Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er erg bruut uit! Respect!

Je benen zijn nu al droog, ben echt benieuwd hoe je er over 7 weken bij staat.

Comment

• Wat een Wheels zeg
      mooi logje trouwens, ga je volgen

Comment

• Lijnen gaan goed.

Scheer jij je benen of wax/hars je?
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Killer legs maatje! heel netjes zeg.
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Lekkere poten hoor
            Had lis al bericht gehad, we zitten iig naast elkaar vooraan in het midden.
            dus zitten er grote gasten voor ons kan miles op me nek

Comment

• Damn dikke lijnen op die quads!! Had de 20 eieren ook al voorbij zien komen op instagram, wat een bikkel

Wat deze log zo interessant maakt is dat je alles tot in detail beschrijft qua voeding, training en aanpassingen hierin. Zelfs voor degene die al langer met BBen bezig zijn erg leerzaam!

Merk je trouwens goed dat je huid dunner/strakker begint te worden nu je de zuivel er uit hebt geknald? Zelf nog nooit geprobeerd aangezien ik altijd zuivel in mijn schema heb gehad.

En wat is de reden dat de whey er uit gaat, ik dacht dat je in de cut/prep goed een (lactose vrij) isolaat whey kon pakken? Of is dat specifiek zodat je wat meer kan eten en dus minder een hongergevoel hebt?
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                damn kerel, echt brute benen, en het word alleen nog maar beter! Mag ik je trouwens vragen op hoeveel % je nu staat aangezien je tot nu toe alleen hebt aangegeven hoeveel je bent gezakt in %
                Bedankt man,

Vp meten we op dit moment niet meer in percentages ,maar we kijken alleen of de mm op verschillende plekken gedaald is.
                Als we de laatste meting gebruiken zou het 7.4% moeten zijn op 89,4 kilo ,maar of het nu 7 of 9 is dat maakt niet uit ,want het is nog teveel dus houden we de mm's strak in de gaten.

Originally posted by FitnessEcto View Post
                Ziet er erg bruut uit! Respect!

Je benen zijn nu al droog, ben echt benieuwd hoe je er over 7 weken bij staat.
                Benen gaan inderdaad hard op dit moment en ik ben blij met de progressie die we de laatse maanden gemaakt hebben.

Originally posted by beastmode84 View Post
                Wat een Wheels zeg
                mooi logje trouwens, ga je volgen
                Top maat!

Jij uiteraard ook veel succes voor 2015!

Originally posted by Ruhl View Post
                Lijnen gaan goed.

Scheer jij je benen of wax/hars je?
                Ik scheer ze met de tondeuse ,dus er blijft een klein laagje op staan.
                ik ben nogal gevoelig voor scheren e.d. ivm bultjes / uitslag.
                Mijn huid is daar te gevoelig voor.

Originally posted by weslleyy View Post
                Killer legs maatje! heel netjes zeg.
                Bedankt grote vriend!

Originally posted by quibus View Post
                Lekkere poten hoor
                Had lis al bericht gehad, we zitten iig naast elkaar vooraan in het midden.
                dus zitten er grote gasten voor ons kan miles op me nek
                We hebben denk ik de hele eerste rij gekaapt en Sven was ook bezig las ik!

Originally posted by Mcvk View Post
                Damn dikke lijnen op die quads!! Had de 20 eieren ook al voorbij zien komen op instagram, wat een bikkel

Wat deze log zo interessant maakt is dat je alles tot in detail beschrijft qua voeding, training en aanpassingen hierin. Zelfs voor degene die al langer met BBen bezig zijn erg leerzaam!

Merk je trouwens goed dat je huid dunner/strakker begint te worden nu je de zuivel er uit hebt geknald? Zelf nog nooit geprobeerd aangezien ik altijd zuivel in mijn schema heb gehad.

En wat is de reden dat de whey er uit gaat, ik dacht dat je in de cut/prep goed een (lactose vrij) isolaat whey kon pakken? Of is dat specifiek zodat je wat meer kan eten en dus minder een hongergevoel hebt?
                Bedankt voor je reactie man,

Ik post gewoon uitgebreid wat ik doe en hoe ik mijn voorbereiding ervaar.
                Als men er iets uit kan halen dan is dat top,maar als men het allemaal maar onzin vind is dat ook goed ,maar blijf dan hier lekker weg.

Ik deel in mijn log mijn ervaringen en het feit dat het een prep is maakt dit log net weer wat anders dan de andere logs.
                Daarbij is een kijkje in de keuken van een (manier om) contest prep (te doen) altijd wel interessant in mijn optiek.

Nogmaals als iemand het allemaal overdreven en belachelijke bro troep vind heb ik daar geen probeem mee.
                ik zal er niet slechter om slapen of minder hard dieeten / trainen.

Whey eruit omdat er betere en schonere bronnen zijn en kwark ivm de lactose waarvan we die carbs liever als bv rijst / brinta nuttigen. (meer vast voetsel en hongergevoel spelen ook een rol)

ik merk wel wat van het feit dat de kwark eruit is,maar (nog) geen grote verschillen.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Gaat Brinta nog vervangen worden?

Ivm gluten?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Wat een benen! Nice!

Comment

• Damn Maarten. Had de foto al op instagram gezien. Wat een benen zeg. Ziet er al sick uit. Laat staan als je vp nog verder gedropt is. Succes de komende weken.

Hou je taai tijdens de laatste loodjes
                      Stats: 74kg at 11%
                      Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                        Gaat Brinta nog vervangen worden?

Ivm gluten?
                        Ja,waarschijnlijk de laatste 4 weken word het bambix ivm gluten inderdaad.

Originally posted by tik_tok View Post
                        Wat een benen! Nice!
                        Thanks Dennis.

Originally posted by gripmaster View Post
                        Damn Maarten. Had de foto al op instagram gezien. Wat een benen zeg. Ziet er al sick uit. Laat staan als je vp nog verder gedropt is. Succes de komende weken.

Hou je taai tijdens de laatste loodjes
                        Zeker met zulke positieve opmerkingen van iedereen word de motivatie alleen maar meer!

Comment

• Net terug van een training en goed gesprek met Jerry over de aankomende weken en hoe we het gaan aanpakken.

Morgen log ik de training wel ,want nu wil ik alleen maar naar bed

Welterusten bitchesssssssss

Comment

• Haha trusten buffel!
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Nette benen kerel!
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• ook goeie morgen... jullie zien er beiden stralend uit
                                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X