Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag bij Jerry geweest voor een quad training samen met hem en Sasha (Enercup bikini winnaar 2013 & posing coach van Lisanne)

Training ging erg lekker en het was pushen tot en met.
    Resultaat waren bom volle quads en kuiten.

leg extensions - Machine loopt erg zwaar
    10 x 50
    10 x 75
    10 x FS
    10 x FS

Split squat in de de smith - stang op de rug en alles onder par.
    10 x 30 kilo aan gewicht
    10 x 50 kilo aan gewicht
    10 x 60 kilo aan gewicht
    10 x 70 kilo aan gewicht - deze was echt zwaar en ik moest echt doorbijten om mijn reps te maken.

Leg press - machine is echt verrot zwaar waarbij 200 kilo al zo zwaar is als 400 in mijn gym.
    10 x 100
    10 x 180
    10 x 200
    10 x 230 - voluit presses en een bloeddruk van heb ik jouw daar - aders in mijn ogen stonden op springen.

sissy squat
    10 x 10 kilo schijf
    10 x 20 kilo schijf
    10 x 25 kilo schijf
    30 reps met partials / holds / negatief tot compleet failure - die laatste was een grinder van heb ik jou daar

standing calf raises
    4 sets - 10 reps

seated calf raises
    4 sets - 10 reps

30 min cardio.

Daarna nog geposeerd en we waren tevreden over de vooruitgang.
    op een gegeven moment stonden er een x aantal gasten te kijken en er kwamen positieve reacties mijn kant op.
    vooral rug / benen & schouders zijn een "goed" punt en als het vp blijft zakken zullen we steeds meer vormen zien en bekijken wat we daarmee kunnen en moeten doen icm poseren bv.

laters,
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• klinkt goed!
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
        klinkt goed!
        Alleen duurde het vanmorgen 30min voordat ik mijn bed uit viel in de foetus houding

Daarna mezelf naar de gym gesleept voor 30min fasted cardio en nu aan het werk.
        De rest vd dag is een rustdag ,behalve vanavond nog even wat cardio.

Comment

• Vanmorgen vroeg weer 30 min cardio gedaan en nu onderweg naar huis van een lange dag werken.

straks mijn biefstuk/rijst/groenten maaltijd erin en daarna dead lift / bench date met Lisanne.

Comment

• Biefstuk????
            Ik dacht alleen tonijn...zo kan ik het ook wel....(not)
            Gaat goed pik

Comment

• lekkere beentraining zit er een bepaalde reden achter deze volgorde?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Biefstuk????
                Ik dacht alleen tonijn...zo kan ik het ook wel....(not)
                Gaat goed pik
                Mijn avondmaal is nog altijd rijst met kip/biefstuk.
                De andere 4 zijn tonijn en rijst.

Originally posted by Protasius View Post
                lekkere beentraining zit er een bepaalde reden achter deze volgorde?
                Dit keer niet echt behalve dat 2 oefeningen voluit wilde gaan en 2 meer rek / focus /contractie oefeningen erin hadden zitten
                leg ext. - voluit
                split squat - rek
                leg press - voluit
                sissy squat - rek

Net terug van een dead lift training met Lisanne en de andere gym begint steeds fijner te worden.
                We wisselen nu veel af tussen 3 gym's en iedere gym heeft wel een groep die daar fijner te trainen is als de ander.

ook de "sleur" er een beetje uithalen is iets waar ik nu wel wat aan heb nu mijn kcals en dus energie wat lager aan het worden is - brain dead modus on

10 sets dead lifts opgebouwd naar 250 kilo
                4 sets deficit speed dead lifts van 3 reps met 150 kilo
                4 speedsets van 5 reps met 10 sec rust tussen iedere rep - 120 kilo

seated plate loaded row
                3 sets - 10 reps - max gewicht was 115 kilo per kant - full retard mode

daarna nog 20 min op mijn dode gemak gefietst en nu nog 1 maaltijd erin voordat ik ga slapen en morgenvroeg om 06:00 weer braaf mijn cardio ga doen.

Last edited by Mvos; 30-07-2014, 21:35.

Comment

• Jaa stiekum met de stang broekje omhoog trekken om die mega quads te laten zien ik heb je door haha.

Ben benieuwd hoe je strax op stage erbij staat egt sick!
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Over die sleur gesproken, ik merk altijd dat als ik in een andere gym train dan normaal, dan knal ik PR's en ben ik mega gemotiveerd haha. Idee om vaker eens wat andere gyms op te zoeken.

Inspirerende en vette log!!

Comment

• Dat ziet er goed uit. Zelfs die jongen op de achtergrond is onder de indruk. Maar kost het geen bakken met geld 3 verschillende gyms?
                      Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                        Jaa stiekum met de stang broekje omhoog trekken om die mega quads te laten zien ik heb je door haha.

Ben benieuwd hoe je strax op stage erbij staat egt sick!
                        Haha,kut je hebt me door

Grote poten horen erbij ,want je moet wel compleet zijn.
                        Dat is zoveel meer belangrijker dan "de grootste of buffste" zijn waar sommige zich keihard in vergissen.

Originally posted by db96 View Post
                        Over die sleur gesproken, ik merk altijd dat als ik in een andere gym train dan normaal, dan knal ik PR's en ben ik mega gemotiveerd haha. Idee om vaker eens wat andere gyms op te zoeken.

Inspirerende en vette log!!
                        Bedankt maat!

ik doe mijn best.

Originally posted by Whahaha View Post
                        Dat ziet er goed uit. Zelfs die jongen op de achtergrond is onder de indruk. Maar kost het geen bakken met geld 3 verschillende gyms?
                        Bij 2 ervan train ik voor niks,dus het zijn voor mij de kosten niet.

De ene gym is 2min van mijn huis en de andere 5 min. en als ik naar Jerry ga is het 45min reizen.

Net weer 30 min cardio gedaan en de rest van de dag met Lisanne naar Scheveningen voor een relaxt dagje zon.
                        De kleine man is lekker bij oma aan het logeren ,dus die vermaakt zich ook prima.

laters,

Comment

• Goede DL man.
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                            Goede DL man.
                            Thanks,

Ik probeer die 250 nu mijn kcals en energie minder is er nog steeds in te houden zolang het kan.
                            Als ik weer ga bulken zal ik eens een plannetje maken om de 300 te trekken.

De 250 deze week liep al een stuk minder soepel als vorige week ,maar dat kan aan van alles hebben gelegen.

Vandaag lekker de hele dag op scheveningen rondgehangen en lekker een km of 10 langs het strand gewandeld.

Top dag en weer lekker uitgerust.

Comment

• Vanmorgen vroeg weer om 06:00 mijn cardio gedaan voor 30 min en daar meteen door met werk.

Ik voelde me goed uitgerust van gisteren,maar ook wel wat spierpijn in mijn benen van de 10K loop door het zand.

Net naar de gym geweest voor een borst / biceps training waarbij ik mijn bench samen met een strenght coach deed.
                              Hij bepaalde het gewicht / aantal reps en wanneer ik mocht pressen 1 tot 3 sec - PL stijl.

We hebben het ook gehad om misschien volgend jaar een programma in elkaar te zetten en een beginners PL wedstrijd te doen.
                              Met een bench van 160 / squat van 200 / dead lift van 250 hebben we toch aardige basis om uit te gaan breiden met een solide programmering.

Bench
                              10 x 80
                              10 x 100
                              05 x 120
                              05 x 130
                              03 x 140
                              01 x 150
                              01 x 150
                              01 x 150 - Fail

incline bench - alle reps waren partials en erg langzaam uitgevoerd
                              10 x 50
                              10 x 60
                              10 x 60

cable cross
                              4 sets - 10 reps

pec deck
                              4 sets - 10 reps

high pulley curls
                              4 sets - 10 reps

straight bar in the squat rack curls
                              4 sets - 10 reps - 30/40/40/50 kilo

cross body hammer curls
                              4 sets -10 reps - 14/16/16/18 kilo DB's

Daarna 45min cardio met andy C live tijdens Ultra festival in Miami op mijn iphone - standje hardhorend

Comment

• Bro! Ik ga 6 augustus op vakantie, zin om nog een training te doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X