in die 4 weken ben ik 3 kilo afgevallen. Nu wil ik nog 4 weken cutten en dan weer gaan opbouwen en bulken.
Kleermakers Log 2014
Collapse
X
-
vandaag ub2
Bench press
7x65
6x65
11x55
6x65
1x72,5
de reden dat ik effe 10 kilo lichter ging was omdat ik wat last kreeg van mijn schouder, na dat setje was het weg
Chin ups
8,6,5,3,3
Incline dumbell press
11x24
7x24
10x22
dumbell row
3x12x24
rear lat cable
3x8x7,5
cgbp
12x45
10x45
10x45
biceps dumbell curl
12x14
11x14
9x14
Comment
-
Vandaag LB1
Ik heb 2 filmpjes van squat en RDL gemaakt , zouden jullie kunnen kijken of ik ze goed uitvoerd?
En hoe krijg je de filmpjes direct in je bericht?
Squat
5x65
5x65
5x65
3x70
2x72,5 PR en filmpje van gemaakt
RDL
3x8x70 ook filmpje van gemaakt
Leg Press
12x189
10x189
9x189
Leg Curl
3x12x55 volgende keer verhogen
Calf Raise in leg Press
16x149
14x149
12x149
Barbell Rollout
3x15
Ondanks dat ik aan het cutten bent ga ik toch vooruit met de squat
MOV 0006 - YouTube
http://youtu.be/lVRnDeq9OosLast edited by Kleermaker; 17-03-2014, 18:48.
Comment
-
Gewicht is van 73,1kg naar nu 70,8kg.
Buikomtrek van 84cm naar 81cm
Nektaille van 37cm naar 38cm
VP van 16,9 naar 13,6%
VVM van 60,7 naar 61,1kg
Verder Niet te veel waarde hechten aan de twee foto's. Je kan vet op allerlei verschillende plekken verliezen. De foto's laten enkel je voorkant lichaam zien. Maar als jij voornamelijk vet verloren hebt op je rug of benen, zie je dat natuurlijk niet.
Gezien het feit dat je buikomtrek wel behoorlijk is afgenomen, is het wellicht zo dat je ook een deel visceraal vet (intern vet welke rondom organen zit) verloren hebt. Buikomtrek heeft namelijk een sterke relatie tot visceraal vet.
myhealthywaist.org - Waist Circumference
Een afname in buikomtrek betekent gegarandeerd dat je vet aan het verliezen bent. Of dit nou op een bepaalde foto wel of niet goed zichtbaar is, dat staat daar verder los van.
----------------------
Over je filmpjes: Squat ziet er naar mijn mening aardig uit. Deadlift is lastig te beoordelen omdat de hoek vanwaar gefilmd is niet zo veel laat zijn. Maar aan de dynamiek van de beweging te zien, is hier vast het een en ander aan te verbeteren.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Volgens mij gebruik je teveel je onderrug bij RDL. Probeer meer vanuit je heupen te tillen. Het lijkt nu meer op een stiff legged DL. Dit filmpje geeft het verschil tussen beide goed weer Romanian Deadlift Vs Stiff Leg Deadlift- What's The Difference? - YouTube
Comment
-
Wat een klote training vandaag. Ik had er zin in, goed ontbeten en op naar de sportschool.
Eerste set squat en toen voelde ik al dat er geen energie in de tank zat.
Haast bij alle oefeningen een stapje terug moeten doen.
Het zal wel door het cutten komen. Nu bijna 6 weken bezig.
Kan niet wachten tot over 2 weken dat ik weer ga opbouwen en dan bulken.
Mentaal gaat het me nu ook een beetje tegenstaan.
Weeg nu 69,2kg das iets meer als halve kilo per week eraf,dus dat is wel goed.
Nog effe doorbijtenLast edited by Kleermaker; 23-03-2014, 11:19.
Comment
-
Originally posted by Kleermaker View PostIk zie wat je bedoelt ja. Ik moet eerst een soort wat meer gaan zitten.
Bedankt voor het filmpje.
ps: waarom cut je? Kan je niet beter op onderhoud/ bulken? Lijkt mij een beetje zonde om te gaan cutten zo vroeg al.
Comment
-
Originally posted by aaaido View PostJe hoeft niet perse als een squat te gaan zitten. Als je je hamstrings maar voelt
ps: waarom cut je? Kan je niet beter op onderhoud/ bulken? Lijkt mij een beetje zonde om te gaan cutten zo vroeg al.
En ja ik vond mijn vp te hoog en wou eerst dat verlagen en dan gaan bulken.
Nu nog 2 en halve week cutten en dan wil ik gaan opbouwen.
Comment
-
Als ik klaar ben over 2 weken met cutten wil ik weer gaan bulken.
In eerste instantie wou ik weer Dynobet inschakelen om mij te helpen omdat het schema dat hij gemaakt heeft perfect werkt en voor het geld hoef je het ook niet te laten.
Maar nou dacht ik van ja ik moet het toch ook een keer zelf gaan leren.
Nou had ik bedacht om in deze twee weken zelf wat in elkaar te zetten.
De eerste opzet is om het in drie weken weer op te bouwen en niet in een keer te gaan bulken.
Ik zit nu op gemiddeld per dag op 2300kcal.
Alles heb ik bijgehouden elke dag hoeveel kcal en gewicht. Aan de hand van die ene post van Dynobet heb ik mijn onderhoud berekend op 2800kcal. Ik wil dus uiteindelijk op een gemiddeld per dag van 3300kcal uitkomen.
Nou dus:
week 1
rustdag 2500kcal e200 kh267 v70
trainen 2700kcal e200 kh317 v70
week 2
rustdag 2700kcal e200 kh317 v70
trainen 2900kcal e200 kh367 v70
week 3
rustdag 3200kcal e225 kh417 v70
trainen 3400kcal e225 kh467 v70
Hoop dat ik het zo een beetje goed gedaan hebt. Dan is het alleen nog invullen van de producten en gerechten.
Comment
-
Vandaag LB getraind
Nu ik weer aan het opbouwen bent en straks ga bulken ga ik het Reg Park 5x5 schema doen of Stronglifts aangezien ik wat kracht wil opbouwen.
mijn stats zijn nu
Bench Press 5x70
Squats 5x70
deadlift ??? tijdje niet gedaan omdat ik het ub/lb schema van dynobet deed.
Zoals je ziet moet mijn squat echt vooruit en nu ik de oefening eindelijk aardig onder de knie hebt wil ik mij daar op gaan focussen.
De aankomende drie dagen even kijken wat het word en dan donderdag beginnen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment