Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezondheid is niet vanzelfsprekend......
    Een verhaal als dit bewijst dat maar weer eens.

Comment

• Mooi geschreven hoor. Erg inspirerend.

Inderdaad wat gezegd wordt, doe wat je echt blij maakt en geniet van je reis en de kleine dingen in het leven. Dat zorgt ervoor dat je van elke dag kan genieten.
      "Straight outta gym"

Comment

• Top allemaal kerel.
        lekkere trainingen, gezonde vrouw ben blij voor jullie.
        balen dat morgen niet doorgaat maar chicks regelen een nieuwe datum..spreek je snel.

Comment

• Hele mooie tekst zeg life is not a race!
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
            Wat gaat de tijd snel, ik kan het me als de dag van gisteren herinneren dat je het schreef. Ze staat er inderdaad heel netjes bij.

Ps. Heeft ze een nieuwe tattoo ?
            Het lijkt inderdaad alsof het gisteren was,maar gelukkig zijn we een jaar verder en is alles weer 110% op andere zaken gefocust ,zoals het gezin en eigen doelen.

Bedankt voor het posten maat!

Originally posted by erik1982 View Post
            Gezondheid is niet vanzelfsprekend......
            Een verhaal als dit bewijst dat maar weer eens.
            Jep,het kan bij alles en iedereen overkomen en het maakt niet uit hoe gezond je bent.
            Kanker is een motherfucker!

Originally posted by Iron Mind View Post
            Mooi geschreven hoor. Erg inspirerend.

Inderdaad wat gezegd wordt, doe wat je echt blij maakt en geniet van je reis en de kleine dingen in het leven. Dat zorgt ervoor dat je van elke dag kan genieten.
            Het zet alles inderdaad weer even in perspectief.

Originally posted by quibus View Post
            Top allemaal kerel.
            lekkere trainingen, gezonde vrouw ben blij voor jullie.
            balen dat morgen niet doorgaat maar chicks regelen een nieuwe datum..spreek je snel.
            Thanks Q. inderdaad kut van vandaag,maar dat halen we snel weer in.

Originally posted by weslleyy View Post
            Hele mooie tekst zeg life is not a race!

Net weer terug van mijn 30min fasted cardio en wat had ik een moeite om uit mijn bed te komen.
            Het enige wat ik wilde was meteen weer mijn bed in als ik terug was,maar dat gebeurd jammergenoeg toch niet

Verder druk vandaag met werk / trainen en ook nog naar Jerry vanavond.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
              Jep,het kan bij alles en iedereen overkomen en het maakt niet uit hoe gezond je bent.
              Kanker is een motherfucker!
              inderdaad....heb het ook al gezien van vrienden van net 30 tot aan m'n beide oma's
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Congratz en damn wat staat lisanne er goed bij. Ondanks dat je het niemand toewenst en je het zeker niet wil meemaken denk ik dat het jullie beide wel zoveel sterker in het leven heeft gezet. De discipline is echt ongelooflijk!

Veel succes met jullie prep!
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• @Mckv,..bedankt maat!

Gisteren weer naar Jerry geweest en hebben we een flinke rug / triceps training gedaan.

T-bar rows
                  4 sets - 10 reps - opgebouwd naar 160 kilo

wide grip pull downs
                  5 sets - 10 reps - opgebouwd naar FS

Seated rows - smalle grip
                  4 sets - 10 reps - opgebouwd naar FS

Hyper extensions
                  4 sets - 10/15 reps - 15 kilo schijf

smith machine cgbp
                  4 sets - 10 reps - opgebouwd naar 80 kilo

d handle pushdowns - vage onderhandse grip,maar voelde goed.
                  4 sets - 10 reps - opgebouwd naar 40 kilo

DB skull crushers
                  4 sets - 10 reps - opgebouwd naar 16 kilo DB's

30 min op de loopband.

Vanmorgen weer om 06:00 - 30 min op de fiets gezeten,maar ik kon mijn bed met erg veel moeite verlaten.
                  Gisteren was ik om 24:00 thuis en het was een urntje of 1 voordat ik in slaap viel.
                  Erg kort nachtje dus en ik ga vanaf nu proberen om ieder uurtje dat ik kan slapen ik ook even ga liggen.

Iedere ochtend zie ik alweer verschil in mijn fysiek en aan het einde van deze week zitten de eerste 4 weken erop en zullen we alles in een hogere versnelling gaan zetten mbt voeding/cardio/gear.

Comment

• Goodluck mate wanneer is de eerste contest?
                    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Shit man, lees nu verhaal van je vrouwtje.

Heftig.

Het is echt vreselijke ziekte.

Iedereen heeft wel vrienden/familie/kennissen die er niet zo goed af komen.
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                        Shit man, lees nu verhaal van je vrouwtje.
                        Heftig.
                        Het is echt vreselijke ziekte
                        Iedereen heeft wel vrienden/familie/kennissen die er niet zo goed af komen.
                        Ja dat was een gigantische kut tijd en een dikke reality check.

Vandaag een rustdag qua trainen,maar uiteraard wel vanmorgen 30min cardio gedaan en net meteen vanuit mijn werk 45min cardio...

Aangezien ik helemaal gek ben op brood en dat nu niet meer in mijn schema zit is dat hetgene wat ik echt mis.
                        Dus daar stond ik dan retezielig naar kansloos fabrieksbrood te staren

Comment

• Je t shirt hangt veel te los rond je middel man of is dat een poncho
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• haha... ik ken dat... ik geniet nog ff van mijn bulkdagen
                            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                              Je t shirt hangt veel te los rond je middel man of is dat een poncho
                              Ik snap de grap niet?
                              Is het wel een grap?

Originally posted by Dinky Toy View Post
                              haha... ik ken dat... ik geniet nog ff van mijn bulkdagen
                              Haha,..lucky you!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X