Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• donders mooie log is dit toch, zeer boeiend om allemaal te lezen! elke dag weer!
    Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
      Sodeju wat voelen mij benen ineens verschrikkelijk klein na het zien van deze foto... Als dit al 5 weeks out is en nog niet depleted dan sta je er naar mijn idee echt verschrikkelijk goed voor!! Van het weekend eens op mijn gemak de laatste 20 pagina's doorlezen helaas weinig tijd op het moment, maar ga zo door man
      Ik miste je al op het forum en dacht al dat je druk was.

bedankt voor je comment maat en we blijven hard doorgaan.

Originally posted by Flabbert View Post
      donders mooie log is dit toch, zeer boeiend om allemaal te lezen! elke dag weer!
      Bedankt kerel erg fijn om te horen dat men er iets uit kan halen of plezier aan beleeft om te volgen hoe het gaat met Lisanne en mij.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ik deel de mening met de rest, super interessante log.

Je benen zijn echt uber-massive en droog zeg!
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Ziet er allemaal goed uit en je bent echt fantastisch bezig.
          Ga zo door en ben heel benieuwd naar je foto's van de wedstrijd.
          Ik zal ze vanzelf bekijken wanneer ik op curacao zit

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
            Ik deel de mening met de rest, super interessante log.

Je benen zijn echt uber-massive en droog zeg!
            Bedankt Arend-Jan , altijd fijn om te lezen dat het gewaardeerd word.

Ik stop er veel tijd in om alles (bijna) elke dag te updaten en daarbij foto's / videos te maken om
            het allemaal wat interessanter te maken dan alleen cijfers.

En te laten zien dat wij (lis en ik) ook gewoon doen wat we zeggen en daarmee eventueel mensen kunnen inspireren en vragen kunnen beantwoorden vanuit hetgeen dat wij doen.

Originally posted by NickP View Post
            Ziet er allemaal goed uit en je bent echt fantastisch bezig.
            Ga zo door en ben heel benieuwd naar je foto's van de wedstrijd.
            Ik zal ze vanzelf bekijken wanneer ik op curacao zit
            Bedankt Nick,

Is alles voor Curacao nu helemaal geregeld en ready to go?

vandaag dus een rust dag qua training ,maar wel vanmorgen 45min cardio gedaan en net 90min cardio.
            Ik wilde eigenlijk 60mon doen,maar ik zat er zo lekkeri n en had nog veel energie dat ik besloot om het meeste eruit te halen.

Morgen met Lisanne naar Jerry voor een meting / poseren en een schouders / hamstring training.
            Lis en ik zullen ook weer wat filmen en zondag een kleine 5 weekso uit video posten.

Morgen komt Q. ook nog even langs dus daar kijk ik ook naar uit!

Nu mijn laatste 5 eieren naar binnen werken en naar bed!

Comment

• Wat een benen maat pff!
              Ik Lees ook nog altijd met veel plezier mee!
              Goodnight!
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Lekker bezig Maarten! Ben heel benieuwd naar hoe je er bij staat op de Enercup, kan helaas zelf niet komen kijken maar neem aan dat er genoeg foto's gemaakt worden!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                  Wat een benen maat pff!
                  Ik Lees ook nog altijd met veel plezier mee!
                  Goodnight!
                  Originally posted by diasog View Post
                  Lekker bezig Maarten! Ben heel benieuwd naar hoe je er bij staat op de Enercup, kan helaas zelf niet komen kijken maar neem aan dat er genoeg foto's gemaakt worden!
                  Bedankt mannen!

Foto's en videos e.d. zullen er zeker gemaakt en gedeeld worden.

Vandaag bij Jerry geweest en Q. was ook nog even langs geweest om te kletsen en mijn shape te checken.

Het eerste wat me opviel is dat hij ontzettend goed vooruit gegaan was en vooral erg droog geworden.
                  Top maat!!

Daarna gemeten en er was weer een mm van mijn buik en rug af,dus weer een prima resultaat voor deze week.

Voeding blijft wederom hetzelfde aankomende week en cardio zal zijn iedere dag op nuchtere maag en indien mogelijk nog een extra sessie (min. 4 extra sessies)
                  30/60min traplopen.

Daarna zijn Lisanne en ik schouders en hamstrings gaan doen.

Seated arnold press
                  4 x 10

Wide grip cable upright rows
                  4 x 10

Bent over side raises
                  4 x 10

Underhand front raises
                  4 x 10

Goodmorning
                  4 x 10

Standing leg curl
                  4 x 10

Daarna 30min traplopen waarbij Jerry met een bossche bol naast me kwam staan.
                  Die zijn geen grappen kan ik je vertellen MINDFUCK

Toen zijn we nog een uur gaan poseren en dat ging allemaal weer erg goed en we hadden met zijn 5en erg veel lol.
                  Sasha en Lieke waren Lisanne aan het helpen en Jerry mij.

Het was een erg leuke en gezellig dag waarbij we bij de training en het poseren echt hard gepushed hebben ,dus we gingen vol energie en een goed gevoel weer naar huis.

Net weer 45min cardio gedaan en wat AB werk.

Nu nog 2 maaltijden wegwerken en dan naar bed.

Morgen met een maat van mij naar een strongman / pl gym in Rotterdam voor deadlifts en in de middag naar een PL wedstrijd aan de andere kant van Rotterdam.

En,........................Junkdag!!!!!!! (De laatste )

Last edited by Mvos; 06-09-2014, 20:37.

Comment

• whaoow wat ziet Lisanne er goed uit!!!

jij ook natuurlijk, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik mij iets meer aan Lisanne spiegel
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• omfg wat een transformatie op korte tijd .

lisanne staat er offcourse ook erg strak bij
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Stelletje sexy beesten!

Blijven pushen, het is het waard.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Ja wordt een beetje saai om te zeggen he Wauw Echt kan niet wachten om jullie te zien knallen op het podium! Motivatie voor mij ook zeker tot voeding om nu al dingen echt te laten !!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• damn, jullie zien er beide echt geweldig uit! Geniet morgen van je laatste junkdag
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Zag pic ook al op fb. Je wheels lopen voor op ub

luxe die niet veel hebben.

Wat een cardio ook weer. Kut stair master. Moeten ze ook maar net hebben in je gym.

Geniet van junk en deadlift.
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Thnx homie.
                                fotos doen je imo geen eer aan, zo irl oogt toch effe bruter.
                                dames daar zagen er ook allemaal goed uit man pffff.
                                maar zoals reeds gezegd topfysieken hoor..nice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X