Beste luitjes,
Wellicht word het gewaardeerd dat ik me eerst even voorstel, dus bij deze
Voorheen lid geweest bij dbb, maar op dat forum word de laatste tijd alleen maar over en weer gekloot vandaar probeer ik het elders. Ik hoop dat hier de trollers niet de overhand hebben en dat we elkaar wel serieus nemen en helpen.
Ik train inmiddels een jaar 3-4 jaar en heb het ook aardig te pakken. Nooit tevreden, altijd meer willen.
Ik ben momenteel bezig met mijn 2de kuur:
1-4 50 mg dianabol
1-2 300mg test-e
3-14 600mg test-e
1-12 600mg deca
Eerst kuur bestond uit test-e 500 mg per week (12 weken) Kuur heb ik destijds nogal verpruts, de domme fout gemaakt om in mijn eerste trainingsjaar te gaan kuren en niets aan overgehouden. (voeding ruk, motivatie/discipline ruk)
Momenteel zit ik in mijn 4de week, kracht begint nu ook al omhoog te gaan.
Op het moment zijn dit de stats op de grote drie:
-bankdrukken: 10x110
-squatten: 10x120 (ATG)
-deadlift: 8x180
Verder eigenlijk niet heel erg veel te melden, mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het wel!
Wellicht word het gewaardeerd dat ik me eerst even voorstel, dus bij deze
Voorheen lid geweest bij dbb, maar op dat forum word de laatste tijd alleen maar over en weer gekloot vandaar probeer ik het elders. Ik hoop dat hier de trollers niet de overhand hebben en dat we elkaar wel serieus nemen en helpen.
Ik train inmiddels een jaar 3-4 jaar en heb het ook aardig te pakken. Nooit tevreden, altijd meer willen.
Ik ben momenteel bezig met mijn 2de kuur:
1-4 50 mg dianabol
1-2 300mg test-e
3-14 600mg test-e
1-12 600mg deca
Eerst kuur bestond uit test-e 500 mg per week (12 weken) Kuur heb ik destijds nogal verpruts, de domme fout gemaakt om in mijn eerste trainingsjaar te gaan kuren en niets aan overgehouden. (voeding ruk, motivatie/discipline ruk)
Momenteel zit ik in mijn 4de week, kracht begint nu ook al omhoog te gaan.
Op het moment zijn dit de stats op de grote drie:
-bankdrukken: 10x110
-squatten: 10x120 (ATG)
-deadlift: 8x180
Verder eigenlijk niet heel erg veel te melden, mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het wel!
Comment