Guus UD2 Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je gaat nog steeds goed vooruit qua trainingen. Het is altijd leuk om bijvoorbeeld een training van twee a drie maanden geleden te vergelijken met een huidige training. Dan zie je pas echt goed de stappen voorwaarts die je gemaakt hebt.

Enige wat me opviel was dat je in december al 2x5x100 kon bankdrukken, en nu 4x100 + 4x90. Heeft dit een specifieke reden dat je hierop achteruit gegaan bent?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
      Je gaat nog steeds goed vooruit qua trainingen. Het is altijd leuk om bijvoorbeeld een training van twee a drie maanden geleden te vergelijken met een huidige training. Dan zie je pas echt goed de stappen voorwaarts die je gemaakt hebt.

Enige wat me opviel was dat je in december al 2x5x100 kon bankdrukken, en nu 4x100 + 4x90. Heeft dit een specifieke reden dat je hierop achteruit gegaan bent?
      Het gaat inderdaad goed. In december begon ik steeds met borst op de power dag, nu begin ik met rug. Wat ook een reden kan zijn is dat ik van sportschool geswitcht ben. De bankdruk voelt net wat anders aan en ik moet mijn draai even vinden.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• PHAT WEEK 12, BORST/ARMEN HYPERTROFIE

Zoals gezegd deze training geruild met de rug/schouders dag. Ik verwacht donderdag hierdoor een goed resultaat met borstgerelateerde oefeningen.

Bankdrukken speed sets op 60% van 3-5rm
        6x3x60

Incline Dumbbell Press
        10x30
        10x30
        10x30

Chest Press
        15x45
        15x50 (+5kg)
        15x50 (+5kg)

Flys
        15x16 (+2kg)
        15x16 (+2kg, -2 reps)

EZ-Bar Curl
        12x40
        12x40
        10x40 (-2 reps)

Hammer Curl (met opzet lichter gepakt voor optimale uitvoering, geen vergelijking dus)
        15x12
        12x12

Preacher Curl Machine
        12x20
        12x20 (+1 rep, -5kg)

Tricep Pushdown
        12x30
        12x35 (+5kg)
        10x35 (+5kg)

Skullcrusher
        15x30 (+3 reps)
        12x30 (+2 reps)

Dumbbell Skullcrusher
        20x8
        18x8 (+2 reps)

Commentaar: De training ging super. Bicep gerelateerde oefeningen heb ik met opzet iets lichter gepakt omdat ik het gevoel had dat ik voorheen een beetje met mijn rug mee stond te zwaaien. Dat is dus niet de bedoeling.

Comment

• Gisteren niet kunnen trainen door stevige hoofdpijn Extra motivatie om morgen keihard te knallen op ub power dag

Comment

• Lekker bezig guus!
            ook al aan het phat virus zie ik! ben er ook aardig verzot op !
            zware tricep pushdown heb je, doe hem zelf vele malen lichter

Comment

• Thx Reinier, phat is echt een chill schema. Een goede mix tussen kracht en massa. Bij tricep pushdown moet je niet zo op het gewicht letten, dat ligt per apparaat anders vanwege de katrollen. Ik heb nu ongeveer 35kg nodig terwijl ik bij mn vorige gym 60-65kg nodig had.

PHAT WEEK 13, UB POWER

Commentaar: Ik heb net een gruwelijke UB power training workout. Eergisteren had ik hoofdpijn en keelpijn waardoor ik nog niet aan trainen kon denken. Vandaag alleen nog keelpijn maar dat heeft me niet in de weg gestaan. Ik had een goede focus en veel energie en wilde per se de geskipte training compenseren. Ik heb weer 3 maanden barbell bench gedaan dus nu is het tijd om weer met dumbbells aan de slag te gaan. Vorige keer heeft me dat goed gedaan qua kracht en dat zal het nu weer gaan doen.

Pendlay Row
              5x100
              5x100
              5x105 (+2,5kg) PR Ik had zelfs nog wel wat 1 of 2 extra reps kunnen maken, zo goed voelde ik me

Chin Ups
              9x bw + 10kg (+2kg)
              8x bw + 10kg (+2kg)

Rack Chins
              12x bw + 6kg (+2kg)
              12x bw + 6kg (volgende keer ook hier verzwaren)

Bankdrukken met dumbbells (geen vergelijking, vorige keer barbell bench)
              8x40 PR (uwot m8, had 5 reps verwacht want daar lag mijn record)
              8x40
              8x40 Ik was al blij geweest met 3-5 reppers. Heel erg tevreden met deze sets

Incline Dumbbell Press (Hier was ik minder dan vorige week omdat ik net ook al met db's heb gewerkt)
              7x34 (-1 rep)
              6x34 (-2 reps)

Military Press
              5x50
              5x50
              5x50 volgende week 3x5x52,5 proberen. MP is nooit mijn sterkste punt geweest maar het gaat nu wel beter. Ik merk dat mijn schouders sinds PHAT sterk vooruit zijn gegaan.

Rug was eerst mijn zwakste spiergroep. Ik kon met rows ongeveer 5-10kg minder tillen dan met bankdrukken. Door 3 en 5 reppers met conventionele deadlift is mijn rug flink sterker geworden. Sterker dan mijn borst. Qua massa is de rug ook een stuk beter geworden, ben erg tevreden met hoe het trainen nu gaat.

Comment

• Heb griep gehad en daardoor een paar training moeten skippen. Voel me nu weer oke dus morgen weer lekker trainen. Ik heb me gelukkig wel grotendeels aan mijn voeding kunnen houden

Comment

• Na een hele week ziek te zijn geweest kon ik vandaag eindelijk weer trainen. Ik noem deze training gewoon weer week 13 aangezien ik afgelopen week niet heb kunnen trainen. Het ging lekker, op het begin was ik verbaasd dat ik totaal geen kracht had verloren. Ik was zelfs sterker dan voorheen. Toen ging plots de energie omlaag en kon ik wel goed merken dat ik een week ziek was. Al met al toch lekker getraind.

PHAT WEEK 13, UB POWER
                  Pendlay Row
                  5x100 (ik was verbaasd hoe makkelijk dit ging)
                  5x105 (+5kg)
                  5x105 vpr

Chin Ups
                  9xbw +10
                  8xbw +10

Rack Chins
                  12xbw +6kg
                  10xbw + 7kg (+1 kg, -2 reps)

Dumbbell Bankdrukken
                  7x40
                  7x40
                  7x40 (elke set -1 rep vergeleken met vorige week)

Military Press
                  5x50
                  5x50
                  5x50

Incline Dumbbell Press
                  10x32 (+3 reps, -2kg)
                  8x32 (+2 reps, -2kg)

Comment

• Ook hier maar even een alarmeringsberichtje, waar blijf je gus. Weer ziek of gewoon bezig?

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                      Ook hier maar even een alarmeringsberichtje, waar blijf je gus. Weer ziek of gewoon bezig?
                      Haha wat is dit nou? Niet iedereen zit 24/7 ala Rainman en NickP op bodynet hoor.
                      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                        Haha wat is dit nou? Niet iedereen zit 24/7 ala Rainman en NickP op bodynet hoor.
                        Waarom moet mijn naam misbruikt worden als Nick iets zegt????

Aldo Raine:1621 berichten in 10 maanden:gemiddeld 160 berichten per maand.
                        Ik:5050 berichten in 52 maanden:gemiddeld 97 berichten per maand.

I rest my case!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                          Waarom moet mijn naam misbruikt worden als Nick iets zegt????

Aldo Raine:1621 berichten in 10 maanden:gemiddeld 160 berichten per maand.
                          Ik:5050 berichten in 52 maanden:gemiddeld 97 berichten per maand.

I rest my case!
                          En toen ik mij net aanmelden was jij nog een member haha!
                          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                            En toen ik mij net aanmelden was jij nog een member haha!
                            Waarom wist ik al dat jij dat door zou hebben?

Genoeg vervuild: waar is Gus?
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hahaha ik word gemist zie ik Het was carnaval dus ben ik afwezig geweest. Heb wel een paar keer getraind maar kan me de gewichten etc. niet meer herinneren. Vandaag is de kutste tijd van het jaar begonnen, oftewel cutten. Ik ben vandaag begonnen met UD2 Cut en zal minimaal 10 cycli voltooien. Een cyclus duurt een week dus ik ben ongeveer midden mei klaar. Volgens mij valt de laatste carb load zelfs op mijn verjaardag.

Ik weeg nu 86kg

Vandaag is de eerste low carb dag en dit is waar ik het mee moet doen:
                              400 gram rucola/kropsla mix
                              250 gram kip
                              4 eieren
                              130 gram tonijn
                              2x30 gram whey
                              25 gram rijstwafel
                              2 bakjes kwark

1670 kcal
                              259gr eiwit
                              77gr kh
                              36gr vet

Comment

• Succes met de cut. Ik begin er ook over 2 weken mee .
                                Last edited by Iron Mind; 11-03-2014, 12:44.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X