Guus UD2 Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een topvakantie gehad Qua eten heb ik veel ongezond gegeten maar wel in kleine hoeveelheden. Heb veel gezwommen, gefietst en een berg beklommen. Ik zit nu wel met een vervelende oorontsteking te kijken. Vanavond wil ik gaan trainen als ik niet te veel last heb
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mooi dat je van je vakantie hebt genoten, jammer van je ooronsteking. Komt dit van het vele zwemmen?
      Had dit toen ik in mexico was geweest zwem bijna nooit en toen gelijk 3 weken bijna elke dag.

Trainse vanavond als je gaat.
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ja komt inderdaad door het zwemmen. Heb nu oordruppels gekregen en hopelijk gaat de pijn snel weg. Heb besloten niet te trainen tot ik hersteld ben, krijg soms pijnscheuten en dat kan erg gevaarlijk zijn als ik een zwaar gewicht in de hand heb.

Comment

• Na 2,5 weken heb ik eindelijk weer kunnen trainen. Ik heb nog steeds oorontsteking en links hoor ik geen zak. Toch kon ik het niet weerstaan om te gaan. Ik voelde me langzamerhand een luie papzak worden. Ik zal vanaf nu mijn favoriete schema volgen, ub/lb 4xpw icm een carb cycle. Hoewel de gewichten deze training laag waren heb ik naar gevoel toch een prima training neergezet. Het was bloedheet en ik heb me ook kapot gezweet. Altijd als ik een paar trainingen achter elkaar mis moet ik weer even in komen, zeker nu met de oorontsteking. Soms tijdens het trainen plopte mn oor ineens waardoor ik wel kon horen, helaas was dit niet blijvend.

Week 1, UB 1

Bankdrukken
          8x85
          7x85
          7x85

Pendlay Row
          deze ging erg lekker, heb bewust niet te zwaar gedaan omdat ik door mn gretigheid mezelf zou overbelasten
          8x85
          9x85
          8x85

Incline dumbbell press
          12x30
          8x30 mn borst was hier ineens op
          8x28

Dumbbell Row
          12x36
          10x36
          10x36

Rear Delt Fly
          12x10
          12x10
          12x10

Close Grip Bankdrukken
          12x60
          10x60
          8x60

Hammer Curl
          12x14
          12x14
          11x14

Comment

• Dus je bent nu klaar met ud 2.0?
            Wat is de rede dat je ud 2.0 verkiest boven een normaal onderhoud -250/500 kcal per dag schema?
            Vind je het leuker dan andere diëten of werkt dit voor jezelf beter?

Comment

• Ik draai nu ook op een UB/LB schema. zal dus deze log ook volgen.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                Dus je bent nu klaar met ud 2.0?
                Wat is de rede dat je ud 2.0 verkiest boven een normaal onderhoud -250/500 kcal per dag schema?
                Vind je het leuker dan andere diëten of werkt dit voor jezelf beter?
                Ja ik ben klaar met ud2. Het gaat gewoon super snel met ud2 en je MOET je 100% aan je schema houden omdat je anders je hele week verneukt. Dat is wel een stok achter de deur om niet zomaar een handje winegums etc. te pakken. Het is gewoon een cyclus die perfect in elkaar zit, daar kan geen normale cut tegen op.

Comment

• Week 1, LB 1

Nog steeds oorontsteking. Erg irritant. Wel gewoon gaan trainen, dat viel niet mee. Ik ben niet al te zwaar gegaan maar alsnog was het een zware training. Geen zin in de spierpijn van morgen

Squat
                  8x100
                  8x100
                  8x100

Romanian Deadlift
                  8x90
                  8x110
                  8x100

Front Squat
                  10x60
                  10x60
                  10x60

Leg Curl
                  12x50
                  12x55
                  12x55

Barbell Rollout
                  15x
                  15x
                  15x

Comment

• Je krijgt zeker geen antibiotica oid voor je oorontsteking? Voorspoedig herstel man. Is fucked up oorontsteking..
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                      Je krijgt zeker geen antibiotica oid voor je oorontsteking? Voorspoedig herstel man. Is fucked up oorontsteking..
                      Nope,was nog niet zo erg dus ik heb oordruppels gekregen. Eergisteren leek het bijna weg te zijn maar nu heb ik het nog steeds. Ik heb niet echt pijn maar het is gewoon vervelend. thx

Comment

• Is het niet zo met oorontsteking dat je niet teveel druk mag zetten omdat je trommelvlies dan kan knappen?

Iig erg vervelend voor je en spoedig herstel gewenst.
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• De behandeling hangt af van de ernst van de ontsteking en wat voor oorontsteking het is.
                          Het zou als het goed is vanzelf over moeten gaan (zeker binnen 2 weken) Adequate pijnstilling zou moeten helpen om de tijd met de ontsteking uit te zitten.

Een trommelvlies kan inderdaad scheuren als er teveel vocht in het midde oor zit (ruimte achter je trommelvlies)

Je hebt het nu al bijna een week, toch?
                          "Straight outta gym"

Comment

• Heb het nu bijna een week ja, maandag terug naar de dokter want ik zou een week oordruppels moeten gebruiken en dan zou het ongeveer over moeten zijn wat niet het geval is. Het leek te minderen maar sinds gisteren is het erger geworden, op dit moment zo erg dat ik vanavond niet durf te gaan trainen.

Comment

• Eindelijk van alle pijntjes etc af. Heb nu ongeveer een maand niet fatsoenlijk kunnen trainen door vakantie en daarna ziek zijn. Uiteraard heb ik niet alleen maar stilgezeten maar ik heb niet 4x pw kunnen trainen. Heb zin om vanavond weer te knallen. Als mijn weightlift schoenen binnen zijn zal ik waarschijnlijk op kracht gaan trainen. Power trekt mij meer dan bodybuilding op het moment. Heb altijd wel een beetje er tussen in gehangen

Comment

• Waarom geen combinatie maken van beide? Doe het zelf ook en het bevalt goed.
                                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X