Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks, maat. Eens met de dingen je post. Erg fijn om met iemand te kunnen communiceren die hetzelfde denkt op dit gebied en daar verder in is dan ikzelf. Erg leerzaam en inspirerend altijd.

Wat betreft het poseren is het die feedback van jezelf die ik moet blijven controleren om elk spiertje aan te spannen. De manier van opbouw helpt mij hierbij, plus het rekening houden met dat de jury vanuit meerdere hoeken kijkt. Jouw tips helpen hierbij hier weer enorm.

Een beweging doen of een goede rep maken zijn 2 verschillende dingen inderdaad, eens.

Kortom, goede stimulans geweest en weer genoeg geleerd en genoeg gezelligheid gehad.

@ diasog; ja, ik ben die Superman in wording
    "Straight outta gym"

Comment

• Vandaag met Quibus schouders en hamstrings gedaan.

Was wederom een goede training en ik blijf het altijd leuk vinden om met andere te trainen.
      Gezellig gepraat over van alles en niks en de training was zwaar en redelijk snel

smith machine press
      4 sets opgebouwd naar 70 kilo

smith machine wide grip upright row
      4 sets opgebouwd naar 40 kilo

db side raises
      3 sets met 14/16 kilo db's
      1 sets all out met hulp en negatief push downs - Q. ging er bijna opzitten

face pulls
      3 sets opgebouwd naar 60 kilo
      1 sets drop set vanaf 60 kilo naar 20 kilo

smith machine shrugs
      4 sets - 10/15 reps 50 kilo

standing curls
      3 sets opgebouwd naar 60 kilo
      1 sets - 3 reps met 5 sec vasthouden gevolgd door 7 reps

sldl met verhoging van de voorkant vd voet voor een grotere rek
      4 sets - 60 kilo

moe en voldaan
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Nice hoor!!! Ik lees nog steeds stilletjes mee zeg. Na de ramadan ben ik weer bij jou, als je dat leuk lijkt .

Comment

• Haha ik kreeg je armen amper naar beneden leunde er met 100 kilo op pfff.

Comment

• nu je IG pas ontdekt! die ga ik ook volgen!moddervette motivatie deze log en IG!
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Nice hoor!!! Ik lees nog steeds stilletjes mee zeg. Na de ramadan ben ik weer bij jou, als je dat leuk lijkt .
              Ik kom echt weer snel jouw kant op na het suikerfeest!

Originally posted by quibus View Post
              Haha ik kreeg je armen amper naar beneden leunde er met 100 kilo op pfff.
              Haha,zat inderdaad nog genoeg in!

Originally posted by Flabbert View Post
              nu je IG pas ontdekt! die ga ik ook volgen!moddervette motivatie deze log en IG!
              Thanks joey!!!

Comment

• Enercup al over 12 weken? Damn gaat snel man.

Wanneer start de Prep?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Zijn er nog bekenden uit de sportschool bv die ook meedoen? (Op je vrouw na dan )
                  Of alleen in een andere klasse?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Maandag aanstaande gaan we beginnen.

Ik heb mijn voedingsschema al gehad en we gaan full on aan de slag,dus dat word even een flinke omschakeling.
                    Zaterdag gaan we alles nog even 110% doornemen tijdens sushi en daarna zal ik wat meer posten over hoe en wat

Binnen team jk is er niemand die in mijn klasse staat.

Comment

• Euh Jeroen is toch ook tot 90?
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Nee, Jeroen is boven de 90 kilo.
                        Hij is qua lengte ook 2 koppen groter als dat ik ben.

Comment

• Had je nou al eerder een wedstrijd gedaan kan me niet herinneren het ergens gelezen te hebben?
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Nope,wel een hele prep gedaan voor de flexcup die ik om redenen 2 weken voor de wedstrijd moest afzeggen.

Maar dit jaar nog 2 of 3

Comment

• Hoe was je fysiek toen vergeleken met nu?
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Vergeleken met toen ben ik nu 16 kilo zwaarder ,voller en veel droger bij de start van mijn prep.
                                Verschil van dag en nacht en ik weet wat me nu te wachten staat.

Daarbij komt ook nog dat Jerry 110% achter me staat en me 24/7 helpt!
                                Ik heb er het volste vertrouwen in!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X