Ik begin nu toch langzamerhand echt wel te merken dat die 4000+ kcal behoorlijk wat vet op gaat slaan in mijn lichaam (vooral heupen en in het gezicht -.-).. Nou wil ik wat vet gaan verliezen maar geen spier verliezen!
Training + fotolog Nick
Collapse
X
-
Daarom zal ik dus nooit dat hele bulken begrijpen, je gaat een overschot aan cals eten om vervolgens te vet worden en dan weer alles om moet gooien om dat overschot aan cals weer teniet te doen, kans op spierverlies is aanwezig en met een beetje pech ben je terug bij af....best zonde eigenlijk dat bulken"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik begin nu toch langzamerhand echt wel te merken dat die 4000+ kcal behoorlijk wat vet op gaat slaan in mijn lichaam (vooral heupen en in het gezicht -.-).. Nou wil ik wat vet gaan verliezen maar geen spier verliezen!
Nou is mijn voedingsschema op het moment zo:
Brood volkoren: 270G.
Pindakaas: 125G.
Kipfilet: 150G.
Kwark: 1000G.
Avondeten: (rijst, aardappels en groente, vlees etc).
Whey Perfection shake: 2 schepjes op niet trainingsdagen en 3 schepjes op wel trainingsdagen.
Melk: 1,5L-2L op een dag.
Nou kom ik uit op 4157 KCAL op trainingsdagen en op niet trainingsdagen rond de 4000kcal.
Eiwitten: 368
Koolhydraten: 405
Vetten: 139
Nou ben ik van plan om pindakaas eruit te gooien. Scheelt toch wel weer 800-900kcal!
Als ik deze eruit gooi kom ik uit op circa 3200-3300kcal.
Eiwitten: 329
Koolhydraten: 380
Vetten: 70
Nou wil ik hier HIIT cardio bij gaan doen.. Zoals bovenstaand genoemd wil ik wat vet verliezen (2-3%) en rond de 10% te gaan staan! Maar ik wil echt geen spier verliezen, het liefst natuurlijk nog wat spier aanzetten !
Wie kan mij hierbij helpen? Is dit een goed schema of kan er nog wat op aangemerkt worden?
Comment
-
Originally posted by schoonderbeek View PostIk begin nu toch langzamerhand echt wel te merken dat die 4000+ kcal behoorlijk wat vet op gaat slaan in mijn lichaam (vooral heupen en in het gezicht -.-).. Nou wil ik wat vet gaan verliezen maar geen spier verliezen!
Nou is mijn voedingsschema op het moment zo:
Brood volkoren: 270G.
Pindakaas: 125G.
Kipfilet: 150G.
Kwark: 1000G.
Avondeten: (rijst, aardappels en groente, vlees etc).
Whey Perfection shake: 2 schepjes op niet trainingsdagen en 3 schepjes op wel trainingsdagen.
Melk: 1,5L-2L op een dag.
Nou kom ik uit op 4157 KCAL op trainingsdagen en op niet trainingsdagen rond de 4000kcal.
Eiwitten: 368
Koolhydraten: 405
Vetten: 139
Nou ben ik van plan om pindakaas eruit te gooien. Scheelt toch wel weer 800-900kcal!
Als ik deze eruit gooi kom ik uit op circa 3200-3300kcal.
Eiwitten: 329
Koolhydraten: 380
Vetten: 70
Nou wil ik hier HIIT cardio bij gaan doen.. Zoals bovenstaand genoemd wil ik wat vet verliezen (2-3%) en rond de 10% te gaan staan! Maar ik wil echt geen spier verliezen, het liefst natuurlijk nog wat spier aanzetten !
Wie kan mij hierbij helpen? Is dit een goed schema of kan er nog wat op aangemerkt worden?
zou het brood eruit halen en vervangen door rijst.
je eet echt overdreven veel eiwitten trouwens. nergens voor nodig.
kilo kwark, 2l melk + whey = allemaal zuivel echt overdreven.
afwisselen van eiwitbronnen is ook belangrijk.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDaarom zal ik dus nooit dat hele bulken begrijpen, je gaat een overschot aan cals eten om vervolgens te vet worden en dan weer alles om moet gooien om dat overschot aan cals weer teniet te doen, kans op spierverlies is aanwezig en met een beetje pech ben je terug bij af....best zonde eigenlijk dat bulken
Voor de rest wel met je eens dat bulken om je kcal te hebben en je daarvan veel vet vasthoudt ook geen zin heeft.
Wat niet wil zeggen dat het niet normaal is dat je vet % na een tijdje stijgt maar het mag natuurlijk zo niet buiten proporties zijn dat er per week 500 gram vet bijkomt en 100 gram spier ofzo.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDaarom zal ik dus nooit dat hele bulken begrijpen, je gaat een overschot aan cals eten om vervolgens te vet worden en dan weer alles om moet gooien om dat overschot aan cals weer teniet te doen, kans op spierverlies is aanwezig en met een beetje pech ben je terug bij af....best zonde eigenlijk dat bulken
Maar ik ben het best wel zat om telkens zoveel te eten, en dat je alleen maar dikker wordt, terwijl dit niet de bedoeling is! Is het niet handig om al dat brood eruit te gooien en hier gewoon in de middag 2 porties met rijst en kip in te gooien? Wat melk eruit te doen en de pindakaas eruit te gooien? Iig bedankt voor je reactie
Zodat ik dagelijks gewoon op 3300 Kcal zit
Eiwitten op 250-300
Koolhydraten 350-400
Vetten 70-90
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk zou vetten ook verhogen, je zit omgerekend net op 20%. Als je aan het cutten bent zou ik zelf altijd juist wat hoger in vetten gaan. In ieder geval op rustdagen.
Comment
-
Originally posted by schoonderbeek View PostOke! Maar waarom zou ik in vetten hoger moeten gaan zitten? En aan welke producten anders dan pindakaas moet ik gaan denken?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Na ongeveer 10 dagen feesten, bier en niet sporten ben ik weer terug!
Gisteren alles weer opgepakt en vanaf nu gewoon weer knallen.
Benen:
Leg press:
10x160kg
10x200kg
8x240kg
8x280kg
Squat:
10x20kg
10x60kg
8x80kg
8x80kg
Leg curls:
10x40kg
8x50kg
8x50kg (kan hier wel meer kg's pakken denk ik)!
Leg extentions:
10x60kg
10x70kg
10x80kg
Schouders:
Dumbell mp press:
15x10kg
10x22kg (voelt zwaarder aan als 24kg)??
10x24kg
8x24kg
Barbell mp press in smith machine:
10x40kg
10x50kg
8x60kg
Side raises:
10x8kg
10x10kg
10x10kg
En hierna nog ffe triceps gedaan !
Na 2 weken niks te hebben gedaan voel ik het toch wel dat ik wat minder kg's pak
Comment
-
Gisteren Benen en Borst:
Benen:
Leg press:
15x120kg
10x200kg
10x240kg
8x280kg
5x300kg
Squat:
10x60kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg
Leg curls:
3x10
Leg extentions:
3x10
Borst:
Incline dumbell press:
15x12kg
7x26kg
10x24kg
10x22kg
Incline flyes:
10x14kg
10x12kg
10x14kg
Flat dumbell press:
10x28kg
10x24kg
12x20kg
Cable flyes: (Moest hier zeker 20 minuten wachten op een paar debieltjes die alleen maar aan het auwehoeren waren en helemaal niet aan het sporten waren .. fk irritant!)
10x12,5kg
10x10kg
10x10kg
Lekkere training
Comment
-
Gisteren Schouders + Bicep gedaan
Schouders:
MP:
15x10kg
8x24kg
8x26kg
6x28kg
MP met barbell in smith machine:
10x40kg
10x50kg
8x60kg
Side raises:
10x8kg (op techniek)
10x8kg
10x10kg
Cable side raises:
10x5kg
10x7,5kg
10x10kg
Bicep:
Seated dumbell curls:
15x8kg
10x20kg
8x20kg
8x20kg
Seated hammer curls:
10x22kg
10x20kg
10x20kg
Barbell curls:
10x30kg
10x30kg
10x30kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment