Vandaag bij Jerry geweest voor een quad training samen met hem en Sasha (Enercup bikini winnaar 2013 & posing coach van Lisanne)
Training ging erg lekker en het was pushen tot en met.
Resultaat waren bom volle quads en kuiten.
leg extensions - Machine loopt erg zwaar
10 x 50
10 x 75
10 x FS
10 x FS
Split squat in de de smith - stang op de rug en alles onder par.
10 x 30 kilo aan gewicht
10 x 50 kilo aan gewicht
10 x 60 kilo aan gewicht
10 x 70 kilo aan gewicht - deze was echt zwaar en ik moest echt doorbijten om mijn reps te maken.
Leg press - machine is echt verrot zwaar waarbij 200 kilo al zo zwaar is als 400 in mijn gym.
10 x 100
10 x 180
10 x 200
10 x 230 - voluit presses en een bloeddruk van heb ik jouw daar - aders in mijn ogen stonden op springen.
sissy squat
10 x 10 kilo schijf
10 x 20 kilo schijf
10 x 25 kilo schijf
30 reps met partials / holds / negatief tot compleet failure - die laatste was een grinder van heb ik jou daar
standing calf raises
4 sets - 10 reps
seated calf raises
4 sets - 10 reps
30 min cardio.
Daarna nog geposeerd en we waren tevreden over de vooruitgang.
op een gegeven moment stonden er een x aantal gasten te kijken en er kwamen positieve reacties mijn kant op.
vooral rug / benen & schouders zijn een "goed" punt en als het vp blijft zakken zullen we steeds meer vormen zien en bekijken wat we daarmee kunnen en moeten doen icm poseren bv.
laters,
Training ging erg lekker en het was pushen tot en met.
Resultaat waren bom volle quads en kuiten.
leg extensions - Machine loopt erg zwaar
10 x 50
10 x 75
10 x FS
10 x FS
Split squat in de de smith - stang op de rug en alles onder par.
10 x 30 kilo aan gewicht
10 x 50 kilo aan gewicht
10 x 60 kilo aan gewicht
10 x 70 kilo aan gewicht - deze was echt zwaar en ik moest echt doorbijten om mijn reps te maken.
Leg press - machine is echt verrot zwaar waarbij 200 kilo al zo zwaar is als 400 in mijn gym.
10 x 100
10 x 180
10 x 200
10 x 230 - voluit presses en een bloeddruk van heb ik jouw daar - aders in mijn ogen stonden op springen.
sissy squat
10 x 10 kilo schijf
10 x 20 kilo schijf
10 x 25 kilo schijf
30 reps met partials / holds / negatief tot compleet failure - die laatste was een grinder van heb ik jou daar
standing calf raises
4 sets - 10 reps
seated calf raises
4 sets - 10 reps
30 min cardio.
Daarna nog geposeerd en we waren tevreden over de vooruitgang.
op een gegeven moment stonden er een x aantal gasten te kijken en er kwamen positieve reacties mijn kant op.
vooral rug / benen & schouders zijn een "goed" punt en als het vp blijft zakken zullen we steeds meer vormen zien en bekijken wat we daarmee kunnen en moeten doen icm poseren bv.
laters,
Comment