Massouds log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is goed, ik zal veel filmpjes kijken maar ook de fitness instructeur helpt me daar wel bij!

Ja klopt is een recept van dit forum,
    kip tomaat met roomkaas, maar heb de roomkaas vervangen met mozzerela.
    en i.p.v oven gebruik ik Air Fryer heerlijk om daar vlees in te maken!
    4 x 90 bench
    1 x 100 sqaut

Comment

Niet om alle fitness-instructeurs af te kraken,maar blijf zelf ook dingen uitzoeken/onderzoeken en navragen he.

Mijn ervaring met instructeurs is dat ze vaak niet precies weten hoe het werkt,uitzonderingen daargelaten.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bulken of cutten

Bulken of cutten twijfel heel erg.

ik volg nu de schema dynobet volgen.LB/UB Massa Trainingsschema
        wat ik las dat dat een bulk schema is.

ik post me foto's hier en wil graag advies horen als dat verstandig is .
        mijn gegevens zijn:
        Lengte: 173
        gewicht: 65
        vetpercentage: 11,5 procent

ps foto's zijn in de avond gemaakt dus me lichaam houd waarschijnlijk nog vocht vast

4 x 90 bench
        1 x 100 sqaut

Comment

Bulken of cutten doe je met je voeding, niet met een trainingsschema (ud2 niet meegerekend). Wat je ook doet, je kunt rustig dit schema blijven volgen. Foto's zien er prima uit, als je goed aan je schema's houdt zul je vooruit vliegen qua progressie
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

dat begrijp ik gus, maar hoe mijn lichaam er nu uit ziet is het beter om te bulken of om te cutten?
            want dan ga ik daarop een schema maken..
            4 x 90 bench
            1 x 100 sqaut

Comment

Ik zou gaan clean bulken.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Als je wilt gainen, zou ik gaan cleanbulken. Je hebt nu een prima vetpercentage, dus dan is het niet heel erg als daar nog wat vet op komt. Maar dat ligt meer een beetje aan wat jij wilt.
                Ik doe een gok

Comment

ik wil graag bulken maar heb ook een beetje angst , dat ik niet meer kan cutten,
                  zelf had ik gedacht aan bulken tot rond de 72 lekker spier massa opbouwen, en kracht ..
                  het liefst wil ik dan bulk van 4 maanden.
                  en dan weer cutten tot 65/63 en hopen dat je me spieren beter ziet..

(Ps sorry als er wat staat wat helemaal niet klopt, ben nog geen Einstein in deze methodes.)
                  4 x 90 bench
                  1 x 100 sqaut

Comment

Hoezo zou je niet meer kunnen cutten?
                    Ik doe een gok

Comment

weet niet heb het nooit gehad, en ben best wel een grote eter..
                      ik weet als je iets wil dat je het kan..
                      maar ja.. ik weet niet zo'n gevoel heb ik..
                      4 x 90 bench
                      1 x 100 sqaut

Comment

Gevoel maar is lekker uit je hoofd zetten en goed gaan eten, trainen, rusten.

Comment

Nou, als je gaat cleanbulken, kom je nooit heel veel vet aan. Altijd een beetje, maar het is niet zo dat je ineens 5kg vet erbij hebt
                          En ik zou zo 1, 2, 3 ook niet weten waarom je niet zou kunnen cutten. Gewoon cleanbulken dus.
                          Ik doe een gok

Comment

Oke dus bulken tot 72 is goed en dan weer terug cutten?
                            4 x 90 bench
                            1 x 100 sqaut

Comment

Massoud je heb nu een redelijke basis om door te groeien. Als je nu gaat cutten blijft er niet veel van je over. Clean bulk ga je zoals Pren zegt inderdaad geen 5 kilo aan vet aanzetten. Dus zo schoon mogelijk boven je onderhoud eten en dan gaat het helemaal goed komen.

Comment

Originally posted by Massoud96 View Post
                                Oke dus bulken tot 72 is goed en dan weer terug cutten?
                                Dat ligt aan je uiteindelijke doel. Als jij bijv. de 80 kg wil gaan halen met 11% vp, dan heeft het geen zin om na iedere 7 kg die je aan bent gekomen, te gaan cutten. Dat schiet gewoon niet op. Dan kun je beter blijven bulken tot bijv. vlak voor de zomer en dan gaan cutten, zodat je er in de zomer droog bij loopt. Daarna kun je dan weer gaan bulken totdat je óf je doel hebt behaald óf tot het weer zomer is ofzo.
                                Als je schijt hebt aan de zomer, kun je net zo goed blijven bulken tot je voorbij die 80 kg bent en daarna pas cutten.
                                Oftewel: Dat ligt dus helemaal aan jezelf
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X