Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag LB dag 2 getraind.
Zag daar een instructeur trainen die veel met losse gewichten bezig was dus heb hem even gaan vragen hoe/waar hij zou squatten zonder de Smith te gebruiken.
Nam meteen een barbell uit het rek en legde hem op de dipping station.. "Kan best wel wat gewicht aan" zei hij met een lachje
Vandaag dus voor de eerste keer gesquat uit de smith. Moet zeggen dat ik hiervan geen last had in mijn onderrug (had ik bij de smith wel eens voor)
Squat
10 x barbell (7,5) WU
10 x barbell wU
10 x 17,5
10 x 27,5
10 x 35
Ben wat lager gebleven in gewicht gezien het de eerste keer los was en ik wou kunnen focussen op een correcte houding.
'k ga zien dat ik hier een filmpje kan zetten..
RDL
8 x 17,5 WU
8 x 37,4
8 x 45
8 x 45
Front Squat (ook los gedaan)
12 x Barbell
12 x 17,5
12 x 17,5
12 x 22,5
Ik probeer wel degelijk bij te pakken, maar merk van mezelf dat wanneer er 8-12 reps staat neergeschreven ik zoiezo tracht naar die 12 te gaan...
Meestal hoog ik pas op als ik alledrie sets de volledige reps kan afmaken...
Maar misschien heb je wel gelijk en moet ik wat sneller omhoog gaan.
Als we de ene week met de andere vergelijken, is het gemiddelde gewichtsverlies deze week ongeveer 600g. Ziet er gewoon goed uit. Blijf lekker zo doorgaan.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik probeer wel degelijk bij te pakken, maar merk van mezelf dat wanneer er 8-12 reps staat neergeschreven ik zoiezo tracht naar die 12 te gaan...
Meestal hoog ik pas op als ik alledrie sets de volledige reps kan afmaken...
Maar misschien heb je wel gelijk en moet ik wat sneller omhoog gaan.
Probeer gewoon elke training kleine stapjes op te hogen tot je ergens aan de ondergrens komt van reps. Bijvoorbeeld je kan nu:
Front Squat (ook los gedaan) 12 x Barbell 12 x 17,5 12 x 17,5 12 x 22,5
Sowieso als jij op de derde set 12x22.5 kan, dan stelde de eerste en tweede set weinig voor. Volgende training zou ik je dan een volgende opbouw adviseren:
12x barbell
6x 17,5
? X 25
? X 25
? X 25
Je probeer bij elke set zoveel mogelijk reps te maken, maar niet tot faillure te gaan (net 1 ervoor stoppen). 1x per week doe je 2.5 kilo op de oefening erbij en probeert gewoon max aantal reps (faillure -1).
In het begin zul je zo hard vooruit gaan dat je gewoon de 10-12 reps kunt blijven maken. Na een tijdje zakken de reps bijvoorbeeld naar 11-10-9 of naar 10-9-8, etc. Dan houd je het gewicht even 1-2 weken gelijk om reps uit te bouwen. Dan vehoog je weer.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Oooowkay.. net UB dag 2 achter de rug met de aanpassingen in gewicht zoals Dyno had aangegeven... Djeezes man.
Denk dat ik nu pas echt de betekenis van krachttraining ga leren kennen ^^
UB Dag 2
****** BP
10 x 20 WU
10 x 20 WU
8 x 45
8 x 47.5 (+2.5)
7 x 47.5
Pull ups
8 x 35 WU
8 x 35 WU
8 x 20
7 x 15 (+5)
7 x 15
Overhead press 12 x Bar (7.5) WU
10 x 20 (+2.5)
11 x 20
9 x 20
DB Row 14 x 16 (+2)12 x 16
12 x 16
DB shrugs 20 x 18 (+2)
16 x 18
17 x 18
CGBP 15 x 37.5 (+2.5)
12 x 37.5
9 x 37.5
Was echt leeg op het einde hiervan
EZ Bar bicep curls 17 x 20 (+2.5)
14 x 20
12 x 20
En nu tijd om in de zetel te hangen want ik ben compleet leeg!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment