Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Damn dikke lijnen op die quads!! Had de 20 eieren ook al voorbij zien komen op instagram, wat een bikkel
Wat deze log zo interessant maakt is dat je alles tot in detail beschrijft qua voeding, training en aanpassingen hierin. Zelfs voor degene die al langer met BBen bezig zijn erg leerzaam!
Merk je trouwens goed dat je huid dunner/strakker begint te worden nu je de zuivel er uit hebt geknald? Zelf nog nooit geprobeerd aangezien ik altijd zuivel in mijn schema heb gehad.
En wat is de reden dat de whey er uit gaat, ik dacht dat je in de cut/prep goed een (lactose vrij) isolaat whey kon pakken? Of is dat specifiek zodat je wat meer kan eten en dus minder een hongergevoel hebt?
damn kerel, echt brute benen, en het word alleen nog maar beter! Mag ik je trouwens vragen op hoeveel % je nu staat aangezien je tot nu toe alleen hebt aangegeven hoeveel je bent gezakt in %
Bedankt man,
Vp meten we op dit moment niet meer in percentages ,maar we kijken alleen of de mm op verschillende plekken gedaald is.
Als we de laatste meting gebruiken zou het 7.4% moeten zijn op 89,4 kilo ,maar of het nu 7 of 9 is dat maakt niet uit ,want het is nog teveel dus houden we de mm's strak in de gaten.
Ik scheer ze met de tondeuse ,dus er blijft een klein laagje op staan.
ik ben nogal gevoelig voor scheren e.d. ivm bultjes / uitslag.
Mijn huid is daar te gevoelig voor.
Damn dikke lijnen op die quads!! Had de 20 eieren ook al voorbij zien komen op instagram, wat een bikkel
Wat deze log zo interessant maakt is dat je alles tot in detail beschrijft qua voeding, training en aanpassingen hierin. Zelfs voor degene die al langer met BBen bezig zijn erg leerzaam!
Merk je trouwens goed dat je huid dunner/strakker begint te worden nu je de zuivel er uit hebt geknald? Zelf nog nooit geprobeerd aangezien ik altijd zuivel in mijn schema heb gehad.
En wat is de reden dat de whey er uit gaat, ik dacht dat je in de cut/prep goed een (lactose vrij) isolaat whey kon pakken? Of is dat specifiek zodat je wat meer kan eten en dus minder een hongergevoel hebt?
Bedankt voor je reactie man,
Ik post gewoon uitgebreid wat ik doe en hoe ik mijn voorbereiding ervaar.
Als men er iets uit kan halen dan is dat top,maar als men het allemaal maar onzin vind is dat ook goed ,maar blijf dan hier lekker weg.
Ik deel in mijn log mijn ervaringen en het feit dat het een prep is maakt dit log net weer wat anders dan de andere logs.
Daarbij is een kijkje in de keuken van een (manier om) contest prep (te doen) altijd wel interessant in mijn optiek.
Nogmaals als iemand het allemaal overdreven en belachelijke bro troep vind heb ik daar geen probeem mee.
ik zal er niet slechter om slapen of minder hard dieeten / trainen.
Whey eruit omdat er betere en schonere bronnen zijn en kwark ivm de lactose waarvan we die carbs liever als bv rijst / brinta nuttigen. (meer vast voetsel en hongergevoel spelen ook een rol)
ik merk wel wat van het feit dat de kwark eruit is,maar (nog) geen grote verschillen.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Damn Maarten. Had de foto al op instagram gezien. Wat een benen zeg. Ziet er al sick uit. Laat staan als je vp nog verder gedropt is. Succes de komende weken.
Damn Maarten. Had de foto al op instagram gezien. Wat een benen zeg. Ziet er al sick uit. Laat staan als je vp nog verder gedropt is. Succes de komende weken.
Hou je taai tijdens de laatste loodjes
Zeker met zulke positieve opmerkingen van iedereen word de motivatie alleen maar meer!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment