Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rainman test je graag haha, je hebt het overleefd lastig soms he ! Werk op een gemeente elke dag vla, Bossebollen, tompoesen etc haha
Hier zijn het ook echt snoepkousen, staat echt 1x in de paar dagen taart en er word meerdere keren per dag met een snoepmandje rond gegaan. En dan laten ze de bammetjes gewoon liggen! En dagelijks het gesprek rondom gewichtsverlies, en maar niet begrijpen waarom ze niet afvallen.
Hier zijn het ook echt snoepkousen, staat echt 1x in de paar dagen taart en er word meerdere keren per dag met een snoepmandje rond gegaan. En dan laten ze de bammetjes gewoon liggen! En dagelijks het gesprek rondom gewichtsverlies, en maar niet begrijpen waarom ze niet afvallen.
Ik verbaas me er ook altijd over alle boterhammen en stukken fruit verdwijnen in de prullenmand. Nu is weer een iemand het Cambridge dieet het doen 600 kcals per dag pfff. Om vervolgens over 2 weken weer lekker de taart te pakken.
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Ik verbaas me er ook altijd over alle boterhammen en stukken fruit verdwijnen in de prullenmand. Nu is weer een iemand het Cambridge dieet het doen 600 kcals per dag pfff. Om vervolgens over 2 weken weer lekker de taart te pakken.
Precies! Een van mijn collega's zit de anderen ook altijd te overtuigen van alle weetjes rondom voeding die ze in één of ander blad heeft gelezen. Vaak klopt het wel, maar is het zo'n oud nieuws dat ik me erg verbaas dat ze op die leeftijd pas die bewustzijn krijgen. Zo ging het onlangs over cruesli, dat dit toch niet zo gezond is dat ze dachten omdat het vol met suikers zit. Kijken deze mensen nooit op het etiket van een product???!!?
Comment