Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by east1977 View Post
    Ik zat net bij de deelnemers van de loaded cup te kijken, maar Jerry is niet zwaar, maar hij oogt wel zwaar op de foto's beetje net als jij.
    Hij is ook vrij kort ,dus cm/massa verhouding is erg groot.
    En inderdaad zwaar zijn en groot ogen zijn 2 verschillende dingen.

Daarom zijn stats compleet kansloos over iets over iemand zijn fysiek te zeggen.

Originally posted by Neproadie View Post
    Haribo GummiVosjes
    haha,..copyright

Originally posted by Whahaha View Post
    Je zei dat je op de fibo ging kijken naar merken voor eventuele toekomst plannen. Maar even srs, had je nog een merk gevonden op de fibo?
    genoeg gezien en gevonden,maar niks wat ik nog niet kende.
    ik heb wel een idee waar het heen moet gaan ,dus we gaan rustig plannen.

ik was vooral aan het kijken voor de verschillende powerrack opties(chains/belts) icm houten/rubberen vloeren.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
      Ik zat net bij de deelnemers van de loaded cup te kijken, maar Jerry is niet zwaar, maar hij oogt wel zwaar op de foto's beetje net als jij.
      Jerry is kleiner dan 1,70m en zijn vetpercentage is erg laag op het moment. Dat scheelt.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• neem daarbij verhoudingen / dikte - juiste poses en je hebt een top fysiek.

Comment

• Kettingen zijn vet!

Comment

• Smorgens allemaal,

Morgen gaan morgen week 6 in en na de week zullen we wat gaan veranderen qua compounds en mg/ml hoeveelheden.

Mijn gewicht is nu 11.4kilo hoger met een vp stijging van 0.4%.

Ik ben dus erg tevreden over de progressie over deze 5 volle weken.
            Er zijn wat lijnen minder hard geworden,maar dat is ook het enige dat me nu opvalt.
            Het is wat vocht links en rechts,maar in mijn enkels bv is nik te zien van het elastiek van mijn sokken.

Ik merk alleen dat mijn conditie is achteruit is gegaan en dat ik na een training echt moe ben.

Tot nu toe gewoon hetzelfde getraint met meer gewicht,maar niks gek mbt het testen van max.
            Als ik nu bv op bench een single doe stop ik altijd bij een gewicht waarvan ik weet dat er nog zeker een 5/10 kilo meer bij kan.

Pomp is nog steeds vrij irritant en mijn backpump is zo goed als weg.

Qua borstvorming/gevoeligheid heb ik nergens last van.
            Acne is nog steeds hetzelfde daar waar ik altijd al wat last daarvan heb en er genoeg littekens op mijn rug zitten.

Ik merk wel dat er een korter lontje op zit en dat ik sneller geirriteerd ben als men iets neit goed of meteen doet.
            Gelukkig weet ik waardoor het komt en kan ik me (vaak ) inhouden.

Straks naar Jerry voor een borst / biceps training.
            Het zijn deze 2 groepen waar ik veel aandacht op aan het vestigen ben en nu al flinke progressie zie.
            Als voorbeeld mijn biceps omvang koud is nu al 3.6 cm omhoog gegaan en mijn borst zie er nu al uit als hoe ik hem voor dat ik begon alleen kreeg bij het aanspannen ervan.

Al met al erg tevreden over fase 1 en op naar fase 2

Comment

• Dat gaat wel echt mega hard gast, ben beniewd wat de verhoging met je doet, als je goed clean blijft eten hou je ook niet veel vocht vast.
              Hoe hoog is je intake inmiddels?

Comment

• Damn kerel dat gaat hard voor week 6!! Magnesium en taurine de oplossing geweest voor je backpump?

Zoalng je maar weet waar dat korte lontje vandaan komt is er erg goed mee te leven moet ik zeggen
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Net thuis van een goede training en meeting.

Borst / biceps

Smith machine incline bench
                  4 sets - 10 reps

Incline DB pull over
                  4 sets - 10 reps

Flat db flyes
                  3 sets - 10 reps
                  1 dropset - 4x droppen 10/5 reps

Cable crossover
                  4 sets - 10 reps

High pulley curls
                  4 sets - 10 reps

Straight bar cable curls
                  4 sets - 21en

1 arm Machine preacher curls
                  3 sets - 10 reps
                  1 dropset - 3x droppen 10/7 reps

Daarna even alle mandatory poses doorgelopen en allebei waren we tevreden.
                  De volheid zit goed en nu we fase 1 bijna hebben afgerond zien we in biceps / bovenkant borst erg veel vooruitgang.
                  Rug / trap / schouders e.d. zit gewoon goed ,dus voor fase 2 blijven de focus / verbeterpunten hetzelfde.

Ook heb we voor week 7 t/m 12 de laatste puntjes doorgenomen en weten nu precies wat omhoog gaat ,wat erbij komt,maar ook wat eruit gaat en wat omlaag gaat.

Al met al weer een goede dag met wat gasten die vroegen in welke klasse in morgen stond - haha zo ver en goed genoeg is het nog lang niet!

Originally posted by quibus View Post
                  Dat gaat wel echt mega hard gast, ben beniewd wat de verhoging met je doet, als je goed clean blijft eten hou je ook niet veel vocht vast.
                  Hoe hoog is je intake inmiddels?
                  Vocht is niet veel,maar het verschil is voor mij iig te zien #problems.
                  Voeding is naar beneden en cardio ook.

Originally posted by Mcvk View Post
                  Damn kerel dat gaat hard voor week 6!! Magnesium en taurine de oplossing geweest voor je backpump?

Zoalng je maar weet waar dat korte lontje vandaan komt is er erg goed mee te leven moet ik zeggen
                  Werkte goed!
                  Last edited by Mvos; 12-04-2014, 16:58.

Comment

• silly questions maar wanneer of wie beslist de oefeningen van de training ?

en wat is de reden van een bepaalde variatie in oefeningen bv : cable fly /db fly

zou persoonlijk voor quads meer aan een split squat denken dan aan een back squat . position of flexion ?

en zijn er ook oefeningen die je er bewust uitlaat of die te blessuregevoeling zijn .

moeilijk uit te leggen maar hopelijk begrijp je het
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                      silly questions maar wanneer of wie beslist de oefeningen van de training ?

en wat is de reden van een bepaalde variatie in oefeningen bv : cable fly /db fly

zou persoonlijk voor quads meer aan een split squat denken dan aan een back squat . position of flexion ?

en zijn er ook oefeningen die je er bewust uitlaat of die te blessuregevoeling zijn .

moeilijk uit te leggen maar hopelijk begrijp je het
                      We bepalen samen wat we gaan doen en waarom.

Het kunnen verschillende redenen zijn om een oefening of een volgorde te doen.
                      Bv focus deel / betere uitvoering / andere uitvoering / andere volgorde ect.

Nu zaten er 2 "fly" oefeningen in die totaal een andere uitvoering hadden.
                      (Een crossovers is trouwens geen cable fly,maar een andere oefening )
                      Denk aan TUT / positie ellebogen / contractie ect ect

We stoppen er alleen oefeningen in die we nodig hebben om de punten die we moeten verbeteren te behalen.
                      Kutoefening / blessure gevoelig doen we niet aan mee.

Sterke squat heeft betere carryover naar andere quad oefeningen.
                      Daarbij zit er in mijn quad wo weleens back squats,maar ook altijd wel split/front/split/hack/legpress - dus nooit alleen back squats.

Comment

• Lisanne gaat echt super en al dacht ik dat de motivatie niet hoger kon.
                        Bewijst ze weer dat na ons bezoek aan de Fibo ze nog harder traint en eet!

Comment

• thx voor de toelichting .

mooie beenlijnen bij lisanne
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Die benen man..mooi hoor.

Comment

• Damn Lisanne heeft echt goede benen! En ook cuts rond de internal en external oblique en de buikspieren worden al goed zichtbaar! Vet rond de navel verdwijnt denk ik pas heel laat bij haar als ik dat zo zie? Of is dat een stukje los vel rond haar navel? (zie je vaker na het krijgen van kinderen)
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Lis haar benen en billen zijn haar grote voordeel omdat ze daar
                                alleen wat meer definitie in moet krijgen.

Schouders triceps is bouw werk,dus daar moet ze hard voor werken.

Haar buik is van onder tot boven strak,alleen de 6 littekens en het
                                gat voor de kijk operatie zorgt voor wat oneffenheden.
                                Die zijn op een lager bf ook wel weg en met wat kleur erop ook.

#fuckcancer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X