Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het mooie is dan dat de kans groot is, dat zo'n manneke geïnteresseerd raakt in de sport , of sport in het algemeen, en minder kans heeft ten prooi te vallen aan obesitas zoals zijn leeftijdsgenootjes

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Eigenlijk valt het allemaal nog wel mee,maar dat is vooral omdat er nu elke dag wel vooruitgang te zien is.
      Wat ook een wel voor een motivatie boost zorgt is het feit dat je zelf de keuze maakt om dit te doen,want niemand dwingt ons.

Dat we het samen doen en dus van elkaar begrijpen dat je soms wat moe of kort af kan zijn maakt het ook een stuk makkelijker.
      Evenals het feit dat er van ons "team" 16 man mee doen en je dus iedere week steun aan elkaar hebt van iedereen die elkaar pushed.

Die kleine vind het allemaal geweldig en dat komt omdat hij overal mee naar toe gaat en een onderdeel van is.
      Deze prep doen we met zijn 3en en niet Lis of ik apart.

afgelopen zondag toen de gym dicht was bv hebben we samen nog wat oefeningen gedaan en dat vind hij geweldig.
      Dit is geweldig. Niet alleen omdat hij dan geïnteresseerd in sport raakt maar ook omdat hij zelf zich er dan bij betrokken voelt. Wat denk ik een sterke band creëert. Want velen dumpen hun kinderen in een opvang of bij hun ouders. Ook zag ik op jullie instagram dat de kleine van bmxen houd. Wil hij hiermee wat doe? Want hij is nog jong en als hij er nu al goed in is kan het een hele grote worden.
      Hard work Pays off!

Comment

• Incline t curls?

Een oef die ik niet ken?
        of ik noem hem gewoon anders.

Heb je geen gruwelijke honger na je ochtend cardio? Zo kut die ochtend cardio.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by akito View Post
          Waar bemoei je je in godsnaam mee. De beste man reageert op letterlijk elke post behalve de mijne, terwijl het gewoon een normale serieuze vraag. Gewoon mega kinderachtig. Dacht een stukje terug nog te lezen dat er geen domme vragen bestonden.
          Misschien had hij wel geen pasklaar antwoord, maar een post verder vindt jij het alweer zielig en kinderachtig
          Lijkt er meer op dat je zelf een beetje flauw doet, door meteen zo te provoceren, gok dat je nu zowiezo geen antwoord krijgt

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
            Incline t curls?

Een oef die ik niet ken?

volgens mij een CT fletcher curl , correct me if im wrong
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
              Het mooie is dan dat de kans groot is, dat zo'n manneke geïnteresseerd raakt in de sport , of sport in het algemeen, en minder kans heeft ten prooi te vallen aan obesitas zoals zijn leeftijdsgenootjes
              Originally posted by Whahaha View Post
              Dit is geweldig. Niet alleen omdat hij dan geïnteresseerd in sport raakt maar ook omdat hij zelf zich er dan bij betrokken voelt. Wat denk ik een sterke band creëert. Want velen dumpen hun kinderen in een opvang of bij hun ouders. Ook zag ik op jullie instagram dat de kleine van bmxen houd. Wil hij hiermee wat doe? Want hij is nog jong en als hij er nu al goed in is kan het een hele grote worden.
              Miles zit nu op een bmx club en gym.
              op school is er een extra sport programma die hij volgt en hij kan echt beter fietsen als lopen.

ik heb een hekel aan ouders die hun kinderen dumpen - waar wij heen gaan gaat hij ook heen.

sport zit er gewoon van jongs af aan in,maar dat komt ook door mijn sport verleden (turnen / tennis) sinds mijn 4de en mijn cios / aalo opleiding waar ik geen kut mee doe

Originally posted by Ruhl View Post
              Incline t curls?

Een oef die ik niet ken?

Originally posted by mascotte View Post
              volgens mij een CT fletcher curl , correct me if im wrong
              je hebt gelijk alleen draai ik mijn armen als een gewone curl ipv een hammer.
              ik heb geen extra honger door die ochtend cardio of iig niet meer dan normaal.

ook al heeft nuchtere maag cardio wetenschappelijk geen voordelen,maar ik voel me er veel beter bij en ik heb het ook veel eerder warm.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Oh je bedoelt een Charles clairmont curl.

die man heeft die uitgevonden. Zeker lekkere oefening.

Eerder warm? Als ik on ben zweet ik al zodra ik me ogen opendoe haha. Motor draait dan standaard hard. Geen last van?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                  Eerder warm? Als ik on ben zweet ik al zodra ik me ogen opendoe haha. Motor draait dan standaard hard. Geen last van?
                  Ja, ik zweet me de tyfus als ik alleen al op de bank zit.

Elke nacht is mijn kussen zeiknat en soms moet ik de lakens een paar keer wisselen.
                  Meestal lig ik op een badlaken en als die zeiknat is gooi ik die eraf en slaap weer verder.
                  Ook word ik een keer of 6 per nacht wakker om te pissen,maar ik val altijd snel weer in slaap.

Qua cardio voelt ochtend cardio gewoon beter,zeker wanneer het een kickstart krijgt en ik een rilling door mijn lichaam voel weet ik dat ik binnen 2 min druppels aan het zweten ben.
                  Het voelt bijna als een brandstof omschakeling in mijn lichaam,..moeilijk uit te leggen,maar het voelt beter aan dan eerst eten en dan cardio.
                  Dat terwijl de testen zeggen dat het niks uit zou moeten maken.

Comment

• Heel herkenbaar. Dat pissen ook.

elke dag beddengoed verwisselen.

Herfst komt eraan gelukkig

Ja mooi al die tests maar gaat erom wat jij prettig vindt.

Als jij straks maar shredded staat, daar gaat het om.

Comment

• Elek ochtend on de spiegel kijken begint steeds leuker te worden.
                      Ik zie steeds meer of diepere lijnen te voorschijn komen evenals aders.

Vanmorgen vroeg dus weer met een goed ,maar moe gevoel naar de gym geweest voor 45min cardio.
                      De eerste 15 duurde verrot lang,maar daarna ging het vlot en kon ik mijn shirt uitwringen ,terwijl het echt LIT is.

Nu onderweg voor een drukke dag op het werk met wat meetings,maar een drukke agenda zorgt er ook voor dat de dag snel voorbij gaat.

Vanavond weer trainen en cardio.

Comment

• Vandaag alleen hamstrings / kuiten gedaan en die zaten voller dan vol.

Begonnen met een warm up van 80 reps totaal op de staande hamstring curl.
                        Licht gewicht en langzame reps - 10 links / 10 rechts en meteen door met 10 links / 10 rechts enz.

Hamstring curl
                        3 sets - 10 reps - 40/50/60 kilo
                        1 set - 3 reps 5 sec vasthouden gevolgd door 7 langzame reps - 30 kilo

seated hamstring curls
                        2 sets - 20 reps - 10 reps onderin gevolgd door 10 langzame volledige reps
                        2 sets - 20 reps - 5 reps onderin / 5 reps bovenin / 9 volledige snellere reps / 1 rep vasthouden tot failure.

SLDL
                        4 sets - 10 reps - 70 kilo alle reps vanaf de grond tot midden bovenbeen.

Standing calf raise
                        4 sets - 10 reps

seated toe press
                        4 sets - 10 reps

20min LIT cardio.

Comment

• Ik las net dat de energym in assen failliet is. Sportschool Energym in Assen failliet | RTV Drenthe

heeft dat invloed op jouw wedstrijd of staat deze los van de sportschool?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• staat los van elkaar
                            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Wedstrijd is nu in Hoogeveen.

Niet meer in die gym.

Comment

• Vandaag was en is nog steeds een drukke dag.

Vanmorgen om 05:00 mijn cardio gedaan - 30min fasted LIT.

Daarna ontbeten om vervolgens om 7:00 uur een borst training te doen.
                                Training ging erg lekker en ik zat vol met energie.

Flat bench
                                10 x 80
                                10 x 100
                                05 x 120
                                03 x 130
                                01 x 140

Around the world incline flyes - alleen het onderste gedeelte - Die doen zoveel pijn en je ramt daar zoveel bloed mee in je borst als je deze continu samenknijpt.
                                4 sets - 10 reps - 10 kilo DB's

Incline bench
                                10 x 70
                                10 x 100
                                10 x 100

machine flyes - onderuitgezakt zitten en ellebogen tegen elkaar drukken.
                                4 sets - 10 reps - 60 / FS

Daarna meteen door naar het werk en nu net thuisgekomen om mijn 500gram vis te eten en daarna meteen door naar
                                Jerry voor een Rug / Triceps / Cardio / Posing training.

Morgen gezellig met de kleine man op stap de hele dag en alleen nog even wat cardio in de ochtend voordat hij wakker word.

Lisanne heeft ook weer wat nieuwe blogs geschreven ,dus als je interesse hebt in haar bikini prep.
                                GETFOXFIT (IFBB Bikini Fitness Athlete, Competitor & Model | Kidney Cancer Survivor | Eat Clean, Train Mean) | Contest Prep, Bodybuilder & Bikini Competitor, Fitness Motivation, Weight Training, Nutrition and Healthy Living

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X