110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jobr View Post
    netjes maarten!
    Thanks buddy

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Massieve bonk spieren, die chefkok! Die squats zien er lekker stabiel uit.
    Haha, chefkok
    Zou nog wel graag een keer met jou gaan squatten,want ik denk dat jij met je kennis nog wel wat kan schaven aan de techniek.
    Stabiliteit en techniek heb ik veel aan gewerkt de laatste tijd mede door jouw log en de info die je post.
    Thanks man!

Originally posted by talalelh15 View Post
    Ja echt hoor, netjes!!!
    Thanks Tal,
    Stuur je straks ff een berichtje voor deze of volgende week.

Originally posted by quibus View Post
    Dat zag er goed uit pik.
    Binnenkort squat sessie in Alkmaar?

Originally posted by wzoet View Post
    nette squats!
    Thanks, had helaas de 180 niet gefilmd,maar dat doe ik de volgende keer wel.
    Dit was de laatste set met 150 kilo.
    Het was een rep ,racken ,slokje water en weer een rep 5x
    Ik was zo aan het trillen,check mijn linker elleboog maar eens goed.
    Parkinson massive!

De laatste set bij 10x10x100 moest ik er gewoon het laatste uitpersen omdat het kon.
    Die laatste rep kwam wel uit de teentjes

Originally posted by ultra1993 View Post
    Hele nette squats, zware training geweest zo te zien .
    Thanks,na 24 sets squats kun je inderdaad wel concluderen at dit een zware was

Originally posted by east1977 View Post
    Zag er echt goed uit man
    Thanks

Originally posted by Iron Mind View Post
    Echt bruut Mvos, aka Volume King. Die techniek van die 150kg is echt keurig. Goeie zaak.
    Flinke gewichten die je daar verzet kerel, beresterk. Dat kan ook bijna niet anders bij zo'n boom van een kerel!
    Thanks bro,altijd goed voor de motivatie
    Al moet ik zeggen nu het gewicht onder de 90 kilo is gekomen ik mezelf maar steeds een kleiner mannetje begin te vinden.
    Ik zag gisteren na mijn training wel in de spiegel een dikke ader van mijn traps naar mijn borst en schouder lopen,dus toen was ik weer blij - trapasaurus rex

Ook tijdens de snelle arm training van gisteren zag ik de aders overal doorkomen!
    Voelde me net The Wrath (erg kleine versie daarvan)

Gisteren een proteine dag met alleen maar vis en kip en 2x cardio plus een arm training.
    Vanmorgen weer foto's geschoten en het gewicht van 1,5 kilo lager dan de dag ervoor (fuck you water retention )

Over een kleine 2,5 week ga ik op vakantie en is mijn "back to a decent shape" cut voorbij.
    Ik kan nu al zeggen dat ik erg tevreden met met het behaalde resultaat gezien het "losse" voedingsschema dat ik hanteer en de combi werken/reizen/gezin.

Motivatie is weer helemaal terug en ik kan niet wachten om na de vakantie met het nieuwe plan aan de slag te gaan en er wat kilo's op te plakken.

Ik zal de komende weken eens wat vaker trainingen filmen.

Straks borst trainen en daarna 45 min cardio.
    Vanavond weer 45 min cardio.

Bedankt voor de motivatie mannen!
    Last edited by Mvos; 02-07-2013, 06:36.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Squat ziet er goed uit, moest wel killing zijn, 104 reps na al redelijk wat squats achter de kiezen te hebben gehad....mindset, respect hoor!
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

• Ja leuk man, al ga ik je niet nadoen hoor

Comment

• Toen Robbie in een topic vroeg met wie ik wel eens zou wilen trainen,had ik jouw naam ook genoemd.Kan ik dat nog schrappen ?Pffff,supertraining,dat je nog kan lopen de dagen erna.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
            Squat ziet er goed uit, moest wel killing zijn, 104 reps na al redelijk wat squats achter de kiezen te hebben gehad....mindset, respect hoor!
            ik was ook echt helemaal op en wilde juist del aatste sets filmen om te zien dat de techniek nog enigsinds overeind bleef staan.
            Mede dankzij ook jouw log heb ik mijn interesse voor squats weer terug

Originally posted by quibus View Post
            Ja leuk man, al ga ik je niet nadoen hoor
            wij ouwehoeren toch alleen maar en kijken naar milfjes in de "cirkel"

Originally posted by rainman4 View Post
            Toen Robbie in een topic vroeg met wie ik wel eens zou wilen trainen,had ik jouw naam ook genoemd.Kan ik dat nog schrappen ?Pffff,supertraining,dat je nog kan lopen de dagen erna.
            die dag deed het al zeer en gisteren was verdomde pijnlijk,maar vnadaag slaat weer alles.
            Heb je in ieder geval het gevoel dat je iets gedaan hebt.
            ps,je PB komt eraan ben alleen nog ff druk.

Comment

• Haha,is goed man,doe maar rustig aan,heb alle tijd.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Thanks bro,altijd goed voor de motivatie
                Al moet ik zeggen nu het gewicht onder de 90 kilo is gekomen ik mezelf maar steeds een kleiner mannetje begin te vinden.
                Ik zag gisteren na mijn training wel in de spiegel een dikke ader van mijn traps naar mijn borst en schouder lopen,dus toen was ik weer blij - trapasaurus rex

Ook tijdens de snelle arm training van gisteren zag ik de aders overal doorkomen!
                Voelde me net The Wrath (erg kleine versie daarvan)

Gisteren een proteine dag met alleen maar vis en kip en 2x cardio plus een arm training.
                Vanmorgen weer foto's geschoten en het gewicht van 1,5 kilo lager dan de dag ervoor (fuck you water retention )

Over een kleine 2,5 week ga ik op vakantie en is mijn "back to a decent shape" cut voorbij.
                Ik kan nu al zeggen dat ik erg tevreden met met het behaalde resultaat gezien het "losse" voedingsschema dat ik hanteer en de combi werken/reizen/gezin.

Motivatie is weer helemaal terug en ik kan niet wachten om na de vakantie met het nieuwe plan aan de slag te gaan en er wat kilo's op te plakken.

Ik zal de komende weken eens wat vaker trainingen filmen.

Straks borst trainen en daarna 45 min cardio.
                Vanavond weer 45 min cardio.

Bedankt voor de motivatie mannen!
                Dat kleiner voelen klopt, maar als je eenmaal nog droger bent zal dat wel omkeren. Ik ben me enkel groter gaan voelen door de illusie dat je groter lijkt door al die strepen, lijnen, separatie en aderen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen . Dat is wel heel bruut overigens dat je vanaf daar een ader hebt lopen naar je borst en schouders.

Haha, ja bij armen pompen voel ik me ook even het mannetje met al die aderen zichtbaar :P

Verder petje af voor je dedication en harde werk, maat, maar dat wist je al.
                "Straight outta gym"

Comment

• vanmorgen vroeg borst gedaan,maar had niet zo goed geslapen ,aangezien de oma van mijn vrouw nog maar een paar dagen te leven heeft.
                  Dit kregen we via een telefoontje te horen en ze wist niet of ze erheen moest gaan of nog even op wat uitslagen wachten.

Natuurlijk weet ik wel wat ze wilde dus heb ik gisteren avond nog een ticket voor haar en de kleine geboekt om daar tot zondag een te gaan.

Vanmorgen heb ik ze dus naar schiphol gebracht en daarna ben ik gaan trainen.
                  met deze training ben ik een stuk lichter gegaan dan normaal en bijna alle reps erg langzaam uitgevoerd.

flat bb press
                  20 x 40
                  20 x 60
                  20 x 80
                  15 x 100
                  10 x lage korte reps , 10x korte hoge reps , 10 x full reps - dikke dikke pomp.
                  40 x 60 - speed reps ,met moeite de laatste 6 eruit kunnen persen.

cable cross - gestrekte armen en op schouder hoogte.
                  20 x 40
                  20 x 40
                  15 x 50

smith machine push ups - laag beginnen en elke keer 1 stap hoger zetten.
                  60 reps in 4 stappen
                  40 reps in 4 stappen - vol ,voller ,mega fucking pijnlijk vol

Straks nog even een uurtje cardio ook al heb ik totaa geen zin en heb ik overal pijn,..vooral in mijn hamstrings & quads (ja jh,wat raar )

Comment

• Nice trainingen man, pic ziet er ook uit alsof je met gemak een watermeloen kan kraken ertussen
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Mezelf net naar de gym weten te slepen voor een pitteg uurtje cardio.
                      De eerste 20 minuten leken wel uren te duren,maar toen die cafeine tabs begonnen te werken
                      liep alles weer zoals een trein.

Na cardio ongeveer 15 sets kuiten gedaan zowel zittend als staand en aangezien kuiten altijd groter moeten en kunnen ga ik niet moeilijk doen met teentjes naar binnen of naar buiten de hele tijd ,want de algemene massa moet gewoon groter. ( )

Voeding van vandaag:
                      Warm water met citroen
                      Shake - creatine - havermout
                      Trainen - EAA & glutamine tijdens WO
                      Shake
                      Volkoren brood met pindakaas
                      Gekookte kip met groenten
                      Volkoren brood met pindakaas
                      Gekookte kip met groenten
                      Cardio & Kuiten - EAA & glutamine tijdens cardio
                      Caseine shake

Comment

• Wijziging in ik-wil-trainen-met lijst:
                        Van: ik-wil-met-Mvos-trainen
                        Naar: ik-wil-ooit-met-Mvos-trainen
                        Bedankt. Ik had echt veel eerder met squat en deadlift moeten beginnen in mijn fitness carrière. Wat een heerlijke oefeningen zijn dan.

Comment

• Vanmorgen erg vroeg mijn training gedaan en dat heeft er de rest van de dag flink ingehakt.
                          Ik voel mijn rug overal en ik doodmoe,maar straks wel nog een uurtje cardio doen als ik mijn avond maaltijd op heb.

Rack pulls
                          10 x 100
                          05 x 150
                          05 x 200
                          03 x 230
                          03 x 250
                          03 x 280 PR - (Video)
                          01 x 300 PR - ook al gleed de stang bovenaan bijna uit mijn hand (video)

BOR
                          20 x 60
                          15 x 80
                          12 x 100 - (video)

Ultra wide grip pull downs
                          15 x 60
                          12 x 75
                          08 x 90

Super set seated rows met straight arm pull downs
                          3 sets - 15 reps / 20 reps

resistance band BB shurgs - erg zwaar boveninin door de spanning vd banden.
                          15 x 100
                          15 x 100
                          12 x 130 - (video)

Comment

• nice!
                            Strength Within, Pride Throughout

Comment

• Gek hoor!
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Je krijgt een dikke reet man!
                                Maar ziet er weer top uit, beest.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X