Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by diasog View Post
    Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar eerlijk is eerlijk. Ik vind jou fysiek nu al een stuk mooier dan die van Jerry. Allebei topfysieken daar niet van! Ik ben benieuwd hoe je er uit ziet op de wedstrijd. Succes verder kerel.
    Bedankt maat,maar ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik in de buurt kom van een fysiek waar ik trots op kan zijn.

Daarom hebben we ook al een plan klaar liggen na de eerste 2 wedstrijden om de nodige kilo's te pakken en de tot 100 klasse te kunnen doen.

Maar eerst de volle focus op okt & dec.

Qua fysiek heb ik dit nog steeds als mijn voorbeelden:

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Jij komt daar wel hoor! Gewoon lekker volhouden en doorgaan. I believe in you.

Comment

• Hahah die aziaat op de derde foto, mirin.
        Heb je de komende jaarreeennn iig nog iets om naartoe te werken toch?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Jij komt daar wel hoor! Gewoon lekker volhouden en doorgaan. I believe in you.
          Bedankt voor je steun maat!

Originally posted by NickP View Post
          Hahah die aziaat op de derde foto, mirin.
          Heb je de komende jaarreeennn iig nog iets om naartoe te werken toch?
          Jaarreeeennn gaat dat niet worden,.... Volgend jaar okt zit ik dicht in de buurt.

Comment

• Ben naar al die juiste trainingen wel eens zeer benieuwd naar Pics haha.
            Stats: 74kg at 11%
            Vision: 85kg at 8%

Comment

• Paar pagina's terug staan pics en als je Instagram volgt krijg je dagelijks/wekelijks updates.

Ik denk dat ik van alle logs de meeste pics & videos post.

Misschien iets vaker checken

Comment

• excuses ik heb niks gezegt ziet er sick uit al heerlijk keep it up
                Stats: 74kg at 11%
                Vision: 85kg at 8%

Comment

• Heb nog nooit een foto van je gezien :-p maarre is voor jou geen probleem die fysieken je werkt er keihard voor en je instelling is top.
                  Ik ga er ook voor al kom ik maar in de richting.
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Zieke chestpic op blz 124.

Vind persoonlijk eerste kerel hierboven het mooiste fysiek hebben, mooi in verhouding.
                    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Wat ik me afvroeg Mvos. Wil je die fysieke naturel gaan behalen?

Zie nu ook je Instagram. Leuk

Comment

• Onderste foto is bij lange niet haalbaar voor een naturel of wel?

Comment

• Originally posted by basverstappen View Post
                          Onderste foto is bij lange niet haalbaar voor een naturel of wel?
                          En die erboven wel denk je?
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• 'Benieuwd naar pics'….
                            'Wil je het fysiek naturel behalen? '.

Een uitgebreider log kan je volgens mij niet krijgen.
                            Al leest niet iedereen alles terug natuurlijk.

Ga je trouwens ook met een proffesionele begeleider werken?
                            Last edited by rain; 29-04-2014, 21:19.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by tik_tok View Post
                              Wat ik me afvroeg Mvos. Wil je die fysieke naturel gaan behalen?
                              Zie nu ook je Instagram. Leuk
                              Originally posted by basverstappen View Post
                              Onderste foto is bij lange niet haalbaar voor een naturel of wel?
                              Originally posted by inferno_0666 View Post
                              En die erboven wel denk je?
                              Al die fysieken zijn naturel never de nooit haalbaar en daarbij zijn het ook nog allemaal pro's
                              antoine vaillant / aaron clark / mark dugdale / frank mcgrath.

zoals ik in mijn log ook al meerdere malen heb aangegeven ben ik nu voor het eerst begonnen ,omdat ik een doel heb waarbij dit naturel niet te behalen is.

voor mij is de keuze voor wedstrijden de omslag geweest buiten er eerst bijna alles uitgehaald te hebben.

meerdere malen gebruiken zonder wedstrijd ambities vind ik behoorlijk kansloos. (mijn mening)

ik heb er alleen voor gekozen om niet te loggen hoe en wat ,omdat dat voor iedereen net als voeding anders is.

ik weet dat ik het allemaal serieus neem en dat dit een toevoeging is op mijn training en voeding en niet een red middel omdat de rest kut is.

Originally posted by rainman View Post
                              'Benieuwd naar pics'….
                              'Wil je het fysiek naturel behalen? '.
                              Een uitgebreider log kan je volgens mij niet krijgen.
                              Al leest niet iedereen alles terug natuurlijk.
                              veel uitgebreider kan ik denk ik inderdaad niet loggen,maar uiteraard leest niet iedereen alles.

ik log en post hier in ieder geval met veel plezier en waardeer iedereen die post of mee leest

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Jaarreeennn gaat dat niet worden,.... Volgend jaar okt zit ik dicht in de buurt.
                                Ik ben benieuwd kerel, het is alleen maar een kwestie van tijd bij jou.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X