Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net triceps / kuiten en cardio gedaan.

Niks bijzonders qua training - was gewoon schemaatje afwerken en klaar.
    Rest vd dag voeding- en trainings programma's in elkaar zetten voor andere en met de kleine man spelen.

Rope push downs
    Cgbp
    BW dips
    Cable overhead extension

smith machine 1 leg calf raise
    standing calf raise
    seated calf raise

45min cardio
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Eerste update van deze week,aangezien deze week een beetje een hectische week was - shit happens.

Als eerste mijn progressie - VP is aan het dalen en mijn gewicht is omhoog gegaan.
      Ik begin me wel aardig moe te voelen door het lage aantal kcals.

Vorige week had ik nergens last van en leek het wel of mijn lichaam zoiets had van "oh straks komt er weer een berg voer aan,dus no worries"
      Deze week lijkt het erop dat mijn lichaam een beetje in paniek raakt mbt het lage voedsel en heb ik gedurende dag wat maagkrampen en wat meer honger - dit is meestal ook het moment dat ik bij mezelf merk dat ik het warmer krijg en meer aan het verbranden ben.

Maandag - Training Amstelveen
      samen met een gast van het werk en 2 meiden wezen trainen waarvoor ik ook hun voeding en training doe.
      1 van die meiden is nu in voorbereiding voor een wedstrijd in de Body fitness klasse ,dus daar besteed ik wat extra tijd en energie aan in vergelijken met die andere die alleen fit willen worden.

Die meiden aan de slag gezet met een high intensity leg training - ik zag flinke wat hatende blikken mijn kant op komen
      Ik met die gast een upper body schema gedaan,waarbij ik wel meedeed maar wat ik niet als een echt training zie.

Dinsdag:
      05:00 - 45 min cardio op lege maag
      Daarna de hele dag meetings op het werk ,waarbij we bij de lunch allemaal worstenbroodjes en hamburgers hadden.
      Zat ik daar met mijn rijst en tonijn en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk had,maar uiteraard gewoon bij mijn eigen eten gehouden.
      De geur van die worstenbroodjes was dodelijk

S'avonds om 22:00 samen met Lisanne schouders en hamstrings gedaan en 20 min cardio.
      wide grip upright rows
      standing OHP
      DB side raises
      face pulls

DB sldl
      Goodmornings
      standing leg curls

woensdag:
      05:00 - 30 min cardio.
      21:30 - rug / triceps samen met Jerry.
      We hadden allebei niet zoveel zin om te trainen en uiteindelijk zat alles wel vol,maar ook een training om snel te vergeten.
      incline DB rows
      underhand pull downs
      straight arm pull downs

cable 1 arm overhead extensions
      underhand push downs
      DB skull crushers

30 min cardio helemaal in mijn eentje

Donderdag:
      06:00 - 45 min cardio
      19:00 - dead lifts
      10 x 100
      10 x 150
      05 x 200
      01 x 250
      01 x 250
      01 x 250
      01 x 250
      05 x 120 - elke rep 5 shrugs

30 min cardio

Alles verloopt prima en vooral de communicatie en het plan dat we hebben gaat goed.
      Ik heb er alle vertrouwen in dat Jerry ervoor gaat zorgen dat we goed voor de dag zullen komen.
      24/7 kan ik bij hem terecht als ik twijfels / vragen heb - werkt goed!
      Vooral het vertrouwen van iemand de NK/EK/NPC eerste plekken heeft behaald is voor mij erg motiverend!

Last edited by Mvos; 24-07-2014, 20:07.

Comment

• Damn veel cardio al.
        Vooral volhouden bro. Is het allemaal waard als je met strepen in je reet op podium staat

goede dl ook.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
          Damn veel cardio al.
          Vooral volhouden bro. Is het allemaal waard als je met strepen in je reet op podium staat

goede dl ook.
          Bedankt maat,

inderdaad die gedachte maak het allemaal meer dan waard.

De laatste periode veel op bovenkant borst gefocust en nuik droger begin te worden zie ik aar het resultaat van terug.
          Duidelijke overgang tussen front delt en linkse / rechtse spier in een V vorm zonder dat ik hem aanspan.(happy face modus on)

vanmorgen vroeg weer 30 min cardio gedaan op een lege maag en vanavond quads en cardio.

Comment

• Als jij nu al dit krijgt, ga ik dood straks denk haha...
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
              Als jij nu al dit krijgt, ga ik dood straks denk haha...
              We moeten allemaal een keertje gaan
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Vandaag quad dag en ik had er zin in!

Mega veel volume op squats gedaan met veel paused en partial reps.
                Zweten als de neten met hartslag 300 - ik heb 5x mijn liter fles met water gevuld.

Kapot lekkere training waarbij de halve gym me "raar" aan zat te kijken,..haha

Squats
                10 x 100
                10 x 120
                10 x 140
                05 x 150
                03 x 170
                03 x 180
                10 x 100 paused en de eerste 5 partial en de laatste 5 full reps - 30 sec rust
                10 x 100 paused en de eerste 5 partial en de laatste 5 full reps
                20 x 70 paused voor 10 reps en de laatste 10 full speed reps

Leg extensions waarbij de voeten iets naar buiten wijzen in de onderste positie en naarmate je naar boven gaat de voeten naar binnen wijzen
                4 sets - 10 reps

Walking lunges - 40 stappen per set
                2 sets - 14 kilo DB's

1 leg lying hack squats - alle reps super langzaam uitgevoerd,dus lichter gewicht,maar meer tut.
                4 sets - 10 reps

20 min LIT cardio.

Morgen naar Ahoy voor het WK BMX met de kleine man ,dus daar hebben we wel zin in.
                Uiteraard wel eerst om 06:00 mijn 45 min cardio doen.

Comment

• Hoe lang ben je aan het squatten geweest?

Blijft toch altijd #1

wk bmx was toch zondag??

Comment

• Zoo he best volume
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• "Leg extensions waarbij de voeten iets naar buiten wijzen in de onderste positie en naarmate je naar boven gaat de voeten naar binnen wijzen"

Niet om het een of het ander, maar dit klinkt als de meest effectieve manier om je knieën te verzieken. Vergis ik me daarin? Waarom doe je ze zo?
                      Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                        Hoe lang ben je aan het squatten geweest?
                        Blijft toch altijd #1

wk bmx was toch zondag??
                        Originally posted by east1977 View Post
                        Zoo he best volume
                        Klein uurtje mee bezig geweest waarbij de eerste sets erg lang duurde ivm opwarmen ect

Bmx was donderdag al bezig en duurt t/m zondag.

Comment

• Jezus dat zijn erg veel sets. Ik heb nog nooit zoveel sets squat gedaan maar ik kan me wel een beetje inleven in hoe het gevoeld moet hebben. Zelf heb ik snel last van pomp in de onderrug of quads als ik veel volume draai met squat. Heb jij daar geen hinder van gehad deze training? En wat is eigenlijk het voordeel van leg extensions op die manier doen, betere contractie?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Squats
                            10 x 100
                            10 x 120
                            10 x 140
                            05 x 150
                            03 x 170
                            03 x 180
                            10 x 100 paused en de eerste 5 partial en de laatste 5 full reps
                            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                              "Leg extensions waarbij de voeten iets naar buiten wijzen in de onderste positie en naarmate je naar boven gaat de voeten naar binnen wijzen"

Niet om het een of het ander, maar dit klinkt als de meest effectieve manier om je knieën te verzieken. Vergis ik me daarin? Waarom doe je ze zo?
                              Je vergist je daar heel erg hard in.

Voordat je een reactie post probeer het eens gewoon als beweging op de bank / stoel whatever. (Net zoals bij kin op de borst bij fly / press machines)
                              Je zal meteen een verschil voelen in contractie van binnenkant en druppel naar de buitenkant sweep.

Uiteraard moet je dit niet met vol gewicht doen,maar als je dat standaard met leg extensions doet ben je al niet zo slim bezig.

Google het eens.
                              Je zal legio artikelen en EMG gebaseerde stukken vinden over deze manier.

Originally posted by Gus View Post
                              Jezus dat zijn erg veel sets. Ik heb nog nooit zoveel sets squat gedaan maar ik kan me wel een beetje inleven in hoe het gevoeld moet hebben. Zelf heb ik snel last van pomp in de onderrug of quads als ik veel volume draai met squat. Heb jij daar geen hinder van gehad deze training? En wat is eigenlijk het voordeel van leg extensions op die manier doen, betere contractie?
                              Pomp in onderrug heb ik alleen last van gehad toen ik paused deed die ongeveer 10 sec duurde,maar dat hat meer te maken met het feit dat ik gisteren nog enkele reps met 250 kilo gedeadlift had.

Leg extension - lees hierboven.
                              Last edited by Mvos; 25-07-2014, 20:44.

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                                "Leg extensions waarbij de voeten iets naar buiten wijzen in de onderste positie en naarmate je naar boven gaat de voeten naar binnen wijzen"

Ik snap je gedachte wel, maar het is ook belangrijk dat je je knieën niet overstrekt.
                                Dat doen er heel veel verkeerd, net als het gewicht met de voet of het enkelgewricht verplaatsen.
                                Dan kan het inderdaad blessures opleveren.

Zoals zo vaak ligt het dus aan de uitvoering ipv oefening.
                                Ik doe de oefening tegenwoordig alleen nog maar met voeten gedraaid.
                                Probeer het inderdaad maar eens.

Ik krijg al spierpijn als ik het lees Maarten, wat een volume
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X