Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Komen er nog foto's van de verbouwing van de gym? Lijkt me wel mooi om te zien..... before/after pics van de gym
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
      Komen er nog foto's van de verbouwing van de gym? Lijkt me wel mooi om te zien..... before/after pics van de gym
      Daarvoor is een ander topic leandro10
      In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
        Komen er nog foto's van de verbouwing van de gym? Lijkt me wel mooi om te zien..... before/after pics van de gym
        http://forum.bodynet.nl/algemeen/658...eb-2015-a.html

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• En nog eentje van de laatste shoot

Comment

• Ziet er toppie uit!
            Zelfs een eigen watermerk, haha lekker bezig!
            In between obsessed periods

Comment

• Thanks maat,

ik heb er een tijdje niks serieus meer mee gedaan ,maar aangezien dat nu ook weer begint te lopen en Lis door XXL gesponsord word moet ik het ook weer even goed aanpakken en alles vastleggen.

Voor de Flexcup staan er alweer 7 op de planning

Comment

• Taurine helpt ook niet tegen je onder rug?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Taurine niet en extra magnesium ook niet jammer genoeg.

Comment

• Oh das klote Maarten dacht juist dat de taurine je zo goed hielp of is het nu een anders soort pijn
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• De vorige keer werkte het wel ,maar toen was het ook lange na niet zo pijnlijk als nu.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        De vorige keer werkte het wel ,maar toen was het ook lange na niet zo pijnlijk als nu.
                        http://m.youtube.com/watch?v=VkOXe-ZJnnk
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Vandaag weer even een verplichte rustdag genomen.
                          Even met de familie bij mijn ouders langs geweest en 4 kasten in elkaar gezet,want ik was er toch was de beredenering van mijn ouders.

Morgen weer naar Jerry en morgen moeten we echt beginnen met mijn cut voor de ironman ,aangezien de laatste 2 weken er van trainen en eten 0,0 terecht is gekomen (oa door mijn pijnlijke rug)

Gewicht zit weer vol boven de 100 kilo en ik ben benieuwd hoe we gaan inwegen bij de ironman tov de Ener.

Ook gaan we deze prep qua middelen wat anders doen dan dat we tot nu toe gedaan hebben en ik ben benieuwd hoe ik daar op reageer.

Vanaf morgen dus weer vol en strak op dieet en cardio word weer mijn beste vriend evenals eieren & vis.

Zin en motivatie is er zeker,maar met de pijn in mijn rug en het regelen van zaken omtrent onze gym verschuiven prioriteiten erg snel.

Tijd om alles weer goed in te delen en verstand op nul te zetten mbt dieet / training / cardio.

*waarom hebben al die upload sites en bv facebook van die kansloze compressie over de foto's?
                          scherpte en diepte in kleuren verdwijnt meteen.
                          Last edited by Mvos; 18-10-2014, 21:36.

Comment

• Je weet dat je het kan, stapje die nu moet maken is zo veel minder. Go for it !!!
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Magnesium smeren helpt ook niet ?

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                                Je weet dat je het kan, stapje die nu moet maken is zo veel minder. Go for it !!!
                                Thanks maat!

Originally posted by Protasius View Post
                                Magnesium smeren helpt ook niet ?
                                Smeren nog niet geprobeerd,maar bedankt voor de tip.

Daar gaan we weer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X