Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sinds een paar weken is bekend geworden dat ik een kleine krijg dus het is op het moment alleen maar feest in mijn hoofd! Ik ben nog wel blijven trainen alleen omdat ik soms 3 keer niet haal ben ik overgestapt op mijn oude Full Body training!
Vandaag een lange dag werken en dan morgen weer trainen.
Training zullen niet super boeiend zijn omdat ik niet fanatiek aan het verhogen ben maar zal wel zo nu en dan loggen.
Precies.
Ook al krijg je ongetwijfeld slapeloze nachten, door het trainen krijg je wel weer energie.
Maar ik merkte dat ik mezelf af en toe moest dwingen om te gaan omdat ik moe was.
Trainen is in ieder geval ook een leuke onderbreking af en toe.
Maar ik begon pas met echt trainen eigenlijk toen mijn zoontje 1 jaar was.
Ach ,je hebt zo weer een ritme gevonden hoor, gaat vanzelf .
Ik denk dat die nieuwe regelmaat vinden nog wel een ding gaat worden. Als ik slecht heb geslapen is die motivatie om te gaan ook vaak vrij laag maar hoop dat dat wel gaat lukken.
De meeste mensen die ik spreek vertellen vaak gelijk dat mijn nachten kort gaan worden, met name het 1e jaar.
voorlopig kan ik nog tot september genieten van mijn lange nachten
Vandaag flinke training! Eigenlijk was de bedoeling voor namelijk de Big 3 met korte rusttijd, wilde in 3 kwartier klaar zijn.
bp 12x30
10x60
8x70
6x80
4x85(pijn)
10x60
12x60(te lang rust)
Leg press 12x150
12x175
10x200
8x225
6x250
pull up 8x zonder contra gewicht, daarna steeds meer contragewicht
Kuiten nog even aangepakt met Calf raise.
Als afsluiter nog wat arm werk.
Korte training maar ik kwam thuis en ging bijna over me nek, voelde hem wel degelijk!
Geen sq en dl door de drukte, zomer is weer in zicht voor de beachboys helaas!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment