GI gaat ook loggen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bump..

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      bump..
      Die optie bestaat hier helaas (nog) niet. Denk ook niet dat ie hier komt aangezien er weinig in het forum wordt geinvesteerd.
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

even een updatje

ik zit inmiddels in week 5 en het gaat nog steeds erg lekker.
        eetlust is flink aanwezig, ik merk dat mijn verbranding stukken hoger is.
        nog geen vervelende sides gemerkt, alleen wat vocht vasthouden thats it.
        wat vinden jullie ervan als ik mast ga toevoegen de laatste paar weekjes?

nog even een ander vraagje, hoe kan ik op deze site zien als iemand gereageerd heeft op een comment van mij?
        op dbb kon je altijd klikken op : wie heeft mij geqouted maar die optie mis ik hier of zie ik over het hoofd.
        Nou gaat mijn kennis over masteron niet heel diep.. maar masteron heb je pas wat aan op een laag vet percentage , dht maakt je harder , het anti oestrogeen maakt je net dat stukje droger. Jij zit in een overduidelijke bulk kuur. Dus je zult weinig aan mast hebben of wil je het er bij pakken tegen aromatisering ?
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
          Die optie bestaat hier helaas (nog) niet. Denk ook niet dat ie hier komt aangezien er weinig in het forum wordt geinvesteerd.

Jammer, erg vervelend zo. Continue alles doorspitten.. Snap niet dat ze dit ff inbouwen, een simpele maar waardevolle toevoeging voor de site.

Comment

Originally posted by Wessle View Post
            Nou gaat mijn kennis over masteron niet heel diep.. maar masteron heb je pas wat aan op een laag vet percentage , dht maakt je harder , het anti oestrogeen maakt je net dat stukje droger. Jij zit in een overduidelijke bulk kuur. Dus je zult weinig aan mast hebben of wil je het er bij pakken tegen aromatisering ?
            Voor vochtretentie idd, ik merk dat mijn verbranding echt flink omhoog is gegaan. 4000 kcals heb ik minimaal nodig om gewicht aan te zetten. Erg veel voor iemand die gewend is om max 3200 kcals te eten. Ik word ook gek van zout onder de 2/3 gram houden, motiveerd me voor geen meter. Ik kies liever voor de makkelijke weg, wat kracht erbij is ook niet verkeerd

Comment

Ik ben trouwens eigenwijs geweest en heb de test/deca beide op 600 mg gehouden, tot nu toe nergens last van (6 weken on)

Comment

super verstandig, knulletje geeft je advies en je neemt het niet.. man o man

anyways succes verder met je kuur benieuwd wat je overhoud..

het gekloot is wel wat minder hebben hier onze troll momenten. maar over het algemeen valt het wel mee zolang de gebruikers van het forum normale vragen stellen en zich gedragen

welkom ^^

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  super verstandig, knulletje geeft je advies en je neemt het niet.. man o man

anyways succes verder met je kuur benieuwd wat je overhoud..

het gekloot is wel wat minder hebben hier onze troll momenten. maar over het algemeen valt het wel mee zolang de gebruikers van het forum normale vragen stellen en zich gedragen

welkom ^^
                  Advies is welkom, maar dit hoeft niet te zeggen dat ik alles klakkeloos moet opvolgen.
                  Tot nu toe nog geen spijt gehad van mijn keuze, mocht dit veranderen dan ben ik wel zo eerlijk om dit toe te geven. Geen last van decadick.. not even close
                  Last edited by generation_iron; 07-12-2013, 01:50.

Comment

Welkom.
                    Go beyond yourself.

Comment

Originally posted by Fitt God View Post
                      Welkom.
                      jij ook

Comment

Inmiddels zijn er 7 weken verstreken en heb ik sinds gister mast prop toegevoegd voor minder vochtretentie. (om de dag 0,5 ml)

Tot nu toe alleen last gehad van acne en vocht, verder geen vervelende sides.

Ballen zijn zelfs niet of amper gekrompen, geen last van decadick en libido zit ook goed.. gaat super.
                        Last edited by generation_iron; 16-12-2013, 08:33.

Comment

zaterdag ben ik nog bij de flexcup geweest, toevallig geen leden van hier die on stage stonden?

Comment

Verder geen vervelende sides? En geen testikel atrofie?
                            Maar je trekt wel vocht... Na de kuur kunnen er nog steeds sides optreden, helaas kunnen deze heviger zijn dan jij denkt. De masteron die je zet, is voldoende voor (verhouding) 200 tot 300mg/Deca.
                            Tuurlijk mag je eigenwijs zijn, maar let jij eens op wat je werkelijk overhoud straks na de kuur..
                            Zal ik een schatting doen?
                            Over 2 maanden heb je er nog 1kg van over! Als je dat al mag behouden.......
                            Heel jammer.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Verder geen vervelende sides? En geen testikel atrofie?
                              Maar je trekt wel vocht... Na de kuur kunnen er nog steeds sides optreden, helaas kunnen deze heviger zijn dan jij denkt. De masteron die je zet, is voldoende voor (verhouding) 200 tot 300mg/Deca.
                              Tuurlijk mag je eigenwijs zijn, maar let jij eens op wat je werkelijk overhoud straks na de kuur..
                              Zal ik een schatting doen?
                              Over 2 maanden heb je er nog 1kg van over! Als je dat al mag behouden.......
                              Heel jammer.

Heb je zelf wel eens deze verhoudingen ervaren? Ik vind je namelijk vaak wat overdrijven, niet alleen in mijn topic maar ook bij dat teston verhaal. (no offense, just being real)

Ik ben ervan overtuigd dat ik je het tegendeel ga bewijzen. Ik zal hier gewoon eerlijk over blijven. Als je gelijk hebt geef ik dit ook gewoon toe.

Ik ga trouwens niet volledig off, na 14 weken blijf ik lekker verder kachelen op waarschijnlijk 250mg test.

Comment

Heb je zelf wel eens deze verhoudingen ervaren? Ik vind je namelijk vaak wat overdrijven, niet alleen in mijn topic maar ook bij dat teston verhaal. (no offense, just being real)

Ik ben ervan overtuigd dat ik je het tegendeel ga bewijzen. Ik zal hier gewoon eerlijk over blijven. Als je gelijk hebt geef ik dit ook gewoon toe.

Ik ga trouwens niet volledig off, na 14 weken blijf ik lekker verder kachelen op waarschijnlijk 250mg test.
                                Het is je 2e kuurtje, en dan ben ik de persoon die overdrijft?
                                Maar je hebt gelijk hoor, ik zal niet meer op jou of op je topics reageren (heb het genoteerd).. Succes ermee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X