log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gus View Post

UD2 week 4, Depletion Workout 1

Chest press 6x15
    Seated Row 6x15
    Incline db press 6x15
    Lat pulldown 6x15
    Lateral raise 4x15
    Leg press 6x15
    Leg curl 6x15
    Calf Raise 6x15
    Hammer Curl 4x15
    Tricep Pushdown 4x15
    Goed gewerkt, quadbrah. Typfout, mindfuck of had je nog extra energie? Met je 6 extra sets voor pecs .
    "Straight outta gym"

Comment

• Ik doe altijd 6 sets flat en 6 sets incline. Tijdens de laatste 3 sets incline zit ik wel helemaal te schelden in mijn hoofd

mijn samsung s3 heeft weer eens kuren. Al de tweede keer dit jaar dat hij ineens niet meer oplaad. Die handige timer app was dus maar van korte duur....
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Om even terug te komen op je plan wellicht weer te gaan voetballen. Dit soort shit werkt heel goed, vooral voor de wat meer statische spelers
        training for speed - YouTube

Ik heb dit soort dingen in de jeugd, alsmede veel Coerver-methodiek, tot in den treure moeten doen en het helpt wel als een mf'er
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Gus View Post
          Ik doe altijd 6 sets flat en 6 sets incline. Tijdens de laatste 3 sets incline zit ik wel helemaal te schelden in mijn hoofd

mijn samsung s3 heeft weer eens kuren. Al de tweede keer dit jaar dat hij ineens niet meer oplaad. Die handige timer app was dus maar van korte duur....
          Fucking diehard die je er bent. Ik lig al half te janken bij mijn 3e set.. Goeie zaak.
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
            Fucking diehard die je er bent. Ik lig al half te janken bij mijn 3e set.. Goeie zaak.
            Ik weet wel al dat het vandaag nog zwaarder wordt dan gisteren. Mijn benen voelen nu al zwaar aan en ik heb net een muur moeten slopen vanwege een verbouwing waarvoor ik ook aardig wat kracht moest zetten. Cardioplannen voor vandaag dus maar even laten varen omdat ik daar een uur mee bezig was. Ik ben blij als het 22u is, dan ben ik klaar met de depletion training voor deze week. Dan zit week 4 er al weer snel op. Daarna nog 2 weken en dan zit mijn streven van 6 weken UD2.0 er op. Dan een of twee weken onderhoud met veel cardio en daarna misschien nog 2 weken ud2. Als ik het negatief bekijk ben ik pas net op 3/8e en moet ik nog een heel stuk

Comment

• Ik heb nu echt een zeurende pijn in mijn benen. Ze schreeuwen echt om voedsel. Die training straks wordt zo vervelend

Comment

• UD2 Week 4, Depletion Training 2

De training was zoals verwacht: Zwaar! Ik weet niet waar ik het vandaan heb gehaald maar ik heb het toch weer geflikt. Deze keer hoefde ik zelfs bijna nergens lager in gewicht te gaan. Meestal moet ik de laatste 2 sets iets lager in gewicht gaan maar ik heb nu door alle pijn heen gebeten. Vooral met kuiten zat ik na iedere set weer te vloeken. Wat een rot gevoel is dat als je van de machine af stapt. Heel mijn been leek wel weg te branden. Ik heb met seated row ook een soort van pomp in mijn lats gekregen. Ik begin nu eindelijk de ideale vorm daar door te krijgen. Voelt erg fijn (totdat het gaat branden omdat ik amper glycogeen heb )

Ook is mijn taille van 87cm naar 86cm gegaan in ongeveer 5 dagen. Dat was wel fijn nieuws want heel de dag was een grote mindfuck. Ik dacht steeds bij mezelf: Waarom doe ik dit, je levert alleen maar massa in en geen vet. Dat komt waarschijnlijk door mijn 2 vrinden dhr. Spiegel en dhr. Weegschaal. Ik moet daar minder op gaan letten en meer op centimeters en foto's gaan letten. Morgen wil ik cardio doen maar ik werd gevraagd of ik niet kon werken. Aangezien ik morgen toch vrij heb van school kan ik prima mijn werk als cardio doen (postbezorger). Ik ben denk ik zo'n 1.5-2u bezig met wandelen, misschien dat ik later nog op de crosstrainer ga thuis. Ik was echt opgelucht toen de training er op zat en ik de sportschool uit waggelde

6x15 Chest Press
                6x15 Seated Row
                6x15 Incline Chest Press
                6x15 Lat Pulldown
                4x15 Lateral raise
                6x15 Leg Press
                6x15 Leg Curl
                6x15 Calf Raise
                4x15 Preacher Curl Machine
                4x15 Tricep Pushdown

Comment

• Pff sta er niks van te kijken als je morgen na het werken niks anders kunt als je kut voelen en op de bank ploffen
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Pff sta er niks van te kijken als je morgen na het werken niks anders kunt als je kut voelen en op de bank ploffen
                    Ik denk eigenlijk ook wel dat het zo zal gaan Maar we zien morgen wel hoe het gaat. Carb load komt er gelukkig al weer bijna aan en dan zaterdag avond lekker de champions league finale kijken

Comment

• Laat je niet gek maken door de heren spiegel en weegschaal he, als ik je fotos zie hebeurd er best wel wat.

Comment

• Jep, algemeen bekend dat lui met extremere methodes (bijv. wedstrijd preps) om vet kwijt te raken zichzelf beginnen kwijt te raken. Waanideeën als jezelf te vet, te klein etc komen best veel voor volgens mij. Best normaal, dus zolang je nog maar kan functioneren en jezelf ook weer niet te gek gaat maken, want er bestaat dan een kans dat je gaat afhaken tijdens je dieet. Het zal erg verschil per persoon uiteraard.

Volhouden, het is bijna weer unleash the carbohydrate day.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Mindfuck is vandaag ineens weg. Opgeven zou ik sowieso nooit doen want dan is alle pijn en moeite voor niks geweest. Net nog even de taille opgemeten op lege maag etc. en de meting gaf 84cm aan. Toen ik begon met normaal cutten, halverwege maart was dat geloof ik 88-89.

Benen zijn van 65 naar 64,5 gegaan en die halve cm maakt enorm veel verschil bij het zien van de spieren
                          Armen zijn 37,5 dus die zijn een halve cm gegroeid

De rest kan ik nu niet opmeten want ik moet gaan werken maar als ik zo de centimeters bekijk ben ik op de gunstige plekken gegroeid en is mijn taille een paar cm kleiner geworden

Comment

• Vanochtend 1 maaltijd gegeten, toen gewerkt. Op het begin ging het goed, totdat ik op de helft was. Toen werd het wel wat zwaarder. Vanavond doe ik nog wel cardio. Die fat die!!!

Comment

• Net buiten een uur gefietst. Heb 22,5km afgelegd in precies een uur. Er zaten wat heuvels bij en het was behoorlijk pittig. Toen ik thuis kwam kon ik amper staand pissen

Comment

• Dan weet je in ieder geval dat je het goed hebt gedaan haha, respect voor je man
                                15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X