Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zag dat je een tijd geleden logde dat je ook sissy squats /roman chair squats aan je quad workout toevoegde .

is er een reden dat je die niet(meer) doet ? toch een van de zwaarste quad oefeningen als je het mij vraagt .
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• maar de tijd voordat je gestopt was met trainen was je toen ook zo dedicated ?
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• gaat goed hier !
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Geen idee ,want ik vreet het niet.
          Soms kan ze hem ook goed hol houden
          verslik me bijna in een cashew..

Comment

hahaha held
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
              Ik zag dat je een tijd geleden logde dat je ook sissy squats /roman chair squats aan je quad workout toevoegde .

is er een reden dat je die niet(meer) doet ? toch een van de zwaarste quad oefeningen als je het mij vraagt .
              Die doe ik alleen als ik bij jerry train,want mijn gym heeft die jammer genoeg niet.
              Ik ga er wel 1 voor thuis kopen,want die oefening is top en benen kunnen nooit
              groot genoeg zijn!

Originally posted by east1977 View Post
              maar de tijd voordat je gestopt was met trainen was je toen ook zo dedicated ?
              Dedicated aan croissants en redbull ja

Originally posted by jobr View Post
              gaat goed hier !
              Je weet het

Originally posted by NickP View Post
              verslik me bijna in een cashew..
              Originally posted by Rickbeen View Post
              hahaha held
              Haha,het is gewoon zo

Jerry en ik zijn net klaar met onze rug/triceps training en wat poseren.

Zal hem straks als ik thuis ben loggen.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Lisanne is dus aan het cutten op dit moment en zit erg laag kwa kcals ,maar aangezien ze ook erg klein en licht is valt het wel mee.
                Omdat ze natuurlijk op moet letten met voeding ivm haar nier en het feit dat ze geen gluten /vlees / eieren eet maakt het allemaal iets moeilijker.

Glutenvrije havermout
                Lijnzaad
                Koffie zwart

Rijstewafels met biologische pindakaas (100%)

Roggebrood
                Vis / notenboter
                Cashews
                Salade - organische balsamico

Hemp proteine na het trainen

Verschillende groentes

Vis
                Zoete aardappels
                Groentes

Vis
                Salade

4ltr water
                6 koppen groene thee
                veel vis! bedankt man, ben aan het stoeien samen met mijn vriendin der voeding opzoek naar wat inspiratie om der vetverbranding weer een boost te geven

Nette squat man, sinds ik erachter ben dat mijn vorm fuckd is zwaar respect voor zware squats .

Comment

Skyhigh libido for the win!
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                    Skyhigh libido for the win!
                    Is inderdaad niet te doen,maar gelukkig heb ik 0,0 te klagen
                    Oh,als je zaterdag hoort dat Nathalia Melo ontvoerd of aangerand is dan ben ik het

Net thuis en het was weer een lekkere training.

Aantal woorden gewisseld tijdens de training : 13 en dat was het
                    Blijft leuk elkaar helemaal aanvoelen ,maar niks zeggen.

BOR
                    4 sets - 10 reps - 110 kilo max

Machine rows
                    4 sets - 10 reps - full stack

Behind the back pull downs
                    4 sets - 10 reps - 90 kilo max

Straight arm pull downs
                    4 sets - 10 reps

1 arm db extension
                    4 sets - 10 reps - 18 kilo db max

Underhand push downs
                    4 sets - 10 reps

DB overhead extension
                    4 sets - 10 reps - 40 kilo db max

Daarna 30 min op de fiets gezeten en over vanalles en nog wat gepraat en wat geposeerd.
                    Gewicht daar op de weegschaal met kleren aan was 91.9 kilo (88 kilo in de ochtend op mijn weegschaal)

Nu 4 boterhammen met pindakaas / 100 gram brinta en 250 gram kwark wegwerken en naar bed!

Laters,

Comment

• ik zeg alleen ik denk dat de meeste mensen een ander beeld bij 10% hebben (ik ook). Meer een wedstrijdklaar beeld
                      Ik was even een paar pagina's terug aan het lezen en kwam deze zin tegen.

Nu weet ik dat er erg weinig wedstrijd gasten/dames op dit forum zitten,maar is dit echt wat "de meeste" mensen denken?

Daarom wil ik ook graag deze "reis" hier op het forum delen om men veel meer een eerlijk inzicht te geven wat er allemaal bij komt kijken en over welke shape / percentages we praten in welke periode / fase.

Nu tijdens mijn bulk periode blijven we qua vet tussen de 10/13% waarbij metingen en spiegel de te varen koers bepalen.

Van nature zit mijn hardnekkige vet op mijn onderbuik en onderrug,dus als we alleen van de metingen daar uitgaan kan het weleens hoger uitvallen,terwijl we wel een grote verschil zien op de niet gemeten plekken.

De keuze voor voeding icm met cardio (wat ik nodig heb en goed op reageer) word dus daarop gebaseerd alsmede de voedings keuze,
                      waar bv havermout/brinta/bambix al voor verschillende resultaten zorgt)

10% is een percentage waar we op willen staan als we 12/16 weken voor de wedstrijd aan de laatste cut beginnen en richting de 4% willen.

10% is een goed uitgangspunt voor iedere start van een prep,vandaar ook mijn vraag "is dit echt wat mensen denken"

Last edited by Mvos; 03-04-2014, 16:31.

Comment

• Ik vind het interessant hoe laag iemand in lichaamsvet kan zakken. Laatst kwam het onderwerp bij ons in de les aanbod tijdens voedingsmiddelenleer. De beste man is expert in voeding en het menselijk lichaam. Op een gegeven moment vroeg hij wat het laagst is wat iemand kan zakken in lichaamsvet. Ik zei rond de 3% is toch het laagst wat ik denk dat mogelijk is. Hij ontkende dat en zei dat 6% het laagste is wat mogelijk was. Toen ik hem vervolgens deze foto van David Henry liet zien op de Mr Olympia in 2013

vroeg ik hem wat dan zijn vertpercentage was aan de hand van deze foto. Hij benoemde dit rond de 5,5 a 6%. Wij hebben hier denk ik een andere mening over, maar hij zei dit aan de hand van onderzoeken door een onderwaterweegmethode waarin door middel van waterdruk het vetpercentage zeer precies gemeten kon worden. Toch denk ik dat zij nog nooit de kans gehad hebben om een persoon zijn vetpercentage te meten die onder de 5% zat. Als je al ziet dat de man uit I want to be like that guy rond de 6% naturel denk ik zelf dat het zeer zeker mogelijk is om rond de 3-4% te komen. Hoe denk jij hier verder over maarten?

Comment

• De beste man is een voedingsexpert dus die laat zich niet kennen door een foto van een 18 jarige knaap he.
                          Ik denk zeker dat dit onder de 6% is. Ik heb er nou ook totaal geen verstand van maar door de informatie die ik door de maanden heen heb verkregen gok ik dit rond de 3/4 % idd.

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                            De beste man is een voedingsexpert dus die laat zich niet kennen door een foto van een 18 jarige knaap he.
                            Ik denk zeker dat dit onder de 6% is. Ik heb er nou ook totaal geen verstand van maar door de informatie die ik door de maanden heen heb verkregen gok ik dit rond de 3/4 % idd.
                            19

Comment

• Hahaha shit, nog niet zo lang geleden 19..

OT: Ik heb bij 10% niet de gedachte dat iemand wedstrijdklaar is. rond de 7/8% denk ik dit wel. en lager natuurlijk

Comment

• Vind dat je er baas uitziet man
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X