donders mooie log is dit toch, zeer boeiend om allemaal te lezen! elke dag weer!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mcvk View PostSodeju wat voelen mij benen ineens verschrikkelijk klein na het zien van deze foto... Als dit al 5 weeks out is en nog niet depleted dan sta je er naar mijn idee echt verschrikkelijk goed voor!! Van het weekend eens op mijn gemak de laatste 20 pagina's doorlezen helaas weinig tijd op het moment, maar ga zo door man
bedankt voor je comment maat en we blijven hard doorgaan.
Originally posted by Flabbert View Postdonders mooie log is dit toch, zeer boeiend om allemaal te lezen! elke dag weer!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostIk deel de mening met de rest, super interessante log.
Je benen zijn echt uber-massive en droog zeg!
Ik stop er veel tijd in om alles (bijna) elke dag te updaten en daarbij foto's / videos te maken om
het allemaal wat interessanter te maken dan alleen cijfers.
En te laten zien dat wij (lis en ik) ook gewoon doen wat we zeggen en daarmee eventueel mensen kunnen inspireren en vragen kunnen beantwoorden vanuit hetgeen dat wij doen.
Originally posted by NickP View PostZiet er allemaal goed uit en je bent echt fantastisch bezig.
Ga zo door en ben heel benieuwd naar je foto's van de wedstrijd.
Ik zal ze vanzelf bekijken wanneer ik op curacao zit
Is alles voor Curacao nu helemaal geregeld en ready to go?
vandaag dus een rust dag qua training ,maar wel vanmorgen 45min cardio gedaan en net 90min cardio.
Ik wilde eigenlijk 60mon doen,maar ik zat er zo lekkeri n en had nog veel energie dat ik besloot om het meeste eruit te halen.
Morgen met Lisanne naar Jerry voor een meting / poseren en een schouders / hamstring training.
Lis en ik zullen ook weer wat filmen en zondag een kleine 5 weekso uit video posten.
Morgen komt Q. ook nog even langs dus daar kijk ik ook naar uit!
Nu mijn laatste 5 eieren naar binnen werken en naar bed!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostWat een benen maat pff!
Ik Lees ook nog altijd met veel plezier mee!
Goodnight!Originally posted by diasog View PostLekker bezig Maarten! Ben heel benieuwd naar hoe je er bij staat op de Enercup, kan helaas zelf niet komen kijken maar neem aan dat er genoeg foto's gemaakt worden!
Foto's en videos e.d. zullen er zeker gemaakt en gedeeld worden.
Vandaag bij Jerry geweest en Q. was ook nog even langs geweest om te kletsen en mijn shape te checken.
Het eerste wat me opviel is dat hij ontzettend goed vooruit gegaan was en vooral erg droog geworden.
Top maat!!
Daarna gemeten en er was weer een mm van mijn buik en rug af,dus weer een prima resultaat voor deze week.
Voeding blijft wederom hetzelfde aankomende week en cardio zal zijn iedere dag op nuchtere maag en indien mogelijk nog een extra sessie (min. 4 extra sessies)
30/60min traplopen.
Daarna zijn Lisanne en ik schouders en hamstrings gaan doen.
Seated arnold press
4 x 10
Wide grip cable upright rows
4 x 10
Bent over side raises
4 x 10
Underhand front raises
4 x 10
Goodmorning
4 x 10
Standing leg curl
4 x 10
Daarna 30min traplopen waarbij Jerry met een bossche bol naast me kwam staan.
Die zijn geen grappen kan ik je vertellen MINDFUCK
Toen zijn we nog een uur gaan poseren en dat ging allemaal weer erg goed en we hadden met zijn 5en erg veel lol.
Sasha en Lieke waren Lisanne aan het helpen en Jerry mij.
Het was een erg leuke en gezellig dag waarbij we bij de training en het poseren echt hard gepushed hebben ,dus we gingen vol energie en een goed gevoel weer naar huis.
Net weer 45min cardio gedaan en wat AB werk.
Nu nog 2 maaltijden wegwerken en dan naar bed.
Morgen met een maat van mij naar een strongman / pl gym in Rotterdam voor deadlifts en in de middag naar een PL wedstrijd aan de andere kant van Rotterdam.
En,........................Junkdag!!!!!!! (De laatste )
Last edited by Mvos; 06-09-2014, 20:37.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
omfg wat een transformatie op korte tijd .
lisanne staat er offcourse ook erg strak bijYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Zag pic ook al op fb. Je wheels lopen voor op ub
luxe die niet veel hebben.
Wat een cardio ook weer. Kut stair master. Moeten ze ook maar net hebben in je gym.
Geniet van junk en deadlift.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -