Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Fotos heb ik nooit gemaakt, ja heel in het begin, ik ben altijd gemotiveerd, nooit gestopt omdat ik het niet leuk.vond, alleen maar als het even niet kon.
Ik heb twee verslavingen, trainen en tattoos, denk niet dat dat ooit overgaat.
Vanavond eerste training met 50% gewichten, dat we maar snel mogen verhogen
Nou begint goed, ipv trainen me maatje in friesland met pech ophalen, morgenmiddag beginnen dan maar, naja dan heb ik ook precies een week niks gedaan, ook wel eens lekker.
Easy does it Quibus. Je bent er in no time weer. Ik ga je log volgen en ben onder de indruk van je streven het podium op te gaan. Ben heel, heel erg benieuwd naar de resultaten. Maar jou kennende gaan die niet tegen vallen.
Succes met alles!
Woog vanmorgen 102kilo, komt vast door me nieuwe schema
Training B
SQ 3x5x65
OHP 3x5x40
BOR 3x5x50
Wat dips
Vorm was perfect, maar das nu nog niet zo moeilijk, heb me kcal iets verhoogd op trainingsdagen, slechts een appel en banaan extra.
Vraag me wel af hoe snel ik.op top van OHP zit, verhoog volgende keer met vijf maar zal snel 2,5 worden denk ik.
Vroege training, meestal geen toptrainingen maar de gewichten zijn nog ok.
Had me vergist dus SQ verhoogt met 10 ipv 5, kwam er na tweede werkset achter dus maar zo gelaten.
Warm up doe ik voortaan;
10xlege bar
5x50%
5x75%
3x85%
En ga ik dus niet meer vermelden.
SQ 3x5x75
BP 3x5x65
DL 1x5x80
Nu zit ik met het volgende, normaal is derde training vrijdag en neem je weekeinde twee dagen rust, echter heb ik niet echt weekeinden zoals de meeste, kan ik om de dag blijven trainen of moet ik twee dagen rusten nu.
Na me vijfde training kan ik twee dagen niet trainen, kan ik niet dan die rust nemen?
Gister ook weer twee rondjes parcour gefietst, ik was wel wat bang tijdens afdalen maar komt wel weer goed...
Vroege training, meestal geen toptrainingen maar de gewichten zijn nog ok.
Had me vergist dus SQ verhoogt met 10 ipv 5, kwam er na tweede werkset achter dus maar zo gelaten.
10kg per training? Dat houdt dus in dat er 30kg bij komt per week.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment