Originally posted by Ruhl
View Post
GI gaat ook loggen
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostOoit eens een 1rm geprobeerd op een oefening?
met een deadlift van 10 x 170 en sinds je topic een top van 8 x 180 ben ik benieuwd wat er nog meer in zit.
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostTrainingen zien er sterk uit. En gewicht gaat ook goed he op hoeveel procent sta je nu gi?
Comment
-
Zo.. vanaf vandaag 4 weken rond onderhoud.. heerlijk Volgende week ga ik op vakantie en hier ga ik gewoon genieten. Ik ben er wel even aan toe, ik merkte de afgelopen week dat ik veel moeite had met uit bed komen.. ik denk dat het door het cutten komt. Na mijn vakantie pik ik het weer op.
Overhead press
10x30
5x40
10x50
10x60
8x60
Benchpress (licht)
15x60
15x60
15x60
Front cable raises: rope
10x15
10x15
10x15
Side raises: machine
12x30
12x30
12x30
Overhead triceps extensions
10x20
10x30 drop
7x25 drop
6x20 drop
Cable extensions
15x20
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostIs het wat je ervan had gehoopt? En hoe loopt je nieuwe schema tevreden?
Comment
-
Nog een paar trainingen en we gaan op vakantie
Benchpress
10x50
5x70
1x90
5x100
3x100
2x100
4x100
3x100
Ging erg slecht, last van rare steken in mijn pols, al een tijdje last van bij het benchen. Soort elektrische steken. Bench gaat er dus ook uit nu, word veel dumbell en machine werk.
Cable crossover
10x17,5
7x25
8x25
Incline chestpress: machine
8x80
5x90
6x100
10x80
Chestpress: machine
7x80
7x80
12x60
Overhead cable extensions: rope
12x25
10x30
7x32,5
Dippen
11xbw
8xbw
Ik merk dat er veel vanuit mijn triceps komt. Misschien moet ik maar eens gaan voorvermoeien dmv flyes.
Comment
-
Deadlift
10x50
5x90
3x130
10x150
10x150
10x150
Laatste 2 reps op het laatste setje werden wel zwaar.
Latpull: reverse close grip
8x85
6x80
6x75
Rowmachine: plates loaded
10x80
10x80
10x80
Nog even een opmerking: benen train ik nu maar slecht 1x per 2 weken. Het is niet dat ik geen benen wil kweken maar ze lopen te ver voor op mijn bovenlichaam. En zoals we weten, bodybuilding gaat ook om symmetrie.
Comment
-
-
Even copy paste:
Bij pre-exhaustion (voorvermoeiingsprincipe) wordt afgeweken van de gulden regel dat je eerst de basisoefening doet voor een spiergroep en daarna pas de isolatie-oefening. Een voorbeeld: bij bankdrukken worden naast de borst ook de schouders en de triceps direct getraind. Het kan voorkomen dat iemand zo gebouwd is, dat voornamelijk schouders en triceps het werk verrichten en dat de borst minder goed gestimuleerd wordt dan de bedoeling is. Een klassieke pre-exhaustion techniek is dan, eerst de isolatie-oefening te doen (bij borst bijvoorbeeld flyes) zodat de borst direct gestimuleerd wordt en de schouders en triceps bijna niet, om daarna de basisoefening (bij borst bijvoorbeeld bankdrukken) te doen. De voorvermoeide borst moet nu – gedwongen door verse schouders en triceps – extra hard werken. Een goede techniek, maar alleen toe te passen als je voldoende verstand van training hebt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment