110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben juist aan het genieten van een toenemend aantal Squattende vrouwen in de sportschool . Jammer dat ze vaak na de zomer weer weg zijn overigens. Rond mijn tijdstip heb ik gelukkig niet zo veel last van zogeheten "batty-boys" (om even jou 3 zinnen kort samen te vatten).

Jij gaat geloof ik ook vaak op reis? Nice. Ook vet dat je met je vrouw sport! Had ik nog niet eerder gelezen. Vet als je samen met je partner gained! Tot slot waardeer ik je variatie in trainingen. Je maakt een spelletje van fitness (in positieve zin).

Comment

• Zeg maar gerust zelden met elkaar eens zijn vieze Rippetoe hater . Vind 't zelf altijd juist leuk als mensen een eigen mening hebben en het scherp kunnen verwoorden trouwens, het liefst een totaal tegenovergestelde van de mijne want alleen dan valt er überhaupt te discussiëren
      Originally posted by Mvos View Post
      Gasten die curlen in het squat rack ongeacht of ze nu 60 kilo beachboys zijn of 130 kilo gasten moeten dat gewoon niet doen.
      Curlen doe je maar ergens anders en als ik dat rack nodig heb waarvoor het bedoeld is zal ik dat gewoon zeggen op mijn uiterst vriendelijke manier (daar ben ik zo goed in )
      Bij ons mag je mensen uit 't squat rack wegsturen als je wil squatten (als ze OHP'en/ curlen etc.) . Alleen als er niemand wil squatten wordt het gedoogd De eigenaar zegt altijd als je de stang met OHP-gewicht niet kan clean'en je net zo goed naar huis kan gaan.

Denk dat ik maar wat vaker de logjes van sommige BN'ers ga bekijken, valt nog best wat uit te leren had ik niet verwacht to be honest (dacht eigenlijk dat het saaie lijsten met gewichten per training waren ).

Comment

• Originally posted by Wietse90 View Post
        Ik ben juist aan het genieten van een toenemend aantal Squattende vrouwen in de sportschool . Jammer dat ze vaak na de zomer weer weg zijn overigens. Rond mijn tijdstip heb ik gelukkig niet zo veel last van zogeheten "batty-boys" (om even jou 3 zinnen kort samen te vatten).

Jij gaat geloof ik ook vaak op reis? Nice. Ook vet dat je met je vrouw sport! Had ik nog niet eerder gelezen. Vet als je samen met je partner gained! Tot slot waardeer ik je variatie in trainingen. Je maakt een spelletje van fitness (in positieve zin).
        Genieten van squatende vrouwen is altijd goed,mits ze attg gaan in een strakke legging en goede squat billen hebben

Ik reis ongeveer 3 tot 4 dagen per week voor werk,maar de laatste maand was het wat minder ivm stakingen in frankrijk,weekje vrij en een nieuw team in NL.

Volgende week de laaste keer voordat ik op vakantie ga (dagje belgie hier en daar maar dat is geen probleem)
        Voor de rest is het altijd puzzelen aangezien mijn vrouw voor haar werk ook veel reist.

Vandaar dat als ik kan trainen ik ook tot het naadje moet gaan ,want tijd om wat aan te modderen is er niet (meer) bij.
        Zeker niet omdat we ook nog voor die kleine moeten zorgen is het elke zondag puzzelen met de agenda's.

Trainen met mijn vrouw is ideaal en zeker wanneer je elkaar qua voeding of je humeur bij gebrek aan begrijpt.

Volgend jaar gaan we ook samen wedstrijden doen ,dus dat word een leuke uitdaging
        Last edited by Mvos; 23-06-2013, 14:23.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Genieten van squatende vrouwen is altijd goed,mits ze attg gaan in een strakke legging en goede squat billen hebben
          In mijn gym komen ook regelmatig goed getrainde vrouwen en als ze dan een squat of romanian deadlift doen ligt mijn tong ook op de grond

Comment

• Brute avatar pik.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Ik probeer die gasten gewoon te negeren,want iedere sec die je eraan besteed is teveel en een sec die ik beter aan mijn training had kunnen besteden (paar schijven op de teentjes zou wel grappig zijn )
              Hangt ervan af wie het zijn. Bij mij trainen er 2 vrienden die Rugby doen op hoog niveau. Trainen ook vaak op slippers (met sokken uiteraard) en squatten op hun sokken.
              Om even wat gewichten aan te geven:
              1rm's:
              BP: 170kg
              Squat: 200 kg
              Deadlift: geen idee

Maar ben het met je eens, meestal zijn het de kansloze apen die op slippers komen.

ON TOPIC:

Heel goed bezig, leuk logje en blijven knallen!

Comment

• Blote voeten trainen is lekkerder
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                  Blote voeten trainen is lekkerder
                  Voor de omgeving alleen wat minder

Comment

• Ik zal het maar nog een keer zeggen.

Het ging/gaat niet om wel of niet op blote poten/slippers trainen.
                    Het ging om het gehele plaatje wat te fout was en de zomer beachboy gast is iets anders als squaten met 200 kilo op blote poten ,omdat dat fijner is.

Comment

• Wat zeur je nou ik train ook wel eens op blote voeten zeurkous

Comment

• Haha,low carbs na een junk dag is kut en dan lees ik ook al de hele dag post van mensen die de vorige posts allemaal niet lezen

Denk dat ik zo ff relaxt wat sokken ga breien!

Comment

• Geef ze maar aan block die traint zonder

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                            Zeg maar gerust zelden met elkaar eens zijn vieze Rippetoe hater . Vind 't zelf altijd juist leuk als mensen een eigen mening hebben en het scherp kunnen verwoorden trouwens, het liefst een totaal tegenovergestelde van de mijne want alleen dan valt er überhaupt te discussiëren

Denk dat ik maar wat vaker de logjes van sommige BN'ers ga bekijken, valt nog best wat uit te leren had ik niet verwacht to be honest (dacht eigenlijk dat het saaie lijsten met gewichten per training waren ).
                            Totaal mee eens mensen die geen mening hebben of alleen maar info proberen te geven terwijl ze niet eens enige ervaring hebben is vreselijk vervelend.
                            Ik leer op het moment erg veel van verschillende power lifters en ook van de pl logjes hier.

Altijd goed om je horizon te verbreden en te kijken of jij iets met info kan.

Originally posted by Jurvg View Post
                            In mijn gym komen ook regelmatig goed getrainde vrouwen en als ze dan een squat of romanian deadlift doen ligt mijn tong ook op de grond
                            Stiff legged deadlift

Originally posted by quibus View Post
                            Brute avatar pik.
                            Thanks,gaat weer de goede kant op en ik heb vet veel zin in de periode na de zomer vakantie.
                            Kleine 10 weken geleden had je nog geen lijn kunnen ontdekken.
                            Fat fuck 4 life gelukkig zat er nog wel wat onder die vetjas

Originally posted by Damn View Post
                            Maar ben het met je eens, meestal zijn het de kansloze apen die op slippers komen.
                            ON TOPIC:
                            Heel goed bezig, leuk logje en blijven knallen!
                            Thanks man,...
                            Last edited by Mvos; 23-06-2013, 17:17.

Comment

• Het valt me nog mee Mvos,

ik had je ingeschat dat je je avatar zou veranderen. Dan ineens een stortvloed aan berichten overal zou posten en dan voor 2 weken weg zou gaan voor je werk en dan vooral niet reageren op de reacties van mensen .

Verder gaat het dus lekker gezien je pic, mooi man.

Goed om te zien!
                              "Straight outta gym"

Comment

• Mooie huid man
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X