Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaaf filmpje ( graag meer :P) en blijf het zeggen, erg knap allemaal!!!!!
    Succes met de komende weken!!
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
      whaaooow, die cheat... daar kan ik nog wat van leren...
      van die trainingen ook trouwens
      Haha,meeste van dat voedsel heeft mijn wangen niet eens geraakt.
      Wil echt wel even mijn best doen om elke week wat filmpjes te maken.

Originally posted by frankey View Post
      Tering nu al bijna op de 5%... dus moet je niet zorgen dat je zo blijft tot 2 weken van te voren en dan de laatste 2 eraf werken ? anders ben je toch veel te snel klaar of zie ik het niet goed (nog leek in dit he)
      Het gaat langzaam richting de 5% en we komen met dit tempo precies uit waar we meoten zijn voordat we alles gaan leegtrekken en daarna gaan laden.

Originally posted by leandero10 View Post
      Gaaf filmpje ( graag meer :P) en blijf het zeggen, erg knap allemaal!!!!!
      Succes met de komende weken!!
      Bedankt maat!

Meer filmpjes volgen

Net terug van 60min op de stairmaster en daarna ff met de dweil alles schoongemaakt.
      Lekkere oldskool booka shade mix op en weg was ik.

Nu aan mijn laatste maaltijd en daarna snel naar bed,want morgen heb ik de hele dag meetings en daarna is het tijd voor quads en een beetje hamstring om vervolgens naar een nieuwe shop opening te gaan.

Waarschijnlijk als ik daar vandaag kom weer een uur avond cardio.

Welterusten bitchessss
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• yooo bitch, leuk filmpje . Gelijk gemotiveerd door jou geraakt. Train je nog wel met andere mensen in je prep? Of gewoon 100% focus, kan ik ook begrijpen.

Comment

• Heej Talal,

Ik train met iedereen die wil trainen.

Zeker nu merk ik dat ik er veel aan heb om ook andere volledige ervoor te zien gaan tijdens een training.
          De mensen waarmee ik veel omga merken ook dat ze een positieve invloed hebben op mijn trainingen en pushen mij daardoor harder.

Vandaag erg vroeg begonnen met werk en weer de hele dag meetings gehad waarbij ik nog geen 25% heb gekregen.
          daarna quads gedaan met 3 collega's bij All Sports in Amstelveen en dit was ook weer een training waarbij ze mij echt aan het pushen en aanmoedigen waren.

Na de eerste paar sets voelde ik me moe en duizelig en dan blijven ze me pushen totdat we uiteindelijk allemaal een erg goede workout hebben gehad.

Smith machine split squats met de voorste been op een verhoging.
          3 sets -10 reps
          1 set - dropset x 4 waarbij de laatste een re

smith machine front squats
          2 sets - 10 reps
          1 set - dropset x 4 waarbij de laatste een rep out was tot aan partial failure.

DB squats SS walking lunges
          3 sets - 10 reps / 20 stappen

leg extensions
          3 sets - 15 reps

daarna meteen door naar een shop opening in de buurt van Utrecht en om 21:30 was ik thuis om meteen door te gaan voor een 30min stairmaster sessie.

Nu snel eten en naar bed!

Welterusten

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
            weet jij het?

net thuis van een training en we deden een beetje upperbody aka rust dag
            was wel weer rete gezellig en mijn 2 collega's gaan superhard vooruit.

wide grip pull downs
            seated rows
            machine press
            incline flyes
            viking press
            seated db side/front raise
            db curls
            cable push downs

Nu mijn panga aan het eten en straks nog 45/60 min cardio.
            super om te horen dat alles volgens plan gaat en je zelfs een cheatday weer mag hebben. Maar jij coacht/begeleid dus ook mensen? Wou dat ik die luxe had haha
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Heej Talal,
              daarna quads gedaan met 3 collega's bij All Sports in Amstelveen en dit was ook weer een training waarbij ze mij echt aan het pushen en aanmoedigen waren.

Na de eerste paar sets voelde ik me moe en duizelig en dan blijven ze me pushen totdat we uiteindelijk allemaal een erg goede workout hebben gehad.
              Mag ik vragen wat voor een werk je doet? Aangezien ik regelmatig lees dat je met collega's gaat sporten..... ik heb helaas niet zulke collega's
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Goed om te horen man. Ik stuur 1 van deze dagen, dan ff een whatsappje. Succes nog met de prep, kill it.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                  Haha moet je die kcal eens optellen

Dag na junk sta je er altijd gruwelijk bij. Menselijk lichaam werkt zo mooi.

Tunnelvisie on

als je een tijd amper carbs eet en depleted bent en je jezelf daarna vol gooit met carbs dan vullen je spieren zich met glycogeen. daarom sta je er zo 'hard' bij
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    als je een tijd amper carbs eet en depleted bent en je jezelf daarna vol gooit met carbs dan vullen je spieren zich met glycogeen. daarom sta je er zo 'hard' bij
                    Dank je wel voor de uitleg. Wist ik echt niet....
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                      Dank je wel voor de uitleg. Wist ik echt niet....
                      Nee dat dacht ik al. Het heeft namelijk niks met 'junkfood' te maken dat je er vol uit ziet. Het gaat om de carbs (glycogeen)
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                        Nee dat dacht ik al. Het heeft namelijk niks met 'junkfood' te maken dat je er vol uit ziet. Het gaat om de carbs (glycogeen)
                        Sorry Gus ,maar je zit ernaast.

Er zit een groot verschil in laden met schone carbs of junk.

het zijn niet de carbs de je vol / hard maken ,maar het water dat er in die carbs zit en junk zit daar ramvol mee integenstelling tot schone carbs.
                        Last edited by Mvos; 03-09-2014, 18:04.

Comment

het zijn niet de carbs de je vol / hard maken ,maar het water dat er in die carbs zit en junk zit daar ramvol mee integenstelling tot schone carbs.
                          Jup en vaak ook nog zout in junkfood en ander spul dat weer extra vocht aantrekt.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                            Jup en vaak ook nog zout in junkfood en ander spul dat weer extra vocht aantrekt.
                            En daar zit dus de tricky part ,want daardoor kun je ook waterig (overlopen) worden en daarom nemen weinig mensen dat risico.

De laatste kleine veranderingen is echt mm werk en daar kun je iemand die daar verstand van heeft heel goed bij gebruiken.

Comment

En daar zit dus de tricky part ,want daardoor kun je ook waterig (overlopen) worden en daarom nemen weinig mensen dat risico.

De laatste kleine veranderingen is echt mm werk en daar kun je iemand die daar verstand van heeft heel goed bij gebruiken.
                              Amen, precies. Ikzelf zou me er ook niet aan durven wagen om junk op eigen houtje te vreten vlak voordat ik het podium opstap.
                              "Straight outta gym"

Comment

Haahhhah wat een onzin. Ik snap je punt maar die ' uitleg ' bevat meer onwaarheden dan 20 posts van dynamix

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X