Originally posted by NickP
View Post
Originally posted by FitnessBoer
View Post
Het programma is inderdaad goed vol te houden op de 2 depletion dagen na. Ik heb vandaag ook heel de dag tegen de training op gekeken en ben erg blij dat het nu ff weer rustig is tot volgende week dinsdag. Ik zit al heel de dag te denken wat ik dit weekend (carb load is vrijdagmiddag en zaterdag) ga eten. In ieder geval een berg ovenfriet
UD2 CUT, WEEK 1, DEPLETION 2
Overal 20-15 reps gemaakt, 1e set vaak 20 reps en dat zakte dan af naarmate de sets vorderden. Tussen de 45-60 seconden werktijd (met leg press kwam ik hier soms een paar seconden overheen). Tussen iedere set 60 seconden rust. De kilo's die er achter staan zijn het gewicht waar mee ik werkte.
De training was een hel maar het ging beter dan gisteren. Ik dacht niet te veel na, had mn oordopjes in en ben gewoon vol gas gegaan. Tijdens incline db press had ik zo'n zwabber armen, ik trilde helemaal. Melkzuur is een bitch. Van de rug oefeningen kreeg ik ook flinke verzuring in mijn onderarmen wat het lastig maakte om de sets af te maken. Heb dit uiteraard wel gedaan. De twee depletion trainingen van deze week zitten er op en het zwaarste van de week is dus voorbij. Nu dit nog 9x
ma: maintenance
di: low carb, depletion training 1
wo: low carb, depletion training 2
do: low carb, cardio
vr: ochtend low carb + cardio, 's middags tension training daarna carb load
za: carb load
zo: maintenance + power training
Chest Press (35kg)
Seated Row (40kg)
Incline db press (12kg) gisteren 14kg maar daar kon ik de eerste set 18 reps mee maken en de laatste 2 sets geen15
Lat Pulldown (35kg) qua grip werd het heel erg zwaar de laatste 2 sets
Lateral Raise (3kg)
Seated Calf Raise (35kg)
Leg Press (105kg)
Leg Curl (35kg)
Preacher Curl Machine (7,5kg)
Tricep Pushdown (22,5kg ander kabelsysteem dan gisteren)
Comment