Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ez bar curl: 12x ez bar + 7,5kg beide kanten
10x ez bar + 10kg beide kanten
8x ez bar + 12,5kg beide kanten
commetaar: heb vandaag wel lekker getraint, 1 dag dat ik niet met arturiano train zie ik gelijk dat ik een verkeerde oefening doe haha, maar voor de rest ik moet nog een kwartier wachten op een vriend dus heb nog paar pulll-ups gedaan en beetje een kettlebelt getraint..
Edit:
doe trouwens ook elke dag 100 push-ups voor het slapen, me doel daarmee is om in 1 set 100 push-ups te kunnen
zit nu op
60 push-ups
rust
25 push-ups
rust
15 push-ups
Vandaag, zouden we volgens school gaan fitnissen dacht mooi had gister ook niet kunnen trainen door werk..
dus dacht doen we mooi vandaag.. toen we een keer daar aan kwamen waren de plannen veranderd en moesten we sparta workout doen (met kettelbelt op muziek oefeninen doen) dat dus gedaan 45 min lang doordat al die meiden zeurden dat het naar zweet rook wouden ze de deur open en doen, koudde wind tijdens de trainingen... waardoor ik nu ziek ben..
morgen hopelijk gewoon lowerbody doen..
voeding: ... ja doordat ik bij een chinees werk en vandaag en morgen feest is met onbeperkt eten heb ik niet echt gelet wat ik allemaal heb gegeten maar zit sowieso wel tegen de 3000..
Bankdrukken : 12 x 40 kg 12 x 50 kg 8 x 60 kg 7 x 70 kg 6 x 80 kg ( laatste met spotter)
Chin ups : 5 x 8 x bodyweight
Incline dumbbell press: 8 x 18 kg 8 x 22 kg 8 x 22 kg
Dumbbel row: 12 x 22kg 12 x 24 kg 10 x 24kg
Side raises: Rear lateral cables was er niet : 8 x 5 kg 8 x 5kg 8 x 6kg
close grip benchpress: 12x40 kg 8 x 50 kg 8x 55 kg (
Hammer curls: 8 x 14 kg 8 x 14 kg 8 x 14 kg
Commetaar:
training ging SLECHT ben nog niet helemaal beter.. bij elke set zelf opwarming kreeg ik last van hoofdpijn, leek wel teveel druk. + heb vanochtend niks gegeten had me verslapen.. voor de rest ik voelde me slap en niet goed.. dus dat kun je ook wel zien aan de gewichten vandaag was eigenlijk me doel om 1x95 kg te proberen benchen...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment