Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gaat goed zo! Krijg je al opmerkingen van je familie over ingezakte wangen?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Niet gedacht dat je er al zo shredded bij zou staan!! Echt goed bezig man
Hoelang wil je nog door gaan?
Bedankt Mc, Ik heb nu bijna week 6 er op zitten. Ik ging voor de 8 weken. Gezien wat ik bereikt heb de afgelopen weken ben ik wel tevreden, maar ik denk dat die extra 2 weken hopelijk net die finishing touch zullen geven.
Goed dat je podium plannen hebt en dat je dus op meer massa moet gaan focussen!
Op het forum zie je nu teveel 60/70 kilo mannetjes die alleen maar praten over droog worden en shredded zijn.
En dan zijn ze een ecto met abs die met windkracht 2 niet naar buiten mogen omdat ze anders wegwaaien.
Absoluut niet pers. bedoeld ,maar je snapt mijn punt denk wel
Ik heb gisteren ook weer de kalender van 2014 doorgespit om te kijken wat ik wil doen in 2014 en of het mogelijk is.
Vanmorgen ook weer wat geposeerd en wat pics geschoten.
Het verschil met 6 weken geleden is nu al zo groot en ik heb mezelf nog 9 weken gegeven om weer inshape te komen
Moet goed komen als ik jou als extra motivatie gebruik
Lekker doorgaan grote vriend!
Ik deel jouw visie zeker. Ik wil deze laatste 2 weken nog gewoon afmaken om nog gewoon zoveel mogelijk vet kwijt te raken en mocht daar VVM bij zitten, jammer dan. Waarschijnlijk heb ik dat zo weer terug via spiergeheugen. Haha, ja het doel van mijn 8 weken cut dient meerdere doelen dan enkel shredded worden:
1. kijken hoe snel ik vetmassa met spiermassa behoud kan bewerkstelligen voor toekomstige wedstrijden, fotoshoots etc. Ik vermoed dat ik gewoon 12 weken nodig zal hebben om goed in shape te komen met separatie op me quads etc. Om nu 12 weken vol te maken is onnodig, aangezien ik nog veel te weinig massa heb.
2. kijken of ik mezelf 8 weken krampachtig vast kan klampen aan mijn doel qua dieet en training, geen alcohol, geen fastfood. De enige "junk" die ik heb gehad voor zover ik weet de afgelopen 6 weken was 1x shoarma vlees (gekruid varkensvlees) uit de supermarkt i.p.v. kip met kokosolie. En hier en daar wat ketchup saus bij de carb-loads. Ik heb de afgelopen 6 weken, 0 trainingen gemist door de juiste planning en vooruitkijken hoe ik zit qua studie, familie, feestjes etc.
3. mentaal en lichamelijk sterker worden, vooral mentaal. Door blijven duwen, terwijl je eigenlijk denkt het niet te gaan halen. Als het dan lukt geeft dat weer meer zelfvertrouwen.
4. droog zijn/worden om van daaruit weer tot hopelijk het eind van 2013 te bouwen aan mijn fysiek. Ik vermoed dat als ik niet te hard van stapel loop ik dat wel moet gaan redden. Ik zal gewoon streven naar ongeveer 0,5-1kg massa winst per maand. Mocht ik bijv. in eind 2014 wedstrijden gaan doen dan moet er nog gewoon ruim 10-15kg VVM bij, denk ik en dat is erg veel..
5. en als laatste gewoon een behoorlijke droge gozer zijn die over het algemeen een toch wel beter fysiek heeft dan menige medestudent als ik naar mijn referentiekader kijk op de uni, haha. Geeft je toch weer net een extra voordeel bij de dames.
6. En verder ongeacht cut of bulk, ik doe iets in mijn vrije tijd waar ik erg gelukkig van word, ik volg een studie waar ik gelukkig van word oftewel: "Living the dream..". Perfect leven? Niet altijd, iedereen heeft zijn eigen beren en leeuwen die hij/zij ziet, maar daar moet je af en toe gewoon voor wegrennen en/of tegenvechten. Het komt uiteindelijk toch allemaal wel goed als je maar lang genoeg volhoudt.
Ik ben erg benieuwd naar je progressie foto's tot nu toe. Hahaha, ik ben maar een magere ecto in vergelijking met jou joh, dat is heel niet interessant voor jou .
Gaat goed zo! Krijg je al opmerkingen van je familie over ingezakte wangen?
Bedankt Inferno, Haha, nee nog niet. Ik ben wel van het type dat niet snel een ingevallen kop krijgt. Ik ken mensen die verliezen 2-3kg gewicht en hebben al gelijk een dikke kaaklijn zichtbaar. Bij mij is dat (helaas) niet het geval. Me wangen zijn wel minder geworden en er zit wat meer hoeken en rechte lijnen in, maar me moederfiguren in de familie is het nog niet opgevallen, haha.
Waarschijnlijk moet ik in wedstrijdshape staan en uitgedroogd wil ik een kop krijgen zoals Roelly met z'n skeletor face.
Ziet er goed en shredded uit man! Ik vind het knap hoeveel motivatie je hebt en het allemaal vol blijft houden! Ik kan hier een voorbeeld aannemen
Dankje, het schiet al op inderdaad.
Weet je, zodra je realiseert dat je iets doet waar je van houdt, waar je je fantastisch door voelt en iets doet wat je inspireert dan is het qua motivatie wel te doen. Het is dan enkel nog een kwestie van je motivatie "hoog" te houden op de momenten dat het moeilijk wordt (low carb, hele dag honger, kut slapen, hele dag moe, dikke mindfucks, helse trainingen?). En terug te denken aan de momenten waarom je begonnen bent aan je reis, zodat je toch door blijft gaan. Dat je er op dat moment geen donder aan vindt is een ander verhaal natuurlijk..
Aangezien ik gemiddeld zo'n 37 keer per dag me abs check in de spiegel hier nog maar een fotootje gemaakt en van wat dichter bij met dikke verlichting erbij.
/edit: tinypic doet moeilijk :/
Shredded!
Niet de heletijd in de spiegel staren naar je abs.. anders worden ze binnekort nog bang en verstoppen ze zichzelf weer!
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Goed, hopelijk pakt deze paint afbeelding een beetje goed uit. Alles onder voorbehoud. Ik hier en daar wat sets aangepast, omdat ik vind dat mijn delts en armen groter moeten en dus wat meer aandacht verdienen. Voeding weet ik nog niet wat voor verhoudingen ik ga doen.. Zit nog even te twijfelen tussen het aantal gram carbs en vetten en de verhoudingen ongeveer..
Ik ga denk ik toch maar voor het PHAT schema om te proberen over iets meer dan 2 weken tijd. Misschien dat ik bij de hypertrofie dag 6 nog wat sets doe voor onderarmen. Verder zit ik nog te twijfelen of dat ik de front squat bij de power LB dag ga vervangen door de leg press, zodat ik wat makkelijker kan herstellen. Back squat, front squat en deadlift in 1 training is namelijk wel rete zwaar.
De verdeling bevalt me op zich wel. Het zijn op zich best veel sets, maar dat ben ik wel gewend na UD2.0 en mijn eigen UB/LB trainingen. Ik denk dat als ik bij de LB dagen gewoon de tijd neem indien nodig het wel mee zal vallen qua tijd. En dit geldt zeker voor de hypertrofie dagen. Ik zal daar de rust gewoon tussen de 60-90 seconden houden. 90 secs bij de grotere compounds en max 60 seconden bij de isolatie oefeningen om lekker het tempo er in te houden.
Commentaar, opmerkingen, vragen zijn welkom zoals altijd. Ohja de sets die tussen haakjes staan zijn de sets die voorgeschreven worden door Norton zelf en het getal ervoor is wat ik zelf in gedachte had om te gaan doen. Ik doe het wel zo als ik bijv. 6-10 sets voor rear en side delts heb staan dat ik de rust daar waarschijnlijk verlaag tot 30 seconden om in een kortere tijd flink wat volume erdoorheen te blazen, dus op de totale training zal dat niet veel extra tijd kosten vermoed ik.
Verder gaat de carb-load prima. Lekker 5k kcal naar binnen gewerkt bijna, love it. Over 1,5 uur me laatste maaltijd voor de nacht. Brinta met kwark en dan slapen en morgen de power workout. Maandag ga ik alweer low-carb, aangezien ik de carb-load aankomende week start op de vrijdag, dus week 8 komt hierdoor 1dagje eerder naar voren. Waarschijnlijk schuif ik hem de week erna weer door, aangezien ik die vrijdag tentamen heb en om op die dag de carb-load te hebben is niet ideaal, aangezien de toets 2,5 uur ofzo duurt en ik liever wat dingetjes doorkijk voor dat tentamen i.p.v om de 2 uur te eten op die dag.
Goed, hopelijk pakt deze paint afbeelding een beetje goed uit. Alles onder voorbehoud. Ik hier en daar wat sets aangepast, omdat ik vind dat mijn delts en armen groter moeten en dus wat meer aandacht verdienen. Voeding weet ik nog niet wat voor verhoudingen ik ga doen.. Zit nog even te twijfelen tussen het aantal gram carbs en vetten en de verhoudingen ongeveer..
Ik ga denk ik toch maar voor het PHAT schema om te proberen over iets meer dan 2 weken tijd. Misschien dat ik bij de hypertrofie dag 6 nog wat sets doe voor onderarmen. Verder zit ik nog te twijfelen of dat ik de front squat bij de power LB dag ga vervangen door de leg press, zodat ik wat makkelijker kan herstellen. Back squat, front squat en deadlift in 1 training is namelijk wel rete zwaar.
De verdeling bevalt me op zich wel. Het zijn op zich best veel sets, maar dat ben ik wel gewend na UD2.0 en mijn eigen UB/LB trainingen. Ik denk dat als ik bij de LB dagen gewoon de tijd neem indien nodig het wel mee zal vallen qua tijd. En dit geldt zeker voor de hypertrofie dagen. Ik zal daar de rust gewoon tussen de 60-90 seconden houden. 90 secs bij de grotere compounds en max 60 seconden bij de isolatie oefeningen om lekker het tempo er in te houden.
Commentaar, opmerkingen, vragen zijn welkom zoals altijd. Ohja de sets die tussen haakjes staan zijn de sets die voorgeschreven worden door Norton zelf en het getal ervoor is wat ik zelf in gedachte had om te gaan doen. Ik doe het wel zo als ik bijv. 6-10 sets voor rear en side delts heb staan dat ik de rust daar waarschijnlijk verlaag tot 30 seconden om in een kortere tijd flink wat volume erdoorheen te blazen, dus op de totale training zal dat niet veel extra tijd kosten vermoed ik.
Verder gaat de carb-load prima. Lekker 5k kcal naar binnen gewerkt bijna, love it. Over 1,5 uur me laatste maaltijd voor de nacht. Brinta met kwark en dan slapen en morgen de power workout. Maandag ga ik alweer low-carb, aangezien ik de carb-load aankomende week start op de vrijdag, dus week 8 komt hierdoor 1dagje eerder naar voren. Waarschijnlijk schuif ik hem de week erna weer door, aangezien ik die vrijdag tentamen heb en om op die dag de carb-load te hebben is niet ideaal, aangezien de toets 2,5 uur ofzo duurt en ik liever wat dingetjes doorkijk voor dat tentamen i.p.v om de 2 uur te eten op die dag.
Eigenlijk maar 1 ding wat mij opviel, je dips doe je op het eind, misschien dat je deze kan ruilen met skull crusher?
Als ik vanuit mezelf mag spreken zijn dips meest zware voor me triceps, als ik dus eerst nog andere oefeningen doe die tricep isoleren, en dan nog dips moet gaan doen en dan zeker 15-20 reps is dit misschien niet mogelijk.
Maar dat is wat mij opviel, je zal zelf denk beste weten hoe sterk je in oefeningen etc bent.
Zeer benieuwd hoe je op dit schema gaat, PHAT schema spreekt mij ook zeer aan vanwege het hoge volume, en ook nog aandacht voor kracht. Doe nu lb/ub, eerst afwachten hoe dit werkt voor mij
Alles onder voorbehoud. Ik hier en daar wat sets aangepast, omdat ik vind dat mijn delts en armen groter moeten en dus wat meer aandacht verdienen. Voeding weet ik nog niet wat voor verhoudingen ik ga doen.. Zit nog even te twijfelen tussen het aantal gram carbs en vetten en de verhoudingen ongeveer..
Dag 1 UB power day
oefening, sets, reps
Pendlay row 3 x 3-5
Pull ups 2 x 6-10
Bench press 3 x 3-5
Incline bench press 2 x 6-10
Lateral raise 3 x 6-10
Overhead press 3 x 3-5
Dips 2 x 6-10
EZ bar curls 3 x 6-10
Skull crushers 3 x 6-10
Dag 2 LB power day
Oefening, sets, reps
Back squat high bar/low bar 5 x 3-5
Front squat/ leg press 5 x 3-5
Deadlift 3 x 3-5
Lying leg curl 2 x 6-10
Calf raise 3 x 6-10
Seated cal fraise 2 x 6-10
Dag 3: rust
Dag 4 rug, schouders hypertrofie dag
Oefening, sets, reps
Pendlay row 6 x 3
Pull up 3 x 8-12
V-bar cable row 3 x 8-12
Incline shrugs 3 x 12-15
Close grip pulldown 2 x 15-20
Overhead press 3 x 8-12
Rear delt fly 6-10(2) x 12-15
lateral raise 6-10(3) x 12-20
Dag 5 benen hypertrofie dag
Oefening, sets, reps
Squat high/low bar 6 x 3
Front squat 3 x 8-12
Leg press 2 x 12-15
Leg extension 3 x 15-20
Romanian deadlift 3 x 8-12
Lying leg curl 2 x 12-15
Seated leg curl 2 x 15-20
Calf raise 4 x 10-15
Seated calf raise 3 x 15-20
Dag 6 borst, armen hypertrofie dag
Oefening, sets, reps
Bench press 6 x 3
Incline bench press 3 x 8-12
Decline bench press 3 x 12-15
Incline cable fly 2x 15-20
Preacher curl 3(3) x 8-12
Incline db curl 5(2) x 12-15
Incline tricep extension 3(3) x 8-12
Rope pushdown 3(2) x 12-15
Dips 4(2) x 15-20
Wrist curl 3-4 x 12-15
Reverse grip wrist curl 3-4 x 12-15
Dag 7: rust
Als hij het nou niet doet, schiet mij dan maar lek..
@ Tonijn: thanks man.
@ Loaded, ja daar heb je misschien wel gelijk, maar wij hebben zo'n dip assist machine, dus die 15-20 reps ga ik wel halen. Ik was vroeger behoorlijk goed in dips, maar na een zware workout mag ik blij zijn als ik er 8-10 met bw uit kan persen. Dus 15-20 reps ga ik nooit halen dan zonder hulp. Ik dips naar voren getrokken voor triceps, thanks voor je aanvulling
Je bent al aardig een sick cunt aan het worden. Keep shredding! Ben benieuwd hoe het er over 2 weken uit ziet. Je mag nu al trots zijn op het resultaat
Je bent al aardig een sick cunt aan het worden. Keep shredding! Ben benieuwd hoe het er over 2 weken uit ziet. Je mag nu al trots zijn op het resultaat
Thanks quadbrah, ik moet alleen nog een epic nickname verzinnen anders ben ik geen sick kunt natuurlijk . Ik heb over een paar dagen me eerste festival tickets binnen, dus ik ga over een paar weken me dance moves instuderen voor op de festivals
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment