Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mascotte View Post
    superleuk die filmpjes , als het mogelijk is meer graag

verder , zou je wel eens de coke cola zero man kunnen worden in de commercials .

die kerel van de light stelt toch echt niks voor he does he even lift !!!
    Ik wil wel steeds wat meer filmen,maar dan ben ik bezig en denk er niet meer aan.
    Zal er eens wat meer op proberen te letten.

Maar die gast van de coke zero reclame heeft een goede kop,dat word niks met mij!
    zelfkennis tot en met

En ik weet niet of hij lift ,maar grasmaaien doet hij wel en daar trekken de chickies blijkbaar ook slakkensporen door
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Movie park was vet tussen de regenbuien door
      Dieeten en dikke duitsers in een pretpark is alleen wat minder - omgedoopt naar preppark

Spongebob en Patrick zijn helden!!!!

Morgen weer trainen en meten!

Comment

• Top man altijd leuk, de vrouw met vriendin en de kids naar juliana toren geweest... Ikke hard werken helaas!

Tuurlijk valt 5 okt weer in werkweekend maar kunnen ruilen!! Kaartje ligt dus klaar nu nog mooi spandoek gaan maken hahah
        Een dag niet getraind...

Comment

• Haha,spandoeken massive!

Vandaag weer bij Jerry geweest voor mijn training /meting en posing.

Meting was goed en bij mijn rug en buik waren er weer genoeg mm vanaf om niks aan mijn voeding of cardio te veranderen aankomende week.

Ook interessant om te zien dat het verschil in mm waar ik het een paar pagina's terug over had nu weer aan het recht trekken is en bijna op hetzelfde tempo nu doorgaat.
          Het enige dat we kunnen bedenken en wat anders is dan de vorige keer is gear en voeding.
          Het blijft een erg interessant punt om in de gaten te blijven houden in de komende periodes en om na te gaan werd er dan gebeurd ,maar na flink wat overleg konden we er eigenlijk geen goed antwoord voor verzinnen wat stand hield.

Training - borst / biceps

incline fly & press
          4 sets - 10 reps

smith incline press - partials onderin
          4 sets - 10 reps

Cable cross
          3 sets - 10 reps
          1 set - 10 reps - 3x droppen

cable chest pull downs - erg fijne oefening om te doen als afsluiter.
          4 sets - 10 reps

1 arm machine preacher curl
          4 sets - 10 reps

cable curls
          4 sets - 10 reps

incline db t curls
          4 sets - 10 reps

40min cardio

Daarna nog geposeerd en dat ging ook weer goed.
          Waar nu interessant is dat er nu steeds meer hardheid en lijnen doorkomen wat betekend dat we de poses ook steeds iets moeten aanpassen aan wat er te zien is.
          Het zijn kleine verschillen ,maar als je het ziet worden het grote verschillen.

Erg leuk en interessant om er op die manier mee bezig te zijn.

Alles loopt nog volgens schema en zo gaan we rustig aan richting de laatste 6 weken waarbij we nog geen fratsen hoeven uit te halen om in de juiste shape te komen.
          Zolang alles loopt en we iedere week mm verliezen is het prima.

Het is dus een verschil met hoe je er naar kijkt - we hebben nog maar 6 weken of over 6 weken moeten we klaar zijn.

Comment

• De pinpress en floorpress, doe je die met het oog op de powerlift wedstrijden?
            Die zijn toch vooral goed om meer kracht te krijgen en je bench te verhogen ?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• In jou geval heb jij NOG 6 weken man, jij komt easy optijd klaar te staan gozer hoe jij bezig bent! Ben echt benieuwd man hoe je op het podium staan en voor mij eerste bb wedstrijd waar ik na toe ga helemaal c0ol!
              Een dag niet getraind...

Comment

• Ben benieuwd waar je gaat eindigen maat! Hb er vertrouwen in!
                Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by rain View Post
                  De pinpress en floorpress, doe je die met het oog op de powerlift wedstrijden?
                  Die zijn toch vooral goed om meer kracht te krijgen en je bench te verhogen ?
                  Het was een beetje een whatever dag en die gast die mijn programming gaat doen was er dus ook.

We hadden het over mijn lock out tijdens de 155 kilo bench en toen kwamen we op een x aantal oefening uit die we daarvoor konden gebruiken.

Aangezien mijn triceps de zwakke schakel is en ik nog nooit floor/pin pressen in dit rack had gedaan deden we die oefening.

ik moet wel zeggen dat het aanspannen van mijn borst en de nadruk daar vol op leggen wel zorgde voor een extra goede pomp.

Originally posted by frankey View Post
                  In jou geval heb jij NOG 6 weken man, jij komt easy optijd klaar te staan gozer hoe jij bezig bent! Ben echt benieuwd man hoe je op het podium staan en voor mij eerste bb wedstrijd waar ik na toe ga helemaal c0ol!
                  Je hebt gelijk en we gaan nog steeds hardstikke goed ,maar het begint ook duidelijk een mindfuck te worden ,omdat voor mijn gevoel iedereen om me heen progressie maakt behalve ik.

Dat komt vooral omdat ik focus op hetgeen wat er nog af moet ipv te kijken wat de resultaten van die week waren.

Daarom ben ik zo blij dat ik Jerry heb,want die verteld gewoon wat ik moet dan en zegt me als ik het kut doe of wanneer we op de goede weg zijn.
                  Ik zelf zou veel teveel twijfelen over of het voor deze klasse wel goed genoeg gaat.

Echt top dat je ook vooraan zit naast Q. en Sven en de rest vd familie!

Ik vind het echt super dat er een stel van BN komen kijken en aanmoedigen voor degene die van BN meedoen.

Top!

Originally posted by weslleyy View Post
                  Ben benieuwd waar je gaat eindigen maat! Hb er vertrouwen in!
                  Ik ook ,maar het blijft een jury sport.
                  Zelfs als ik laatste word en ik heb alles gegeven ben ik tevreden ,maar uiteraard gaan we voor het hoogste haalbare!

Vandaag ook weer wat positieve comments gehoord en vooral dat men verbaasd was over mijn gewicht ,want die gasten dachten allemaal dat ik de tot 100 ging doen.
                  Dat soort opmerkingen zijn altijd een leuke boost als je er ff doorheen zit!

Last edited by Mvos; 24-08-2014, 21:17.

Comment

• One big happy family. Precies zoals bodybuilding bedoelt is, een sport van kracht, verbondenheid en toewijding (toevallig ook de nieuwe lijfspreuk van het Korps Mariniers ).

Goed om te zien dat BN forumleden andere en elkaar kunnen motiveren, inspireren en elkaar kunnen helpen op wat voor gebied dan ook. Het gaat allemaal om de juiste mensen in je leven toe te laten en de negatieve lowlifes eruit te kicken. Fuck negatieve mensen met hun fucked up mindset.

Blijven gaan, bro. Blijven pushen, het is het waard. En wat ik hier zeg geldt voor alle toekomstige wedstrijdatleten en de andere die deze passie delen. Blijven gaan!
                    "Straight outta gym"

Comment

• Stilletjes hier!
                      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Mentaal aan het voorbereiden i think
                        Stats: 74kg at 11%
                        Vision: 85kg at 8%

Comment

• hoe gaat het ermee ?
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Hi allemaal,

Deze week was fysiek en mentaal een zware week.

Ik was de hele week doodmoe en niet vooruit te branden.
                            Ook mijn dieet en de neiging om iets anders te eten was erg groot mede door het constante honger gevoel.

Als ik in de spiegel keek werd ik ook al niet vrolijk ,dus je kan wel stellen dat deze week een grote mindfuck was.

Trainingen gingen eigenlijk wel goed al merk ik wel dat een vol gevoel / pomp krijgen steeds moeilijker begint te worden.

Maandag:
                            Quads - All sports Amstelveen met 3 collega's
                            Dit was een erg goede en lekkere trainingen waarbij we elkaar flink aan het pushen waren.

Smith machine split squats
                            Smith machine feet forward squats
                            Back squats
                            Leg extension SS walking lunges

Dinsdag:
                            Borst / biceps - TFC Noord Rotterdam

Decline flat bench - opgebouwd tot 5x130
                            Cable cross
                            Hammer strengh incline press
                            Dips

hammer curls
                            seated DB curls

Woensdag:
                            Back / triceps - Fitness boulevard Den Haag

Smith machine bor
                            Wide grip pull downs
                            underhand seated rows
                            1 arm straight pull downs

rope push downs
                            incline skull crushers ss cg press
                            dips

Daarna 30 min geposeerd.

Donderdag:
                            OFF

Vrijdag:
                            Squats - TFC Blijdorp

Back squats - opgebouwd naar 6x150
                            Paused squats - zwaarste set was 5x120
                            Front squats - 10x100

totaal iets van 15 werksets.

alles voelde zwaar aan en ik merkte dat ik zo moe was dat ik echt form breakdown had bij sommige sets.
                            Al met al was het een goede training ,waarbij de foucs op mijn quads echt zorgen voor het feit dat deze nu in mijn prep hard voorlopen qua lijnen / aders / diepte.

Zaterdag:
                            Schouders / Hamstrings - TFC Noord

Machine press - omgekeerd op de chest press
                            Smith machine press
                            cable side raises
                            DB side raises
                            Face pulls
                            reverse pec deck
                            Shrugs

Standing curls
                            Seated curls
                            Lying curls

Deze training was erg licht met hogere reps en langzamere reps.

Zondag:
                            Borst / biceps - Fitness Boulevard Den Haag

Smith machine incline press
                            Machine press
                            machine flyes
                            dips

incline t curls
                            1 arm machine preacher curls
                            reverse cable curls

30 min poseren

Hierbij een kleine video van afgelopen week - 6 weeks out

Last edited by Mvos; 31-08-2014, 17:00.

Comment

• Filmpje is Nice!
                              Hard work Pays off!

Comment

• Leuk filmpje inderdaad!

Ps: Kom je aanmoedigen 5 okt. Niet op de 1e rij, maar dat doet niks
                                In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X