WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goeie pics maat.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      goeie pics maat.
      Thanks Q, het gewenste resultaat is er nog niet, maar ik ben het nu echt mentaal en ook wel lichamelijk zwaar te krijgen weer. Over dag wil ik de hele tijd slapen en 's avonds, 's nachts slaap ik rete slecht in. Ik moet ervoor waken dat ik niet in zo'n vicieuze cirkel terecht kom van slapen over dag en 's nachts niet.

Zometeen gourmetten en ik heb wat kcal opgespaard, zodat ik 300g mager vlees en 500g groente kan eten en nog wat kokosolie. Geeft me weer even een vol gevol voor max 1-2 uurtjes misschien..

Daarna nog een shake voor de nacht en dan begint gelukkig morgenavond de carb-load. En zit week 6 er al bijna weer op, gelukkig.
      "Straight outta gym"

Comment

• Hang in there, my brother . Nog ff'kes. Week zit erop als de carbload begint imho. Over een uurtje gaan de bagels erin
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Problemen met slapen heb ik ook. Echt strontvervelend is dat. Gelukkig is mijn humeur wel in orde.

Nog eventjes volhouden maat! Morgen is het vrijdag en dan mag je je buik weer rond kanen
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
            Hang in there, my brother . Nog ff'kes. Week zit erop als de carbload begint imho. Over een uurtje gaan de bagels erin
            Ja, vanaf de carb-load is alles vergeten en vergeven. Haha, geniet van je carb-load pesca, echt zo fantastisch is het.

Originally posted by Guusd View Post
            Problemen met slapen heb ik ook. Echt strontvervelend is dat. Gelukkig is mijn humeur wel in orde.

Nog eventjes volhouden maat! Morgen is het vrijdag en dan mag je je buik weer rond kanen
            Ja, mijn humeur is ook prima, alleen dat slaapgevoel over dag is schijt irritant inderdaad. Jep, ik lijk dan net zwanger tijdens/eind carb-load en dan nog zijn de buikspieren best een beetje zichtbaar. Ziet er niet uit, hahaha .
            "Straight outta gym"

Comment

• Haha,in slaap vallen overdag is kut
              Ben net ook weer 30 min op de bank in slaap gevallen.

Zie ook net je ab pics pas MIRIN!!! Die wil ik ook weer

Nu massa erop en gaan!
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Haha,in slaap vallen overdag is kut
                Ben net ook weer 30 min op de bank in slaap gevallen.

Zie ook net je ab pics pas MIRIN!!! Die wil ik ook weer

Nu massa erop en gaan!
                I know your feeling, ik heb net voor me vreten ook 30 minuten op de bank geslapen .

Haha, ze moeten nog wat droger chef, dan heb ik echt een brute basis om er weer massa op te plakken al zeg ik het zelf. Waarschijnlijk kan ik dan gewoon tot januari 2014 blijven bulken als ik nu nog een paar weken doorzet. En ook al krijg ik geen dikke six-pack over 2 weken dan nog ben ik weer de nodige vet-massa kwijtgeraakt en lege vetcellen zijn goede vetcellen .

Ik woog vanochtend wel 76kg fucking hell, zo gaat die 85kg nog wel even duren als ik bedenk dat ik van 81,5kg afkwam. Maarja aan de andere kant als ik straks weer ga bulken en meer eet klapt er al gelijk 2-3kg aan vocht en extra eten in me systeem erbij, dus die kg afname lijkt erg drastisch voor 5,5-6 weken cutten, maar dat valt op zich wel te relativeren.
                "Straight outta gym"

Comment

• Sowieso respect. Ik werkte altijd met 4 weken cycles omdat meer echt epic mindfuck is. Even recap, wat was je plan na UD2.0? UB/LB als ik het me goed herinner met clean bulk? Of onderhoud?
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Sowieso respect. Ik werkte altijd met 4 weken cycles omdat meer echt epic mindfuck is. Even recap, wat was je plan na UD2.0? UB/LB als ik het me goed herinner met clean bulk? Of onderhoud?
                    Thanks sjoerd. Clean bulk sowieso. Mijn fysiek enkel "onderhouden" is het niet waard of ik moet 100kg met 6-8% bf hebben, maar dat gaat nog wat jaren duren al dan niet mijn hele leven, haha .

Het plan is het PHAT systeem, maar misschien ga ik me wel enkel focussen op een bodybuilding manier van trainen zonder het kracht aspect erbij, waarbij ik me enkel focus op manier van uitoefenen, waarmee ik de beste mind-muscle connectie heb en een pomp krijg. PHAT heeft wel dat "kracht" aspect, op zich ook wel geinig voor de langere termijn. Anders zou een 5 dagen reguliere split kunnen doen en anders het PHAT systeem.

PHAT heeft wel het 2x per week aanspreken van spiergroepen erin zitten en dat bevalt me op zich ook wel. Dus PHAT heeft wel mijn voorkeur t.o.v. een UB/LB nu, gewoon om het uit te proberen.

Samenvattend: PHAT (5x pw) of een reguliere bodybuilding split (5x pw) en clean bulk met soort van carb cycling erin verwerkt.

Of het ideaal is om beide wegen soort van te volgen (kracht én massa, als ik het even zwart, wit bekijk) met het PHAT schema weet ik niet, maar dat is weer een ander verhaal..
                    Last edited by Iron Mind; 09-05-2013, 17:35.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Aangezien ik alleen van geplande verrassingen houd (tuurlijk niet, maar anders is het geen goed verhaal ), even het volgende:

Niet aankomende, maar volgende week zondag is het pinksteren. Pinksteren = sportschool dicht = niet kunnen trainen, dus ik moet aankomende maandag al low-carb/low-calorie gaan i.p.v. een onderhoud-20% dag. Zodat ik de carb-load op vrijdag krijg (thank god dat ik amper school heb die dag) en dan kan ik dus trainen op zaterdag, power workout. En ik zal dan volgende week me onderhoudsdagje met een dag verlengen, zodat ik daarna de power workout de daaropvolgende gewoon weer op de zondag heb.

Ik zit alvast te kijken of ik een wok avond kan plannen. Ik heb 2800kcal op een onderhoudsdag offffff afhankelijk van wanneer ik mijn 8ste week afsluit. Zodra ik de stang terugleg in het rack van de powerworkout als ik dat gewoon als einde van me UD2.0 avontuur aanhoud, anyone? Kan ik daarna gewoon een soort "cheat" dag houden, waarin ik gewoon eet wat ik wil zolang het maar gezond is als afsluiter van UD2.0

Dus dan train ik 's ochtends en neem dan een flinke maaltijd daarna en ga dan gewoon in hongerstaking tot 's avonds laat, zodat ik lachend 2000-3000kcal naar binnen kan werken daar.

of ik ben een diehard die die laatste dag zich ook gewoon aan zijn schema houd en de volgende dag een meting laat doen om te kijken wat zijn eind resultaat is..

Eerst nog een paar weken afsterven en een tentamen maken voor het einde UD2.0. De week na UD2.0 heb ik nog een tentamen, maar gaat goed komen.
                      Last edited by Iron Mind; 09-05-2013, 17:48.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb op zich wel vertrouwen in dat PHAT schema. Doe het zelf min of meer voor benen. Afwisseling high/low rep. En moet zetten, benen gaan als een raket. Jimmy Neutron is er niks bij met zijn uitvindingen. Ben benieuwd hoe jij er op gaat! Eerst even het UD2.0 avontuur afmaken. You're almost there bro.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• voor kracht kun je met een 5dagen split ook gewoon elke training beginnen met en compound van 3x3-5 en de rest op hypertrofie trainen. heb ik lang gedaan en werkt gewoon goed.

ik volg nu zelf een 3 dagen split
                          voor de compounds: oplopend gewicht 10 8 6 4 2 1 herhalingen, de rest met 8-10 herh.
                          dan volgen 2 dagen UB/LB hoog in herh. weinig rust

er zijn zo veel manieren om je te richten op hypertrofie maar ook gebruik te maken van kracht
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Ik heb op zich wel vertrouwen in dat PHAT schema. Doe het zelf min of meer voor benen. Afwisseling high/low rep. En moet zetten, benen gaan als een raket. Jimmy Neutron is er niks bij met zijn uitvindingen. Ben benieuwd hoe jij er op gaat! Eerst even het UD2.0 avontuur afmaken. You're almost there bro.
                            Klinkt goed, man. Dank voor je input. Ja, ik ook. Eerst nog paar honderden grammen vet er af schrapen inderdaad.

Originally posted by maar7en8 View Post
                            voor kracht kun je met een 5dagen split ook gewoon elke training beginnen met en compound van 3x3-5 en de rest op hypertrofie trainen. heb ik lang gedaan en werkt gewoon goed.

ik volg nu zelf een 3 dagen split
                            voor de compounds: oplopend gewicht 10 8 6 4 2 1 herhalingen, de rest met 8-10 herh.
                            dan volgen 2 dagen UB/LB hoog in herh. weinig rust

er zijn zo veel manieren om je te richten op hypertrofie maar ook gebruik te maken van kracht
                            Ja, er zijn zoveel wegen naar Rome inderdaad. Ah klinkt ook wel geinig. Dank voor je input.

Zo, ik had net zoveel zin als 10 die geen zin hadden in cardio, maar het toch maar gedaan. How bad you do want it? Thermo shirt aan, vest met capuchon op, lange trainingsbroek. Lekker extra zweten en die thermostaat over de jank jagen.

De eerste 5 minuten waren erg zwaar ik dacht dat ik nooit aan de hartslag 130-140 zou geraken, normaliter zit ik vrij rap op een hoge hartslag, maar nu leek het wel een eeuwigheid te duren. Het eerste kwartier was het zwaarste en het laatste kwartier ook. Ik raakte op een gegeven moment in een soort trance, waarbij ik enkel nog luisterde naar me decibel outdoor festival mix die ik op had staan en het tempo probeerde bij te houden van de beats. Gelukkig is hardstyle niet overdreven snel, dus dat ging wel prima haha.

Ik had me shake voor de nacht in de vriezer gezet en daarna als een soort van half ijsje op zitten eten, heb ik toch nog het idee dat ik een "junk"maaltijd heb gehad, not

Morgen SFP 4.0, aka. 5 minuten hiit, 5 minuten gehele rust, 20-40 minuten lage intensiteits cardio, 5 minuten hiit. Dat alles op een nuchtere maag + 3 bekers koffie in me lege maag.

Enkel koffie in me maag en dan hiit is geheid krampen in me buik, maag, heerlijk vooruitzicht.

Ach dan ben ik er maar vanaf en hoef ik enkel nog te eten, studeren, trainen en dan carb-load. Heerlijke borden met macaroni, brinta en een stuk of 6-8 zelfgemaakte pannenkoeken.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Net SFP 4 gedaan op de hometrainer

5 minuten warming up
                              5 minuten hiit 15 op/45 af
                              40 minuten lit hartslag 130-140
                              5 minuten hiit 30 op/30 af
                              3 minuten cooling down

Zo na die eerste 5 minuten hitt waren me benen diep gefrituurd. Eerste 15 minuten waren daarom enorm afzien, maar ik heb de tijd weer vol kunnen maken. Nu even eten.

Vanavond tension workout en dan, je weet wel die dag waar ik al de hele week over aan het geilen ben..
                              Last edited by Iron Mind; 10-05-2013, 09:30.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Damn you will be a shredded sickcunt bro

Dat UD2 moet echt killing zijn als ik die logjes zo elke keer weer lees. wel echt respect voor BTW.
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X