Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Let op dat je flies rustig blijft doen hè Zit qua incline db press rond hetzelfde gewicht als jij maar 20kg flies moet ik niet aan denken
Gaat goed verder man, lekker bezig!
Let op dat je flies rustig blijft doen hè Zit qua incline db press rond hetzelfde gewicht als jij maar 20kg flies moet ik niet aan denken
Gaat goed verder man, lekker bezig!
Klopt, die laatste 6x waren niet op en top alleen als je eenmaal lkkr bezig ben wil je meer en meer
Dit is hem dan van een maandje terug. Eigenlijk totaal niet tevreden nog aangezien ik daar onwijs vocht vast hield en nog te weinig lijn in mijn lichaam zie maar het gaat heel gestaag voorruit.
Mooie vooruitgang man!
Schouders zijn een puntje van aandacht denk ik.
Thanks Rainman. Ik denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat, schouders mogen veel meer vorm in dus dat gaat zeker een puntje van aandacht worden komende periode
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment