Originally posted by jobr
View Post
Originally posted by inferno_0666
View Post
Zou nog wel graag een keer met jou gaan squatten,want ik denk dat jij met je kennis nog wel wat kan schaven aan de techniek.
Stabiliteit en techniek heb ik veel aan gewerkt de laatste tijd mede door jouw log en de info die je post.
Thanks man!
Originally posted by talalelh15
View Post
Stuur je straks ff een berichtje voor deze of volgende week.
Originally posted by quibus
View Post
Originally posted by wzoet
View Post
Dit was de laatste set met 150 kilo.
Het was een rep ,racken ,slokje water en weer een rep 5x
Ik was zo aan het trillen,check mijn linker elleboog maar eens goed.
Parkinson massive!
De laatste set bij 10x10x100 moest ik er gewoon het laatste uitpersen omdat het kon.
Die laatste rep kwam wel uit de teentjes
Originally posted by ultra1993
View Post
Originally posted by east1977
View Post
Originally posted by Iron Mind
View Post
Al moet ik zeggen nu het gewicht onder de 90 kilo is gekomen ik mezelf maar steeds een kleiner mannetje begin te vinden.
Ik zag gisteren na mijn training wel in de spiegel een dikke ader van mijn traps naar mijn borst en schouder lopen,dus toen was ik weer blij - trapasaurus rex
Ook tijdens de snelle arm training van gisteren zag ik de aders overal doorkomen!
Voelde me net The Wrath (erg kleine versie daarvan)
Gisteren een proteine dag met alleen maar vis en kip en 2x cardio plus een arm training.
Vanmorgen weer foto's geschoten en het gewicht van 1,5 kilo lager dan de dag ervoor (fuck you water retention )
Over een kleine 2,5 week ga ik op vakantie en is mijn "back to a decent shape" cut voorbij.
Ik kan nu al zeggen dat ik erg tevreden met met het behaalde resultaat gezien het "losse" voedingsschema dat ik hanteer en de combi werken/reizen/gezin.
Motivatie is weer helemaal terug en ik kan niet wachten om na de vakantie met het nieuwe plan aan de slag te gaan en er wat kilo's op te plakken.
Ik zal de komende weken eens wat vaker trainingen filmen.
Straks borst trainen en daarna 45 min cardio.
Vanavond weer 45 min cardio.
Bedankt voor de motivatie mannen!
Comment