Komen er nog foto's van de verbouwing van de gym? Lijkt me wel mooi om te zien..... before/after pics van de gym
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by leandero10 View PostKomen er nog foto's van de verbouwing van de gym? Lijkt me wel mooi om te zien..... before/after pics van de gym
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Thanks maat,
ik heb er een tijdje niks serieus meer mee gedaan ,maar aangezien dat nu ook weer begint te lopen en Lis door XXL gesponsord word moet ik het ook weer even goed aanpakken en alles vastleggen.
Voor de Flexcup staan er alweer 7 op de planningTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostDe vorige keer werkte het wel ,maar toen was het ook lange na niet zo pijnlijk als nu.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Vandaag weer even een verplichte rustdag genomen.
Even met de familie bij mijn ouders langs geweest en 4 kasten in elkaar gezet,want ik was er toch was de beredenering van mijn ouders.
Morgen weer naar Jerry en morgen moeten we echt beginnen met mijn cut voor de ironman ,aangezien de laatste 2 weken er van trainen en eten 0,0 terecht is gekomen (oa door mijn pijnlijke rug)
Gewicht zit weer vol boven de 100 kilo en ik ben benieuwd hoe we gaan inwegen bij de ironman tov de Ener.
Ook gaan we deze prep qua middelen wat anders doen dan dat we tot nu toe gedaan hebben en ik ben benieuwd hoe ik daar op reageer.
Vanaf morgen dus weer vol en strak op dieet en cardio word weer mijn beste vriend evenals eieren & vis.
Zin en motivatie is er zeker,maar met de pijn in mijn rug en het regelen van zaken omtrent onze gym verschuiven prioriteiten erg snel.
Tijd om alles weer goed in te delen en verstand op nul te zetten mbt dieet / training / cardio.
*waarom hebben al die upload sites en bv facebook van die kansloze compressie over de foto's?
scherpte en diepte in kleuren verdwijnt meteen.Last edited by Mvos; 18-10-2014, 21:36.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment