschien dat dit met vocht dan te maken heeft.

Ik merk nog wel dat er shit zit. Als ik me huid lostrek voel ik bij de meeste plekken op me buik al geen "knikkers" (vetcellen) meer zitten, maar enkel nog huid en een laag daaronder of dat allemaal huid is lijkt me stug, want dan heb ik wel een olifantenhuid. Ik denk dat daar nog winst zit te behalen door onderhuids vocht, maar zeker weten doe ik dat niet.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Ik ben de laatste tijd meer van het if it fits your macros. Knal gewoon zon bak ben & jerries in je schema en bouw de rest van de dag eromheen. Dan is het all good. Alleen ben ik soms zelfs te lam om die shit allemaal door te rekenen. Maar het kan hendig. Daarom ga ik in mijn bulk ook een liter chocomel per dag stoppen. YOLO.
                    Haha, het zou vast kunnen Sjoerd. Ik ben alleen nogal spastisch daarin, voel me er geen niet helemaal lekker bij om te doen, dus daarom laat ik het vaak maar behalve in de vakanties . Daar gaat er wel wat alcohol en ijs in etc.
                    Last edited by Iron Mind; 14-05-2013, 05:43.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Week 7 UD2.0

Depletion training 1

Db chest press 6x15
                      Machine row 6x15-20
                      Db lateral raise 6x15-20
                      Seated calf raise 6x15
                      Seated db curl 6x15
                      Straight bar pushdown 6x15-20
                      Leg press 6x15
                      Lying leg curl 6x15

Tijd per werkset: 45-60 seconden
                      Rust tussen de sets 30-60 seconden

Commentaar: same shit different week, ik was echt aan het aftellen en toch goed gefocust tijdens de training.

Leg press minder gewicht er op gegooid en wat dieper gegaan en dat deed me quads goed. Nu toch net wat dieper gegaan qua ROM, beviel prima. Ik kan er nog lang en kort over lullen, het was weer afzien, maar dat is elke training eigenlijk wel. Ik begin echt mijn mentaliteit naar een hoger niveau te tillen, dat heb idee heb ik wel. Prima proces tot nu toe dus.

Wat strepen op me quads worden nu ook zichtbaar bij de juiste lichtinval en ik wil die fucking onderste abs zichtbaar hebben!

Nog 3 depletion workouts te gaan, het aftellen is begonnen!

Nog 2 weken te gaan, die fat die !
                      "Straight outta gym"

Comment

• Haha , "die fat die" zit erin bij iedereen

je doet het super wpb!!
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Haha , "die fat die" zit erin bij iedereen

je doet het super wpb!!
                          Haha, inderdaad. Ik vind hem wel gepast. Straks zie je allemaal gasten op de cardio apparaten in de gym: "DIE FAT DIE" Fuarrrkkk!
                          "Straight outta gym"

Comment

• Zo stond ik gisteravond in ieder geval wel op de crosstrainer, had even een motivatie dipje voor mijn cardio sessie

Ik lees deze log ook even een half dagje niet meteen fucking 3 pagina's verder?!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Haha, inderdaad. Ik vind hem wel gepast. Straks zie je allemaal gasten op de cardio apparaten in de gym: "DIE FAT DIE" Fuarrrkkk!
                              Zou ik ook eens een keer moeten doen, het schijnt goed te zijn voor je lichaam.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                                Zo stond ik gisteravond in ieder geval wel op de crosstrainer, had even een motivatie dipje voor mijn cardio sessie

Ik lees deze log ook even een half dagje niet meteen fucking 3 pagina's verder?!
                                Ik vind low intensity cardio op apparaten in de gym als het lang duurt zo rete saai. HIIT op apparaten vind ik dan wel weer spannend. Haha, tjah Job ik lul wel verder hoor!

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Zou ik ook eens een keer moeten doen, het schijnt goed te zijn voor je lichaam.
                                Jep, conditie vind ik wel handig. Verder zie ik cardio vooral handig om me metabolisme op gang te houden en je vet-massa kwijt te raken (of in toom te houden in een bulk, voor zover dat gaat)

Net de gehele 6km op de fiets terug naar huis: Die fat die !

Vanavond 2e depletion training. Verder weer heerlijk kut geslapen. Ik denk dat ik max 5 uur geslapen heb. Op een of andere manier word ik erg snel wakker of ik lig de hele tijd wakker, tenminste zo voelt het. Erg irritant. Daarom ben ik genoodzaakt wat vaker 20-30 minuten slaap te maken verdeeld over de dag om de dagen vol te kunnen houden, zodat ik nog fatsoenlijk kan leren.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X