GI gaat ook loggen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Het is je 2e kuurtje, en dan ben ik de persoon die overdrijft?
    Maar je hebt gelijk hoor, ik zal niet meer op jou of op je topics reageren (heb het genoteerd).. Succes ermee.
    Tot nu toe niks gemerkt van die dingen die jij opsomde, vandaar dat ik het overdreven vind. In jouw lapje tekst in het topic van teston zit zeker een kern van waarheid, maar naar mijn mening een beetje opgeblazen. Ik weet dat je het goed bedoelt en het was ook geen aanval op je, jammer dat jij je nu beledigd voelt.

Helaas heb je geen antwoord op mijn vraag gegeven, ik ben nog steeds nieuwschierig naar jouw ervaring met dergelijke verhoudingen (mocht je die hebben) Ik neem aan dat je deze hebt, aangezien je wel erg zeker van je zaak bent. Hierbij wil ik wel graag aangeven dat ik niet zomaar je advies genegeerd heb. Ik heb namelijk ook met verschillende personen gepraat die low test/ high deca hebben gebruikt en hier positief over waren. Dan zal het met gelijke doseringen ook wel goed moeten komen, alsof 100 mg deca meer heel mijn kuur verpest..

Ik zal alsnog over 2 maanden laten weten hoe het ervoor staat, niet specifiek voor jou maar voor andere lezers. Ik hoop echt het tegendeel te bewijzen, ik ben er eigenlijk wel van overtuigd.

Dit is inderdaad pas mijn 2de kuur, wat wil je daarmee zeggen? Ik kan alleen zeggen hoe ik het ervaar en tot nu toe heb ik nergens spijt van

Comment

8 weken zijn voorbij en het gaat super

retegeil en geen probleempjes onder de gordel.
      acné eventjes last van gehad maar is nu alweer stukken minder. er zit nog wat op mijn schouder maar dit zijn wat kleine bultjes en niet zichtbaar als je een shirt aan hebt.

ik sta nu stil kwa gewicht dus ik ga mijn inname verhogen met zo'n 500 kcals naar 4500 kcals.

Comment

Wat is je gewicht als ik mag vragen omdat je 4500 kcals eet?
        Als het privé is ook even goede vrienden, PM mag ook, maar ben nieuwschierig.
        1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
        Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post
          Wat is je gewicht als ik mag vragen omdat je 4500 kcals eet?
          Als het privé is ook even goede vrienden, PM mag ook, maar ben nieuwschierig.
          ik weeg rond de 90 kg, jouw lengte

Comment

Foto's zouden nog volgen toch? ondertussen ben je de 20 posts ruim gepasseerd

Comment

ik zal ze binnenkort eens schieten, ben niet zo'n dude die heel veel foto's van zichzelf schiet.

maar ze komen nog!

als ik naar mijn beginstats kijk is mijn squat wel echt flink vooruit gegaan (40kg+)

Comment

Had toevallig nog een pic op mn telefoon staan die ik koud had genomen op 18 dec, heb er meteen mijn profielpic van gemaakt. Ben nog het minst tevreden met mijn schouders, borst was altijd mijn zwakke kant maar die is de laatste maanden flink bijgetrokken.

Op het moment 9 weken on.. nog een paar weekjes dus Heb wel het idee dat de rek er een beetje uit is, kracht pak ik ook niet echt meer..

Comment

Nou dat ziet er best uit, groot hoor!

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    Nou dat ziet er best uit, groot hoor!
                    thanks, maar kan nog altijd groter en droger natuurlijk

Comment

Aardig wat massa op de traps en schouders. Wel heftig kuurtje. Ik denk dat je met veel minder af kan.

Keep up!
                      Bench: 130 Squat: 160 Dead: 150

Comment

Originally posted by Shredded Aerve View Post
                        Aardig wat massa op de traps en schouders. Wel heftig kuurtje. Ik denk dat je met veel minder af kan.

Keep up!
                        Dat zou kunnen inderdaad.
                        Kuur je zelf ook?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

In het verleden. Nu niet meer.

Comment

Originally posted by Shredded Aerve View Post
                            In het verleden. Nu niet meer.
                            Nee ok.
                            Zomaar interesse omdat ik zag dat je sinds 2011 serieus traint en je stats niet verkeerde zijn.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dank je. Ben tevreden met mijn lichaam en stats zeggen mij niet zoveel. Dat heb ik in het verleden teveel gedaan. Stats worden pas belangrijk wanneer je wedstijd ambities hebt. Althans dat is mijn persoonlijke mening.

Comment

schouders vallen juist tegen imo, traps staan er wel altijd goed op idd. maar bedankt in ieder geval!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X