Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag vroeg in de ochtend begonnen met heerlijk 2 uur op een bankje zitten kijken naar hoe Miles met zijn 5 jaar oud alle oudere BMXers probeert na te doen in het skatespark op Blaak.
Daarna lekker wezen ontbijten en hem naar een kinderverjaardag gebracht.
Daarna samen met Lisanne naar de gym voor een extra training van deze week.
Voor mij was dat schouders en ook al had ik niet veel zin was het toch een lekkere training.
seated DB side raises
4 sets - 10 reps
seated BB press behind the neck
4 sets - 10 reps - licht gewicht met een langere stretch onderin.
cable side raises
4 sets - 15 reps
plate front raises
2 sets - failure
machine press
2 sets - failure
Straks Sushi eten en het hele plan voor mijn cut tot aan de wedstrijd doorspreken evenals de meet.
Gisteren ook de laatste foto's ge-edit van een bruiloft die ik geschoten had.
Na bijna 400 foto's was ik blij dat het er weer op zat ,maar het blijft altijd leuk om te doen.
Zeker als je die laat zien en de reacties zijn alleen maar tranen van blijdschap.
Druk dus met van alles en nog wat ,maar het blijft leuk om familie,vrienden,werk en je passie te combineren.
Morgen zal ik alles posten mbt mijn aankomende cut periode en wat het plan van aanpak word.
training /voeding /cardio e.d.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Gisteren met Jerry sushi wezen eten en het plan van aanpak doorgesproken voor de aankomende periode
Erg interessant om te horen waar hij mee kwam en vooral waarom we het zo gaan aanpakken.
Veel dingen waren totaal anders als dat ik bedacht had en veel dingen had ik zelf nog nooit op die manier over nagedacht.
Ik heb het volste vertrouwen in zijn expertise en opgebouwde kennis in het begeleiden van atleten.
daarbij heb ik ook het volste vertrouwen in mezelf dat ik 110% doe wat er van me gevraagd word.
We zullen alles per week of 2 wekelijks bekijken en aanpassen daar waar nodig.
Dit geld voor zowel training /cardio / voeding en gear.
(vp meten is wekelijks)
We gaan de komende 2 weken beginnen met andere voeding / vermindering van kcals en 4x30 min cardio naar de trainingen.
Trainingen qua reps /groepen e.d. blijven allemaal hetzelfde (4 daagse split)
Wel zal ik vanaf nu 2 a 3 x per week met Jerry trainen om de intensiteit hoog te houden en nog meer te pushen.
voeding zal vanaf morgen bestaan uit 8 maaltijden met als producten:
brinta
whey
cashew noten
groenten
rijst
kip
tonijn
kwark
olijfolie
water / spa rood / cola zero
Vandaag weer benen wezen trainen en om eerlijk te zijn trok ik die training voor geen meter.
na de 2de oefening had ik dikke koppijn ,duizelig en na elke set moet ik gaan liggen omdat dat de enige positie was waarbij er geen kramp ergens inschoot.
Na de training ben ik 30 min gaan slapen op de bank - natte dweil modus aan.
leg extensions
10 x 50
10 x 75
10 x FS
10 x FS
smith machine lunges op een step box voor een diepere stretch - fokkening kramp in mijn reet en na ongeveer 50 keer voor ouwe lul / opa te zijn uitgemaakt had ik er wel genoeg van
10 x 20
10 x 40
10 x 50 - laatste reps met hulp
Front squats
10 x 40
10 x 60
10 x 80 - ik dacht dat ik de hele boel ging onderkotsen
10 x 80 - laatste paar waren dikke grinders en ja hoor daar kwamen de ouwe lul / opa comments weer.
smith machine narrow feet forward squats
10 x 20
10 x 30
10 x 30
13 x 40 - met een dikke middel vinger
Training was goed ,alles zat vol alleen was ik echt helemaal op en leeg met barstende koppijn.
Lisanne gaat ook nog steeds super goed en die hoeft pas over 4 weken aan haar prep te beginnen - fucker
Ik ben toch wel eens benieuwd wat bodybuilding(incl extra eten/gear/supplementen)jou ongeveer extra kost per maand.
Uitgaande van het nieuwe plan,incl gear dan.
Damn, Lisanne gaat goed zeg. Mooie foto overigens (qua belichting). Exact wat ik ongeveer bedoel Maarten.
Leuke producten voor je prep. Ik ben de laatste tijd wat uitgekeken op tonijn.
Wat ik me afvraag. Soy sauce. Waar gebruik je het allemaal bij en is het een extraatje of worden die ekv ook meegerekend?
Succes Maarten, maar dat gaat helemaal goed komen.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment